thomassit0 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gå på komplett sin minnevelger.. Husker ikke helt hva typen heter. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mottar noen sanger fra en kamerat. Å det er i RAR filer. Får de over internett. Så pakker jeg de ut i UnRarX programmet. Til slutt får jeg opp en mappe på skrivebordet, som jeg åpner også legger jeg de sangene i iTunes. Å det jeg egentlig lurte på, om jeg bare kan hive mappene og UnRarX filene i søppla? Eller får jeg ikke spilt av sangene i iTunes da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er avhengig av korleis du har sett opp iTunes. Kopierer iTunes songane til iTunes-biblioteket (det er standard) kan du slette original filene, men viss iTunes berre har ein snarveg til musikken må du ta vare på filene. Du kan sjekke dette under "Valg->Avansert-> er det haka av for "Kopier filer til iTunes-mappen ...". Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Forstår det slik at en ny MBP er rett rundt hjørnet, så det er lurt å vente med å bestille. Men vil prisen øke med en ny versjon eller vil den ligge på samme nivå som den nåværende modellen? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kan ikke huske sist de økte prisen. Den blir nok enten lik eller mindre. http://www.macrumors.com/buyersguide/#MacBook_Pro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde vært veldig kjekt om den ble litt billigere.. Kan bare huske at nyere modeller har blitt billigere, så det ser nok lyst ut. Jeg venter også på den nye MBP'en, håper den kommer snart! Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da er det bare å smøre seg med tålmodighet da.. Håper og den kommer snart Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har det med å miste silikonpluggene til In-Ear-hodetelefonene fra Apple, har noen av dere sett disse til salgs separat? Litt sært å måtte svi av 650,- eller så hver gang jeg mister en liten silikonklump verdt maks 14 øre. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Leter etter et lignende program for mac som dette her http://www.videohelp.../tools/MKVBoxer . Ønsker at programmet skal ha, vel, akkurat de samme funksjonene som det programmet her har. Greia er at jeg vil spille av .mkv filer gjennom xboxen, uten å måtte konvertere, så jeg slipper å vente i et par dager for at en film skal bli konvertert. Altså, problemet er ikke å spille av .mkv filer, heller ikke få filene til xboxen, men jeg vil ønsker et program som gjør det dette programmet gjør. Håper noen i det hele tatt skjønte . Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor var Apple sine nettbutikker nede i dag? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor var Apple sine nettbutikker nede i dag? Man kan vel forhåndsbestille Ipad nå? Pleier ikke Apple å ta ned nettbutikken ved slike endringer? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da er 4 iPad's reservert til henting 3. april ved Apple Store, The Gateway, Salt Lake City. DE ÅPNER KLOKKA 9.00 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nå kommer snart Macen min tilbake! Tell fikset den kjapt, kjørte litt tester og fant ut at det var SATA-kabelen som hadde røket. Uheldigvis var det en på lageret som gikk av med pappapermisjon og dermed ble det litt rot, så maskinen stod hos Posten i én uke før de fikk godkjenning til å sende den. Kjedelig, men nå er den endelig på vei. Merker at skoletimene går litt senere. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Har fått meg min første Mac. Liker ting veldig godt så langt, men er litt skeptisk til maskinens bruk av ram. Har 4gb ram på min maskin, men nå er det i følge aktivitetsmonitoren i underkant av 100mb som er ledig. Det står følgende: Ledig: 95mb Fast (wired): 464mb Aktiv 1,5gb Inaktiv: 2gb Brukt: 3,9gb Hva betyr alt dette? Hvorfor er det så mye som er i bruk, men som er inaktivt? Synes det er rart at så mye ram tilsynelatende skal være i bruk når jeg kun kjører Safari (2 tabs), iTunes, Adium og Mail... Kan noen forklare hvorfor ting fungerer slik? Edit: Akkurat ja. Endret 12. mars 2010 av qweac Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva slags musikkprogram er det som finnes til mac? Da mener jeg ikke GARAGEBAND.. men noe ala fruityloops Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vet ikke hva "Fruityloops" er, men har du prøvd Audacity? Kan lastes ned fra apple.no. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vet ikke hva "Fruityloops" er, men har du prøvd Audacity? Kan lastes ned fra apple.no. :!: Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Kan en på noen måte ha musikk på en iPod fra flere forskjellige maskiner samtidig? Jeg vet at hvis en syncer på vanlig måte vil all musikk som ikke ligger på maskinen bli slettet, og det har forsåvidt ikke vært noe problem til nå, men tenkte jeg skull høre om det finnes noen alternative måter å legge musikk på iPoden Endret 20. mars 2010 av Sonsol Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva slags musikkprogram er det som finnes til mac? Da mener jeg ikke GARAGEBAND.. men noe ala fruityloops Fruityloops-musikk er knapt min greie, så kunnskapsnivået mitt her er nokså begrenset, men prøv Recycle. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Man har Logic Express eller Logic Pro. Har du jobbet i Fruity Loops har du en liten jobb foran deg å sette deg inn i Logic, men når du lærer det, vil du nok like det bedre enn Fruity Loops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå