Heilage Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nei. For første gang siden gudene vet når, har et MS OS blitt bygd opp fra bunnen av. 7277231[/snapback] De har beholdt de gode delene. Ikke alt trenger å bli kastet når man lager et nytt operativsystem, men i Vista er det svært mye nytt i kjernen. Man kan nevne drivere (tatt ut av kjernemodus), lydmiksingen (også tatt ut av kjernen), nettverksfunksjonalitet m. fler. 7277311[/snapback] Var jeg MS, ville jeg kastet alt unntatt valgfrihet innenfor mappesystem. Men det er meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Åååååååååå Gleder meg til Mac. Har bestemt meg for MacMini, siden den er lett å ha med seg, og jeg allerede har bærbar. Luve... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Går den ann å bruke mIRC på mac? Kan noen gi meg en link? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Trur ikkje mIRC har ein Mac-versjon. Men du kan bruke eit anna program, til dømes Opera: http://www.opera.com/download/index.dml?st...&platform=MacOS Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 finnes noe som heter Xirc. Lenke til kommentar
veos Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Xirc fungerer jo glimrende. Hvertfall for de som har brukt mIRC før. Endret 13. november 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nei. For første gang siden gudene vet når, har et MS OS blitt bygd opp fra bunnen av. 7277231[/snapback] De har beholdt de gode delene. Ikke alt trenger å bli kastet når man lager et nytt operativsystem, men i Vista er det svært mye nytt i kjernen. Man kan nevne drivere (tatt ut av kjernemodus), lydmiksingen (også tatt ut av kjernen), nettverksfunksjonalitet m. fler. 7277311[/snapback] Håper bare de får fikset hvordan windows behandler CIFS protokollen (protokollen som samba bruker) slik det er nå så går windows filoverføring tregt fordi CIFS kjører alt for mange spørringer Tror forresten ikke at det er bare MS som suger på dette, OS X behandler den heller ikke på en særlig god måte, egentlig skulle noen laget en helt ny Endret 14. november 2006 av Equerm Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 På limewiren min så kommer det opp. Your hard drive is full! Hva er det? Å åssen kan jeg tømme den? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 harddrive, er hard disk, så er den full er den full. Man trenger ikke være atom-forsker for å vite det. Det er bare å slette filer, da... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det gjerne greit å begynne med mappene som heter "C:\Windows\" og "C:\Documents and Settings\" hvis du skal slette noe. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei. For første gang siden gudene vet når, har et MS OS blitt bygd opp fra bunnen av. 7277231[/snapback] De har beholdt de gode delene. Ikke alt trenger å bli kastet når man lager et nytt operativsystem, men i Vista er det svært mye nytt i kjernen. Man kan nevne drivere (tatt ut av kjernemodus), lydmiksingen (også tatt ut av kjernen), nettverksfunksjonalitet m. fler. 7277311[/snapback] Håper bare de får fikset hvordan windows behandler CIFS protokollen (protokollen som samba bruker) slik det er nå så går windows filoverføring tregt fordi CIFS kjører alt for mange spørringer Tror forresten ikke at det er bare MS som suger på dette, OS X behandler den heller ikke på en særlig god måte, egentlig skulle noen laget en helt ny 7280928[/snapback] Du mener NFS? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det gjerne greit å begynne med mappene som heter "C:\Windows\" og "C:\Documents and Settings\" hvis du skal slette noe. 7284924[/snapback] Tviler på at det er noen mapper som heter det i Mac filsystemet Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det gjerne greit å begynne med mappene som heter "C:\Windows\" og "C:\Documents and Settings\" hvis du skal slette noe. 7284924[/snapback] Tviler på at det er noen mapper som heter det i Mac filsystemet 7285142[/snapback] Du kan komme veldig nære iallefall sudo -s ln -s "$HOME/c:" / ln -s /Users "/Documents and Settings" (funker forøvrig på linux viss du bytter ut /Users med /home) Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det gjerne greit å begynne med mappene som heter "C:\Windows\" og "C:\Documents and Settings\" hvis du skal slette noe. 7284924[/snapback] Tviler på at det er noen mapper som heter det i Mac filsystemet 7285142[/snapback] Hehe, ja samma tenkte jeg! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Det gjerne greit å begynne med mappene som heter "C:\Windows\" og "C:\Documents and Settings\" hvis du skal slette noe. 7284924[/snapback] På en Mac? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Haha, trodde jeg var i Snedige ting du lurer på-tråden Jeg satt forøvrig i Ubuntu når innlegget ble skrevet. Endret 14. november 2006 av PT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hoho! Apple Teams Up With Air France, Continental, Delta, Emirates, KLM & United to Deliver iPod Integration Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hoho!Apple Teams Up With Air France, Continental, Delta, Emirates, KLM & United to Deliver iPod Integration 7288002[/snapback] Zune responds to Apple's teaming-up, get's contract with Boeing Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Genial reklame. Hva blir det neste? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hoho!Apple Teams Up With Air France, Continental, Delta, Emirates, KLM & United to Deliver iPod Integration 7288002[/snapback] Zune responds to Apple's teaming-up, get's contract with Boeing 7288021[/snapback] Linker virker ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå