Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har to sånne små piksel prikker på iMacen og det irriterer meg. Vet ikke om dette er ripe eller piksel. Noen som er kjent med pikselfeil på iMac?

 

Samtidig et spørsmål jeg har stilt allerede, men ikke fått svar. Hvordan kan jeg overføre filer fra min Mac til min eksterne harddisk som bruker NTFS formatet?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, selv om det var nok ikke det som forårsaket det. Når jeg prøvde å legge inn digital editions, så var det noe feil med adobe sin egen installasjons løsning, sto at den var korrupt eller noe, så jeg måtte google meg frem til en standalone installer ment for IT konsulenter for å i det hele tatt få lagt det inn.

 

tumblr_kqd6ie0jez1qzqhmeo1_400.jpg

Lenke til kommentar

@DSG: Prøvd både kablet og trådløst nett? Normalt er det i alle fall ikke.

 

@Thomas_H: Adobe Digital Editions er nesten verre enn Flash på Mac OS. Det er ikke mye rart Apple har et kjølig forhold til Adobe.

 

Koblet til med nettverkskabel nå, noe som fungerer utmerket. Men trådløst? ikke søren om den har lyst til å laste eller loade noe. :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg forstod det slik at du hadde to routere sammenkoblet på en måte...Har du mulighet får å sjekke om "SuperG" og "Wireless Qos" i Dlink-routeren er deaktivert. Står Dlink-routeren i kanal 11?

 

Edit: Prøv også manuell inntasting av disse DNS-adressene:

 

Primær: 81.167.36.3

Sekundær: 81.167.36.11

Endret av rwpa
Lenke til kommentar

Jeg forstod det slik at du hadde to routere sammenkoblet på en måte...Har du mulighet får å sjekke om "SuperG" og "Wireless Qos" i Dlink-routeren er deaktivert. Står Dlink-routeren i kanal 11?

 

Edit: Prøv også manuell inntasting av disse DNS-adressene:

 

Primær: 81.167.36.3

Sekundær: 81.167.36.11

 

D-link routeren er en egen base på en måte, man må ha egen tilkobling til denne (for leieboere) så det vil si at den ikke er i bruk på min Mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...