Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker kun på de tingene som er standard, ikke på ting som er innstallert etterpå :hmm:

Det kommer helt an på hva du ønsker å fjerne. Hvis du gir oss navnene på programmene du vil ha bort (less is more), så skal du nok se vi finner en løsning! :)

Lenke til kommentar

På skjermbildet like over her (postet av WheelMan), hvoran har han fått Adium-kontaktene sine til å bli så smooth ute i venstre del av skjermen? Er det et tilleggsskript eller noe?

 

Laster forøvrig ned Thunderburd as we speak. Aldri prøvd det før, så tenkte å gjøre det nå. Noen formeninger om hvilken som er den beste/mest brukervennlige mail-klienten?

Lenke til kommentar

Foreløpig er det lite vits. Jeg var med i en beta, men den tok bare masse ressurser og fant null og niks til stadighet, så jeg droppet det. Og uansett plattform, hold deg for all deg unna Norton.

Det er mange år siden Norton var sirup på Windows iallfall.

 

2bb1: Adium -> Valg -> Utseende -> Gjennomsiktighet.

Lenke til kommentar

Fikk dette bildet av en kamerat for litt siden:

*bilde*

Ja, det er en genuin Steam-klient. Man kan ikke spille noe i betaen enda, men det skal komme straks.

Jeg gleder meg! Selve betaklienten kan hvem som helst få tak i (via uoffisielle kanaler) så det som blir interessant er spillene.

 

Hva er beste program til å redigere php/html filer med? Når jeg prøver med den innebygde, får jeg bare opp det grafiske, ikke koden :S

Må være gratis

Det absolutt beste programmet er TextMate. Nei, det er ikke gratis, men det er så bra at det uten tvil er verdt de få lappene det koster deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...