Imaginary Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 På de iMacene som var før var det vel tastatur med keypad som følgte med? Det er det fortsatt; man velger under bestilling. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Viktig å påpeke at man får med numpad om man velger tastaturet med tråd. Det trådløse kan man ikke få med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En iMac er vel ikke akkurat noe bærbar? Du sier ingenting om at du snakker om en iMac i posten jeg siterte. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Har det trådløse tastaturet på min iMac 27" i5. Skriver tall lynkjapt hvis jeg bruker et tastatur med numpad, så savner dette hver gang jeg skal skrive flere tall etter hverandre nå. Var selvsagt klar over at dette tastaturet manglet numpad når jeg kjøpte det, men er svak for design, så... Angrer ikke! Hadde jeg jobbet mye med tall hadde selvsagt saken vært en helt annen. Endret 14. april 2010 av qweac Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg har et Logitech diNovo kit. Etter flere år hvor jeg har kontinuærlig satt inn nye batterier i numpaden slang jeg den i går i klesskapet. Endret 14. april 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har det pleid å være en rabattordning ved oppgradering av iWork? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En iMac er vel ikke akkurat noe bærbar? Du sier ingenting om at du snakker om en iMac i posten jeg siterte. Om du hadde lest et par innlegg på forrige side og noen innlegg oppover så hadde du skjønt at jeg hadde en iMac. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forresten, trenger et RAR program, noen som kan gi tips til et godt og gratis et som er enkelt i bruk? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Om du bare skal pakke ut funker TheUnarchiver veldig fint. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En iMac er vel ikke akkurat noe bærbar? Du sier ingenting om at du snakker om en iMac i posten jeg siterte. Om du hadde lest et par innlegg på forrige side og noen innlegg oppover så hadde du skjønt at jeg hadde en iMac. Jeg leste innleggene over, hvor man diskuterte MacBook-maskinene. Jeg pleier ikke å lese forrige side før jeg svarer på innlegg som dine. Nok om det. Jeg anbefaler UnRarX til å pakke ut rar-filer! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hmf, la nettopp merke til at HD-klipp fra Gametrailers.com hakker på min nye iMac i5. Dette selv om cpu-bruken ikke ligger på mer enn 25% under avspilling. Har aldri hatt dette problemet på mine svakere PC-er med Linux. Skulle da ikke tro at flash var dårligere i OSX enn i for eksempel Ubuntu? Noen som opplever det samme? Tips? Endret 14. april 2010 av qweac Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Flash er på grensen til ikke-fungerende på OS X Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Så gjennom dette klippet på Macbooken, og det hakket så vidt en gang etter 15 sek. Resten ble spilt av uten problemer. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Så du i Safari? Det klippet hakket flere ganger i løpet av det halve minuttet jeg så... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Firefox, med flashblock innstallert. Testet i Safari med clickToFlash nå. Funket helt fint der også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har nå mottatt 27" iMac'en.. Den skjermen er virkelig noe.. ! Også utrolig uvant med Mac OS X da.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ubetalelig. Fikk ikke linken til å virke, men .au-qizmodo har fortsatt artikkelen oppe: http://www.gizmodo.com.au/2010/04/how-apple-screws-every-ebook-app-but-ibooks/ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skulle tro Gizmodo lot unnskyldningen stå oppe, dengang ei tydeligvis. Oppklarende for de som måtte være interessert: Kindle-Appen på iPad har mulighet for å justere lysstyrken*, men de har gjemt justeringsmuligheten langt inn i en meny. «Apples diktatoroppførsel» var i realiteten et elendig brukergrensesnitt fra Amazon. *Usikker på om det er lysstyrken på skjermen som justeres eller et «lag med gråfarve» som legges over. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Og hvem unnskyldte hva? *bare litt nysgjerrig her, ingen av linkene virker* Endret 15. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå