JanFr Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hahaha, tabbe av itavisen! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bør nevnes at disse BestBuy-systemene er notorisk upålitelige – de har ofte lagt inn varer de forventer at skal komme i systemet; tautologien biter seg fort i halen ... Ser også ut til at Gizmodo har tatt bort artikkelen. Uten at det gjør det noe mindre sannsynlig at det kommer nye maskiner i nær fremtid. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du lest datoen på det bildet? Får sjekke kilden nøyere neste gang ja. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bruker iMovie nå om dagen og sliter med at det plutselig crasher, ganske ofte. Det virker forferdelig ustabilt. Er dette noe flere er kjent med? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, egentlig ikke. Har dog skjedd. Uansett fint at det lagrer automatisk da Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen av dere som har lekt med OS X server? Sliter som pokker med å få til integrasjonen mot mitt eksisterende AD... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Var med junior og hentet hans nye 27.5" iMac med Quad Core og 8 GB RAM. Det er så jeg ble litt misunnelig. Kjører MaBook med 24" selv, så jeg skal vel ikke akkurat klage... Jeg begynte å bruke Mac igjen i fjor sommer etter 16 år med 90% Windows-bruk. Angrer ikke et sekund på det. Nå er det 90% Mac. Geir Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Heisann! Har leeenge ønsket en Mac, og i det siste har interessen økt betraktelig. Er 27" iMac som er aktuelt. Men har altså fått anbefalning om å vente til neste plattform blir lansert, som er en gang mellom vår og høst.. Blant annet grunnet at det er endel problemer for tiden.. Men har også lest at det har kommet en update som fikser problemet med skjermene? Hva annet er det som gjenstår av feil da? Burde jeg vente til neste plattform eller kjøpe nå? Scott Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du må nok vente tre-fire måneder før det lanseres en ny modell, og jeg tror alle skjermproblemene ble fikset nylig, så jeg anbefaler å kjøpe nå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har ikke hatt noen skjermproblemer med min iMac 27" hvertfall. Var litt buggy helt i starten, men det ble fikset ved programvare oppdatering. Nå er den helt fin. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen softwareupdate klarer å fikse det gule feilskjæret i skjermen, det er kun flimringen som tas hånd om ved oppdateringen. Svært mange vet riktignok ikke at de har denne gulningen. Jeg mottar snart andre erstatningsmodell og håper den er feilfri. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hm, har ikke lagt merke til noe gulskjær her. Er det lett synlig med det blotte øye? Edit: har ikke opplevd noe flimring heller. Endret 22. februar 2010 av phax Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Det er flere typer av gulskjæret, både i plassering og styrke. Min første modell hadde vertikal fargeforandring, mens første erstatningsmodell hadde tilsvarende horisontalt. Du kan teste her. Jeg ser det også tydelig hvis jeg har opp 2 PDF-er med litt tekst og hvit bakgrunn side om side. Kan også legge til at jeg har buzzing fra hovedkort/PSU ved lav lysstyrke (ganske utbredt problem). Apple har på sin side vært helt uproblematiske og sendt meg ny uten diskusjon. I tillegg har jeg fått en pen kompensasjon. Endret 22. februar 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det mulig å få vite hva kompensasjonen er? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ryktene vil ha det til at mange har mottatt 15% av kjøpsprisen i kompensasjon. http://gizmodo.com/5464288/apple-paying-out-15-on-broken-27+inch-imacs Endret 22. februar 2010 av Runar Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Det er flere typer av gulskjæret, både i plassering og styrke. Min første modell hadde vertikal fargeforandring, mens første erstatningsmodell hadde tilsvarende horisontalt. Du kan teste her. Jeg ser det også tydelig hvis jeg har opp 2 PDF-er med litt tekst og hvit bakgrunn side om side. Kan også legge til at jeg har buzzing fra hovedkort/PSU ved lav lysstyrke (ganske utbredt problem). Apple har på sin side vært helt uproblematiske og sendt meg ny uten diskusjon. I tillegg har jeg fått en pen kompensasjon. Men i faen.. nå ser jeg gulskjæret her! Det var da som svarte.. Da var det bare å kontakte apple support da.. Endret 22. februar 2010 av phax Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du vil ikke anbefale å kjøpe iMac nå Imaginary, eller? Virker i hvertfall som at det løser seg om det oppstår problemer eller om man får defekt maskin. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da var 27" iMac bestilt! (i5, 4GB, 1TB, HD4850, Final Cut Express, Aperture) Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 One noobish Q coming up: Hvordan legger man til E-mail adresser i Apple sitt Mail-program? Hvor er adresseboken? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 One noobish Q coming up: Hvordan legger man til E-mail adresser i Apple sitt Mail-program? Hvor er adresseboken? Adresseboken er et eget program som heter, du gjettet helt riktig, Adressebok. For å se alle kontaktene dine i Mail.app kan du trykke alt + cmd + a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå