Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen erfaring med å bruke iMac som TV? Er det mulig å koble til en HD-kilde (Xbox 360/Blu-ray/PS3/whatever) nå? Jeg vet det finnes noen produkter som lar deg koble til det meste i SD-kvalitet, så det burde vel være mulig med HD også?

Noe lignende dette?

http://www.tuaw.com/2010/02/11/kanex-shows...ut-at-macworld/

Så jo ganske perfekt ut med tanke på HD-kilder! Da ble det straks mer aktuelt med en 27"!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever av og til noe merkelig på min MBP. Som nå f.eks., så går det ikke an å justere lyden ved hjelp av hurtigtastene oppe til høyre på tastaturet. Det kommer bare opp sånn forbudtskilt. Samme problemet oppstår av og til med tastaturlyset. Noen som vet hva dette skyldes? Og hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar
Opplever av og til noe merkelig på min MBP. Som nå f.eks., så går det ikke an å justere lyden ved hjelp av hurtigtastene oppe til høyre på tastaturet. Det kommer bare opp sånn forbudtskilt. Samme problemet oppstår av og til med tastaturlyset. Noen som vet hva dette skyldes? Og hvordan det kan fikses?

Høres ut som et problem med toppdekselet. Du får ta den inn til service for en diagnose. :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til programmer for å holde orden på utleie? Driver med endel utleie av utstyr på jobb, men frem til nå har vi bare drevet å skrevet ned alt for hånd, hadde vært veldig kjekt å kunne ha kontroll på det på en eller annen måte... Finner ikke noe bra egentlig etter endel søk, men er det noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar

For å holde styr på hvem som leier etc.? Da ville jeg antageligvis ha brukt Delicious Library hvis det dreier seg om noe relativt lite og enkelt der dere ikke trenger de helt store formelle sikkerhetssystemene. Det er selvsagt ikke egentlig laget for formålet, men fungerer helt utmerket for å holde styr på hvem som har lånt hva. Alternativt gjør selvsagt et godt regneark jobben – skal dere også ha systemet til å beregne kostnader etc. vil nok dette være en god rute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Noen som vet om det er rykter om en ny MBP? Er plent nødt til å investere i en ifbm jobb, men vil gjerne vente dersom det snart skal komme en ny utgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...