Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det trådløse tastaturet på min iMac 27" i5. Skriver tall lynkjapt hvis jeg bruker et tastatur med numpad, så savner dette hver gang jeg skal skrive flere tall etter hverandre nå. Var selvsagt klar over at dette tastaturet manglet numpad når jeg kjøpte det, men er svak for design, så... Angrer ikke! :) Hadde jeg jobbet mye med tall hadde selvsagt saken vært en helt annen.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

En iMac er vel ikke akkurat noe bærbar?

Du sier ingenting om at du snakker om en iMac i posten jeg siterte.

Om du hadde lest et par innlegg på forrige side og noen innlegg oppover så hadde du skjønt at jeg hadde en iMac.

Jeg leste innleggene over, hvor man diskuterte MacBook-maskinene. Jeg pleier ikke å lese forrige side før jeg svarer på innlegg som dine.

 

Nok om det.

 

Jeg anbefaler UnRarX til å pakke ut rar-filer!

Lenke til kommentar

Hmf, la nettopp merke til at HD-klipp fra Gametrailers.com hakker på min nye iMac i5. Dette selv om cpu-bruken ikke ligger på mer enn 25% under avspilling. Har aldri hatt dette problemet på mine svakere PC-er med Linux. Skulle da ikke tro at flash var dårligere i OSX enn i for eksempel Ubuntu? Noen som opplever det samme? Tips?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Skulle tro Gizmodo lot unnskyldningen stå oppe, dengang ei tydeligvis. Oppklarende for de som måtte være interessert: Kindle-Appen på iPad har mulighet for å justere lysstyrken*, men de har gjemt justeringsmuligheten langt inn i en meny. «Apples diktatoroppførsel» var i realiteten et elendig brukergrensesnitt fra Amazon.

 

*Usikker på om det er lysstyrken på skjermen som justeres eller et «lag med gråfarve» som legges over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...