Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

To kjappe:

 

1. Trenger man Mac OSX-CD for å få installert Boot Camp, eller finnes det en vei utenom?

 

2. Kan man installere Windows fra en bildefil, eller må jeg bruker original-CDen? Har nemlig krympet Windows med vLite/nLite, så vil gjerne installere denne litt lettere Windows-versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kanskje ikke rett tråd, men jeg spør allikavell siden det anngår Apple.

 

Har de ørepluggene som følger med iPod disse dager noe form for garanti? Jeg kjøpte nemlig et par så sent som i forrige uke, og nå har høyre plugg begynt å sprake (har ingen anelse hvorfor) hvis jeg har på relativt høy musikk. Kan jeg få nye?

 

Edit: Kjøpte de på Eplehuset i Oslo.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Kanskje ikke rett tråd, men jeg spør allikavell siden det anngår Apple.

 

Har de ørepluggene som følger med iPod disse dager noe form for garanti? Jeg kjøpte nemlig et par så sent som i forrige uke, og nå har høyre plugg begynt å sprake (har ingen anelse hvorfor) hvis jeg har på relativt høy musikk. Kan jeg få nye?

 

Edit: Kjøpte de på Eplehuset i Oslo.

 

Standard ett års garanti. :)

Lenke til kommentar

To kjappe:

 

1. Trenger man Mac OSX-CD for å få installert Boot Camp, eller finnes det en vei utenom?

 

2. Kan man installere Windows fra en bildefil, eller må jeg bruker original-CDen? Har nemlig krympet Windows med vLite/nLite, så vil gjerne installere denne litt lettere Windows-versjonen.

Jeg har selv fikset på Windows XP med nLite, lastet ned SP3 og la den inn og satt opp unattended install (siden den lisensen ofte blir brukt på en lab der man må installere Windows på nytt ganske ofte for å teste nye ting).

Bare brenn ut .iso-filen på en CD, fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

Ok, høres bra ut. :)

 

Så det er ett års garanti på øreproppene som følger med iPhone altså? Den ene ørepluggen min virker rett og slett ikke. Mistenker at kontakten i øreplugg-festet er dårlig. Er dette gyldig grunn? Hvordan får jeg isåfall igang garanti-saken? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er garanti mot fabrikasjonsfeil på linje med andre produkter, om du har stått for skaden selv er saken selvsagt en annen. Ta kontakt med forhandler eller Apple.

 

Langt bedre alternativ: kjøp et bedre headset. Det som følger med er mildt sagt ikke allverden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...