Brack Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Funker kun på de tingene som er standard, ikke på ting som er innstallert etterpå Det kommer helt an på hva du ønsker å fjerne. Hvis du gir oss navnene på programmene du vil ha bort (less is more), så skal du nok se vi finner en løsning! "Canon LJ Network utility scan"... http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1815975 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kan jeg la laderen stå på inatt for kalibrering av batteri? Om det ikke er farlig at den står i hele tiden? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er mange år siden Norton var sirup på Windows iallfall. Nei, var fremdeles det i fjor. Da hadde jeg et helvete med å bli kvitt skiten på en helt ny Windows laptop. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det absolutt beste programmet er TextMate. Nei, det er ikke gratis, men det er så bra at det uten tvil er verdt de få lappene det koster deg. Nah. Coda surprisebuttseckser TextMate lett. Du har rett til å mene det du vil, men ... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er mange år siden Norton var sirup på Windows iallfall. Nei, var fremdeles det i fjor. Da hadde jeg et helvete med å bli kvitt skiten på en helt ny Windows laptop. Vel, vi har en 8 år gammel PC med nyeste Norton. Og det går som en drøm. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 1. Hvor blir det av Steam? 2. Fikk nettopp tilbud om gratis logmein-konto. Noen som bruker dette? Er det dugandes? Kan man sette opp enkle web-sider for visning av bilder etc? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Steam ser ut til å fungere fint for meg nå. Får prøve meg på å kjøpe et spill. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 1: http://store.steampowered.com/ 2: Logmein for nettsider? Hvis du skal vise noen bilder ville jeg heller brukt flickr, squarespace eller noe annet. Men det fungerer godt for å guide min morfar rundt i Mac OS. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Der var steam, ja! Flottings. Ang. logmein: mulig jeg blander med en annen tjeneste. Trodde logmein kunne brukes til å generere enkle, private nettsider. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ikke mobileme du tenker på? logmein er en fjernstyringstjeneste. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ikke mobileme du tenker på? Jo! Det var den jeg tenkte på. Var det ikke rykter om at denne skulle bli gratis? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 urgh..flere enn meg som vil spille litt i kveld... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Endret 12. mai 2010 av Runar Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Får du lastet ned portal? Endret 12. mai 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg får iallefall det, men langt fra noe stor hastighet. :/ Er på ca. 70%. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Får du lastet ned portal? Jepp, og om litt over en time burde det være ferdig nedlastet. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jo! Det var den jeg tenkte på. Var det ikke rykter om at denne skulle bli gratis? Stemmer. Blir spennende å se om Apple klarer å utvikle tjenesten til det potensialet den har; mulighetene til synkronisering av iPad/iPhone etc. over MobileMe er fantastisk gode -- teknologien kan de f.eks. få ved å kjøpe Dropbox. Men, til poenget: MobileMe er veldig greit for å sette opp helt enkle nettsider. Er også tett koblet mot iApps, så det er lite jobb å f.eks. laste opp nye bilder fra iPhoto. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Da var portal på vei ned her også! Blir spennende å se hvordan det yter (det burde vel gå helt ok på en 2.66 GHz MBP med 256MB 9600M GT?) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Tydeligvis ikke. Klarte ikke engang å starte hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå