Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Noen som kan soundtrack? Isåfall, hvilken effekt er det som gjør at det høres ut som at sangen spilles inn fra en butikk når man er ute? Innelyd

Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener? Virker kanskje som om du har misforstått Soundtrack litt.. Det fungerer svært sjelden slik at man bare legger på en effekt og så har man det man vil ha.

Lenke til kommentar

Noen som kan soundtrack? Isåfall, hvilken effekt er det som gjør at det høres ut som at sangen spilles inn fra en butikk når man er ute? Innelyd

 

 

Er litt usikker på hva du mener, men hvis det er det jeg tror det er så kan det være high pass filter du leter etter. Hvis du mener sånn at det noenganger høres ut som lyden i en sang kommer fra et annet rom på en måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har en ekstern disk på 1tb som jeg ønsker å bruke på både Mac og pc. Er det best å lage to partisjoner med det innebygde diskbehandlingsprogrammet på Macen, eller finnes det bedre løsninger?

Lenke til kommentar

Installasjon av XP (via Parallels) på MacBook Pro'en min er snart ferdig.

 

Har tenkt på å installere Windows på Mac i flere år, men har ikke giddet før nå!

 

Snart får jeg en Windows 7-CD også, så da blir det ny installasjon!

 

Utrolig digg hvordan den "snur skjermen" om til en Windows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noen andre som opplever at Macen til tider blir ufattelig "sluggish" når dere hører på musikk og at maskinen kan finne på å spille av musikken gjennom de interne høytalerne fremfor det eksterne som atpåtil er koblet til maskinen? Jeg holder på å bli sprø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...