boffeeen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er det noen her som har noen erfaring med å bruke iMac som TV? Er det mulig å koble til en HD-kilde (Xbox 360/Blu-ray/PS3/whatever) nå? Jeg vet det finnes noen produkter som lar deg koble til det meste i SD-kvalitet, så det burde vel være mulig med HD også? Noe lignende dette? http://www.tuaw.com/2010/02/11/kanex-shows...ut-at-macworld/ Så jo ganske perfekt ut med tanke på HD-kilder! Da ble det straks mer aktuelt med en 27"! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har bare ett ord for det adapteret: AWESOME. Stygt redd det blir en 27" på meg da, da det er det eneste som har holdt meg igjen fra å kjøpe den enda. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er det "overkill" å legge inn OSX på en Asus eee 900? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det ser da absolutt ut som det er mulig, iallfall, men ytelsen blir nok ikke allverden. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Men burde jeg ha overnaturlige programmerings- /tweak'e-skills for å få det til å funke? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Opplever av og til noe merkelig på min MBP. Som nå f.eks., så går det ikke an å justere lyden ved hjelp av hurtigtastene oppe til høyre på tastaturet. Det kommer bare opp sånn forbudtskilt. Samme problemet oppstår av og til med tastaturlyset. Noen som vet hva dette skyldes? Og hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Opplever av og til noe merkelig på min MBP. Som nå f.eks., så går det ikke an å justere lyden ved hjelp av hurtigtastene oppe til høyre på tastaturet. Det kommer bare opp sånn forbudtskilt. Samme problemet oppstår av og til med tastaturlyset. Noen som vet hva dette skyldes? Og hvordan det kan fikses? Høres ut som et problem med toppdekselet. Du får ta den inn til service for en diagnose. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva bruker folket som Microsoft Visio erstatter? Trenger et skikkelig program for designing av nettverk... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 OmniGraffle, kanskje? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og der røk Seagate-disken min. Helt død, får den ikke opp i Disk Utility verken på Macen, når jeg booter fra backup, eller fra USB-kabinett. Fantastisk. Seagate har også stengt supporten i USA og Europa, pga "Presidents day". Hurra! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva bruker folket som Microsoft Visio erstatter? Trenger et skikkelig program for designing av nettverk... OmniGraffle, kanskje? Second that. OmniGraffle er konge Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som har tips til programmer for å holde orden på utleie? Driver med endel utleie av utstyr på jobb, men frem til nå har vi bare drevet å skrevet ned alt for hånd, hadde vært veldig kjekt å kunne ha kontroll på det på en eller annen måte... Finner ikke noe bra egentlig etter endel søk, men er det noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vil ikke et enkelt regneark fungere OK til det da? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 For å holde styr på hvem som leier etc.? Da ville jeg antageligvis ha brukt Delicious Library hvis det dreier seg om noe relativt lite og enkelt der dere ikke trenger de helt store formelle sikkerhetssystemene. Det er selvsagt ikke egentlig laget for formålet, men fungerer helt utmerket for å holde styr på hvem som har lånt hva. Alternativt gjør selvsagt et godt regneark jobben – skal dere også ha systemet til å beregne kostnader etc. vil nok dette være en god rute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som vet om det er rykter om en ny MBP? Er plent nødt til å investere i en ifbm jobb, men vil gjerne vente dersom det snart skal komme en ny utgave. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Any day now ... Ingen garanti, selvsagt – men en oppdatering er etter alt å dømme på vei. Om det tar to dager, to uker eller enda lengre er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ah, takk! Da skal jeg prøve å greie meg med den råtne Dell-laptopen inntil videre Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Surt, må nesten konkludere med at MacBook Proen min har tatt kvelden. Virker som diskkontrolleren har dødd, ihvertfall delvis. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ah, takk! Da skal jeg prøve å greie meg med den råtne Dell-laptopen inntil videre Ryktene sier at det kanskje kommer ny maskin imorgen allerede, link. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du lest datoen på det bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå