Scotty Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Har bestilt en iMac, og fikk mail forrige fredag om at orderen var blitt sendt.. sto bl.a. flere steder i mailen at orderen kunne spores. Det ble linket til http://store.apple.com/no/orderstatus, logget inn der men finner ingenting? Noen som vet hvordan/hvor man får sporet en ordre? Endret 12. april 2010 av Scotty Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Videre oppfølging gjøres via TNT vha. ordrenummer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 I eposten du får så står sendingsnummeret der Forøvrig, blir en iMac på meg i morgen. Blir dessverre den billigste typen for meg, men jeg har uansett en stor tro på at jeg blir fornøyd Videre oppfølging gjøres via TNT vha. ordrenummer. Bruker dem ikke UPS? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har mottatt og returnert 3 iMacs i år, og alle gangene ble TNT benyttet. Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Samtlige av mine kjøp er blitt sendt med UPS. Det ser ut som om det er ganske tilfeldig, for en kamerat av meg som bor på samme sted fikk MacBooken sin via TNT. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Apple bruker både UPS og TNT. For eksempel får vi varene fra dem inn med UPS, men vet at jeg har fått levert maskiner med TNT hjem til meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Spørs vel også hvor du bor, her i Arendal outsourcer TNT til et lokalt budfirma. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så, hvem trur at Apple kommer med en MBP oppdatering denne uken For meg virker det som om det faktisk kan skje, mye gode rykter som peker mot det. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Forøvrig, blir en iMac på meg i morgen. Blir dessverre den billigste typen for meg, men jeg har uansett en stor tro på at jeg blir fornøyd Det er jo en knallmaskin, så lite å bekymre seg for med relativ normal bruk – kjøpte faktisk tre iMacer av akkurat samme modell i påsken. (Ikke til eget bruk, naturlig nok - får være grenser ...) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er ingen rykter om en ny iMac vel også? Greit å vite før jeg handler i morgen Fy fader, blitt helt Mac frelst etter jeg fikk MacBooken min i februar. Dyrt! Forøvrig, blir en iMac på meg i morgen. Blir dessverre den billigste typen for meg, men jeg har uansett en stor tro på at jeg blir fornøyd Det er jo en knallmaskin, så lite å bekymre seg for med relativ normal bruk – kjøpte faktisk tre iMacer av akkurat samme modell i påsken. (Ikke til eget bruk, naturlig nok - får være grenser ...) Hehe, får jeg lov til å spørre hvorfor du gjorde det? Familie, jobb eller privatbruk i hjemmet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er nok snakk om MBP modellene, men kan hende MB og MB-Air blir inkludert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når ble sist iMac lansert? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Håper det kommer, begynner å nærme seg broren min sin bursdag og han skal få en 13.3" MBP til bursdagen Kommer nok ikke til å kjøpe med i5 eller i7, men kjekt å vente i tilfelle det kommer en oppdatering. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hehe, får jeg lov til å spørre hvorfor du gjorde det? Familie, jobb eller privatbruk i hjemmet? Utvidet familie som fikk en real oppgradering på datafronten. Logmein på hele bunten, så løser jeg det i en fei når morfar på 88 ikke kommer inn i nettbanken. Genialt. Du finner detaljer om lanseringstidspunkt på nåværende modeller og nåværende status på MacRumors Buyer's Guide, Raste. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når ble sist iMac lansert? http://buyersguide.macrumors.com/#iMac Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå er Apple Store nede, er det på grunn av MacBook? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå er Apple Store nede, er det på grunn av MacBook? Alle Store'r er visst nede ser det ut til. Når det er en slik world-wide ting, må vi vel tro nye MBPer kommer i dag! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Håper ikke det kommer en iMac med tanke på at jeg skal kjøpe en om et par timer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hadde vært spennende med nye MPBer på tross av at jeg ikke skal ha ny nå. Spent på prisnivået med i5/i7. Sitter forøvrig på en datasal på NTNU nå, og hele 7 av 15 som har med seg laptop har en Apple-maskin. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Her er Aplle Insider sine tilps for spekks: http://images.appleinsider.com/mbp-100413.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå