Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte monster iclean i dag og tenkte jeg skulle bruke det, men hvor antall spray skal man ha på det tørkle so følger med, hvilken vei skal man bruke det, skal det tørkes av med ny klut og hvordan fungerer det? Er så redd for å gjøre noe galt med skjermen...

Du sprayer ikke på kluten, men på skjermen. Og du bare tørker av med kluten på helt vanlig måte etterpå. Simple as that :)

Lenke til kommentar

Hvordan funker iClean? Verdt pengene?

Andre renseprodukter har en vane for å etterlate seg merker i skjermen, og det er jeg lite interessert i.

Forresten, er det noe nyttig tilbehør eller programmer som er must for MacBook?

Har allerede en veske til den :)

Lenke til kommentar

Kjøpte monster iclean i dag og tenkte jeg skulle bruke det, men hvor antall spray skal man ha på det tørkle so følger med, hvilken vei skal man bruke det, skal det tørkes av med ny klut og hvordan fungerer det? Er så redd for å gjøre noe galt med skjermen...

Du sprayer ikke på kluten, men på skjermen. Og du bare tørker av med kluten på helt vanlig måte etterpå. Simple as that :)

Sto i bruksanvisningen som fulgte med at denne skulle sprayes på kluten og ikke på skjermen (DO NOT!), så derfor tok jeg to-tre spray på kluten og dro det på skjermen. Lot det bare tørke og resultatet:

Hvordan funker iClean? Verdt pengene?

Andre renseprodukter har en vane for å etterlate seg merker i skjermen, og det er jeg lite interessert i.

Forresten, er det noe nyttig tilbehør eller programmer som er must for MacBook?

Har allerede en veske til den :)

resultatet ble iallefall en flott skjerm uten disse synlige vannmerkene på skjermen. Man ser i begynnelsen litt merker når det er sollys på skjermen, men nå er den helt ren og pen uten en eneste skrape eller merke. Verdt pengene!

Endret av FVL
Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet over så har jeg nettopp fått en MacBook (Unibody) 13". Veldig fornøyd, men når jeg har maskinen på fanget og beveger den litt til siden så hører jeg et sånt klikklyd i maskinen. Noen som vet hva dette er?

Harddiskens bevegelsesutkobler kanskje? Husker det kom et ganske merkbart klikk på min gamle IBM. Men kan ikke huske å ha hørt noe fra min MBP da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...