Scotty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Bare lurer.. Går det ann å få gruppert kontakter på Microsoft Messenger? Har foreløpig kun Online/Offline, blir veldig ustrukturert. Edit: Så nå at signaturen min ser veldig rar ut, med /> og alle ord/lenker to ganger. Noen som vet hva dette skyldes? Bruker Safari. Endret 15. april 2010 av Scotty Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bruk Adium, problem solved. Microsoft Messenger for Mac er håpløst dårlig. Jeg har åpnet det en gang, aldri igjen. Eneste plusset er vel at webcam funker der, så vidt jeg har skjønt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og hvem unnskyldte hva? *bare litt nysgjerrig her, ingen av linkene virker* Gizmodo rapporterte at muligheten for lavere lysstyrke lysstyrke kun var tilgjengelig på iBooks, og ikke i tredjeparts-applikasjoner som Kindle. Det viste seg senere at det var mulig i Kindle, men at Amazon hadde gjort det på en tungvint måte som var vanskelig å finne frem til. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvordan får jeg endret lyder/notifications i Adium? Får lyd hver gang noen logger av/på. Har vært inne på Growl panelet, og gått på configure inne på application, men står "none" under sound der.. Tips? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Valg... -> Hendelser -> Lydsett: Ingen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hvor finner jeg "valg"? Endret 15. april 2010 av Scotty Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) http://grab.by/3M2I Endret 15. april 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Link til øverst på siden bare? Feil link? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Weee bestillt meg ny 13" MacBook pro. Skal dose inn en 250 Gb 7200 RPM disk i denne, det gjorde underverker på MacBooken jeg har nå i alle fall... Gleeeder meg! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor finner jeg "valg"? Pro tip: cmd + , åpner Preferences/Valg i så godt som alle Mac-applikasjoner. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Link til øverst på siden bare? Feil link? Er noe bug med linkene på diskusjon.no idag? EDIT: ja, det er det. Er allerede meldt inn. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=310 Endret 15. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Noen som veit noe mer angående tidspunktet Steam kommer til Mac OS X? Leste i løpet av april da ryktene gikk som verst tidligere, og fant lite som var mer konkret i dag. Endret 15. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som vet om et USB til RJ232 adapter vil fungere på Mac? Trenger desperat å få confet opp en Cisco switch og jeg vil IKKE drasse på en pc på 4 kilo... Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som vet om de nye Macbook Proene har kommet ut i butikker enda? som Expert? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Noen som vet om et bra email program for Hotmail? Det som følger med sletter ikke mailene på ordentlig om noen skjønner. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Merker at venstrepil-knappen på tastaturet jeg fikk med min iMac i5 er litt dårlig. Det hender øvre del av knappen stopper opp når jeg trykker på den... Regner med Apple sender meg nytt uten at jeg trenger å sende inn dette først? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Du regner med å få et nytt uten å ha gitt tilbake det deffekte? Det tviler jeg egentlig på. Isåfall er de godt over gjennomsnittet hyggelige. Endret 18. april 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er vel mer snakk om at Apple ber om et kortnummer, sender nytt tastatur og når fraktfirmaet kommer på døren får qweac det nye tastaturet og gir de det gamle. Da slipper han å stå uten tastatur, og hvis han ikke gir tilbake det gamle trekker bare Apple pengene for det nye. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Var litt i de baner jeg hadde sett for meg, Henrik C. Noen som vet om dette er vanlig praksis fra Apple? Lurer litt på angående det fraktfirmaet. TNT leverer nemlig ikke varer her jeg bor. Må jeg da sende mitt defekte tastatur med Posten? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ihvertfall slik de har gjort det med meg når jeg fikk en MacBook hvor lydutgangen ikke virket. Den var DOA, så da kom det en ny en med budfirmaet her jeg bor og hentet den gamle samtidig som han ga meg den nye. Hvis TNT ikke leverer, så har du UPS, og her i Arendal er det et lokalt budfirma som leverer for TNT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå