Laffe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei. Finnes det noen programmer som clue, til mac? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Programmet Clue finnes til Mac ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Eller så har du Ultralingua, som jeg i hvert fall er veldig fornøyd med! Prisen er ganske grei også. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tja jeg bruker Toast Titanium til brenning. Går fort og enkelt! Takktakk, fungerte ypperlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvor finner jeg billigst mulig lader til en 13" macbook? Noen jævler stjal min på skolen, så det er litt forferdelig for tiden. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den får du til 700 kroner her. Jævlig kjipt, du burde nesten politianmelde om du vet hvem jævlene er. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ingen anelse, men skolen har gått inn for å finne det ut nå. 700kr er så sinnsykt mye, faen eller. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Apple har patentert MagSafe og såvidt jeg vet ikke lisensiert teknologien til andre selskaper, så det skal nok noe til for å finne ladere fra andre produsenter. Det finnes noe MagSafe-tilbehør som ikke er fra Apple, men disse bruker faktisk ledning og kontakt fra Apples ladere for å ikke bryte patenten. (Finnes sikkert noen tvilsomme unntak på eBay ...) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 er det bare jeg som begynner å mislike apple når det kommer til telefon? http://www.itavisen.no/836901/apple-saksoker-htc seriøst. Apple har jo gjort det samme med angående nokia. Det blir som "det er greit å ta fra andre, så lenge du ikek tar fra oss" wtf Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vet ikke hva som ligger bak her, men det kan like gjerne være et behov for å forsvare en del patenter som et reelt ønske (eller tro på at de klarer) å begrense konkurransen. Jeg er knapt jurist, men har forstått det i retning av at patenter man har, men ikke forsvarer i rettspraksis blir tillagt svært begrenset vekt. Altså er en avhengig av å gå til slike søksmål også om en ikke egentlig ønsker å hindre den konkrete konkurrenten man saksøker, bare fordi man ønsker å ta vare på patentene (som ofte kan brukes i helt andre sammenhenger!). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 seriøst. Apple har jo gjort det samme med angående nokia. Det blir som "det er greit å ta fra andre, så lenge du ikek tar fra oss" wtf Anbefaler deg å se Pirates of Silicon Valley. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0168122/ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den har jeg faktisk sett, Wheelman. Interessant serie. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som skal kjøpe siste MacHeist bundelen? http://www.macheist.com/ Vurderer den kraftig selv.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kjøpte tidligere i dag. Absolutt verdt $20 i min bok. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jepp kjøpte den for litt siden, var virkelig god! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som skal kjøpe siste MacHeist bundelen? http://www.macheist.com/ Vurderer den kraftig selv.. Jeg har egentlig ikke noe behov for programmene som følger med (merk at dette er en nanobundle, det kommer mest sannsynlig en større senere), men $20 er jo ingenting. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ooooh. Så først nå at Tales of Monkey Island kan unlockes etterhvert. Tror nok det blir en bundle på meg, ja - regner nesten med at nok bundles blir solgt etterhvert. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Programmet Clue finnes til Mac ja Hvor? Endret 9. mars 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som skal kjøpe siste MacHeist bundelen? http://www.macheist.com/ Vurderer den kraftig selv.. Ble litt skuffet etter at jeg satt opp i nesten to timer ekstra, bare for å få sett hva den inneholdt. Ingen av programmene jeg egentlig trenger, men som andre sier, $20 er ingenting. I tillegg kommer det nok en større senere, da dette er bare en nanobundle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan RAM brikker bruker MacBook 13 Unibody? Hadde tenkt til å oppgradere fra 2GB til 4GB. Link hadde også vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå