Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Når jeg våkna opp og tok opp MBP-en (kjøpt rett etter sommer-release i fjor) i dag, så var den veldig varm i øvre venstre del, både på baksiden og fremsiden. Den ville ikke våkne fra dvale, og jeg måtte restarte den. Airport fungerte ikke i rundt ti minutter, før den plutselig slo seg på. Noen som aner hva som er galt? Var dette et engangstilfelle, eller bør jeg ringe Apple så fort som mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har da en ekstern harddisk som har filformat NTFS og jeg har noe på iMac'en som jeg vil overføre til den eksterne. Er det noen muligheter for at jeg kan få overført det?

 

 

Samtidig så vil jeg spørre om det finnes et bra epost program til Mac utenom det vanlige som følger med? Et program som gjør at jeg virkelig kan slette mailene fra programmet på en hotmail konto og ikke må inn på hotmail.no for å slette de.

Lenke til kommentar

Aha, skjønner. Vet desverre ikke det.. men er sikkert bare å google seg kjapt frem til et svar. :)

 

Noen som veit noe mer angående tidspunktet Steam kommer til Mac OS X? Leste i løpet av april da ryktene gikk som verst tidligere, og fant lite som var mer konkret i dag.

 

Lurer også på dette..

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Har det fra seriøst hold vært hevdet at Apple har samarbeidet om dette, alternativt finnes det noen grunn til å tro at Apple skulle ønske å være med på dette? Husk også at alle «kontrollerte slipp» tidligere har foregått i ekstremt strikte former -- kun kommunikasjon per telefon etc.

 

Personlig synes jeg ikke nyhetene om telefonen i seg selv var verdt stort; problemstillingene rundt hvor råtten journalistisk standard en del nettsider legger seg på for å få page views er langt mer interessant. Vi visste jo at Apple holdt på å lage en ny telefon som antageligvis kommer til å ha høyere oppløsning på skjermen, muligens et annet design osv. Stort mer har ikke kommet ut.

 

Kombinasjonen sjekkheftejournalistikk og en endeløs rekke av teaserartikler er rett og slett deprimerende. I tider som dette skjønner jeg hvor mye jeg setter pris på abonnementene mine på FT og NYT.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående batteriet på MBP. Hvis Mac'en er avslått men står med laderen i f.eks over natta, har dette noen innvirkning på batteriets levetid? Ønsker nemlig å bruke mac'en som vekkerklokke, men for at den skal self-boote må den være plugget til lader.... Eller om noen hr noen andre tips til vekking på mec

Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...