Paisley Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kjøpte monster iclean i dag og tenkte jeg skulle bruke det, men hvor antall spray skal man ha på det tørkle so følger med, hvilken vei skal man bruke det, skal det tørkes av med ny klut og hvordan fungerer det? Er så redd for å gjøre noe galt med skjermen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Må ha denne i mine innlegg, fin tråd. Har hatt min Macbook i en uke nå og er storfornøyd Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kjøpte monster iclean i dag og tenkte jeg skulle bruke det, men hvor antall spray skal man ha på det tørkle so følger med, hvilken vei skal man bruke det, skal det tørkes av med ny klut og hvordan fungerer det? Er så redd for å gjøre noe galt med skjermen... Du sprayer ikke på kluten, men på skjermen. Og du bare tørker av med kluten på helt vanlig måte etterpå. Simple as that Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan funker iClean? Verdt pengene? Andre renseprodukter har en vane for å etterlate seg merker i skjermen, og det er jeg lite interessert i. Forresten, er det noe nyttig tilbehør eller programmer som er must for MacBook? Har allerede en veske til den Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Kjøpte monster iclean i dag og tenkte jeg skulle bruke det, men hvor antall spray skal man ha på det tørkle so følger med, hvilken vei skal man bruke det, skal det tørkes av med ny klut og hvordan fungerer det? Er så redd for å gjøre noe galt med skjermen... Du sprayer ikke på kluten, men på skjermen. Og du bare tørker av med kluten på helt vanlig måte etterpå. Simple as that Sto i bruksanvisningen som fulgte med at denne skulle sprayes på kluten og ikke på skjermen (DO NOT!), så derfor tok jeg to-tre spray på kluten og dro det på skjermen. Lot det bare tørke og resultatet: Hvordan funker iClean? Verdt pengene? Andre renseprodukter har en vane for å etterlate seg merker i skjermen, og det er jeg lite interessert i. Forresten, er det noe nyttig tilbehør eller programmer som er must for MacBook? Har allerede en veske til den resultatet ble iallefall en flott skjerm uten disse synlige vannmerkene på skjermen. Man ser i begynnelsen litt merker når det er sollys på skjermen, men nå er den helt ren og pen uten en eneste skrape eller merke. Verdt pengene! Endret 24. februar 2010 av FVL Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Som jeg har skrevet over så har jeg nettopp fått en MacBook (Unibody) 13". Veldig fornøyd, men når jeg har maskinen på fanget og beveger den litt til siden så hører jeg et sånt klikklyd i maskinen. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 iClean er supert. Selv sprayer jeg alltid direkte på skjermen, får et mye bedre resultat med det enn å spraye på kluten. Men sure, funker sikkert fin-fint for andre Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Som jeg har skrevet over så har jeg nettopp fått en MacBook (Unibody) 13". Veldig fornøyd, men når jeg har maskinen på fanget og beveger den litt til siden så hører jeg et sånt klikklyd i maskinen. Noen som vet hva dette er? Harddiskens bevegelsesutkobler kanskje? Husker det kom et ganske merkbart klikk på min gamle IBM. Men kan ikke huske å ha hørt noe fra min MBP da men. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Godt mulig at det kan være det og det gjør vel ikke noe skade på maskinen vel? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 «Klikkelyd» kan være mye rart, uten nærmere beskrivelse er det vanskelig å si stort. Er det deler i kabinettet som klikker mot hverandre, disken, en vifte som virker som den er i ubalanse? Eneste jeg ville vært bekymret for er det siste. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Som jeg har skrevet over så har jeg nettopp fått en MacBook (Unibody) 13". Da er det vel en MacBook Pro? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nei? Det finnes da Unibody i plast. Den ble jo lansert i fjor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er ikke Pro nei, stemmer det som Bebeluv sier. MacBook fikk Unibody i fjor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fins alu unibody Macbook også. Sitter med en på fanget nå. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 herremin skal tro når Apple greier å knote ut en i5 / i7 basert MacBook Pro? Jeg trenger ny laptop asap!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fins alu unibody Macbook også. Sitter med en på fanget nå. Er vel ingen som har sagt noe i mot det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 herremin skal tro når Apple greier å knote ut en i5 / i7 basert MacBook Pro? Jeg trenger ny laptop asap!!! Det er ikke bare du som venter! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fins alu unibody Macbook også. Sitter med en på fanget nå. Ikke nå lenger (bortsett fra de som ble solgt dengang da). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har mange små .mkv-filer som jeg skulle fått brent ut på en DVD. Er det noen som vet om en rask måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tja jeg bruker Toast Titanium til brenning. Går fort og enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå