tendilenz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 iPad-vitser på resirkulering allerede? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men kjører den med 720p egentlig? Det var vel snakk om at den kjører 720p ja, men oppløsningen er 1024 x 768. Så blir nok ikke ekte HD. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 iPad er berre begynnelsen! Tenk dikka når dei får ned størrelsen på noko sånt, og den i tillegg kan ta bilder OG ringe! :O Fantastisk! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) iPad er berre begynnelsen! Tenk dikka når dei får ned størrelsen på noko sånt, og den i tillegg kan ta bilder OG ringe! :O Morrklumpen iPad blir genial. Fristende å skrive ned navn og nummer til alle nølere så jeg kan ringe dere om 1,5 år og si told you so! Slit det skulle være å få sett hele keynoten da, ramler ut hvert femte minutt omentrent.. haha, flytta meg fra PCen over på iMacen og der fungerer streamingen helt perfekt. Endret 28. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I går slutta f-tasten (ikke fn) å virke. Etter jeg restarta Macen (MacBook Pro fra sommern 09) så var det som om noen holdte tasten nede (mange f-er i spotlight og google søkefeltet), men dette ga seg etter jeg trykket på en tilfeldig tast. Problemet nå er at f-tasten ikke virker i det hele tatt! Noen som har vært borti noe lignende? Er det et hardware eller software (OS?) problem? Det har skjedd en gang før, men da gav det seg etter et par minutter.. Beklager for rotete forklaring Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har et lite problem her... når jeg f.eks kobler til en minnebrikke på 2GB så viser det at jeg kun har 230mb med ledig plass selv om den er helt tom. Og når jeg sletter sanger fra en annen minnebrikke så frigjøres det ikke plass, men sangen blir slettet. Hva kan dette være? Noen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du prøvd å formatere den? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har et lite problem her... når jeg f.eks kobler til en minnebrikke på 2GB så viser det at jeg kun har 230mb med ledig plass selv om den er helt tom. Og når jeg sletter sanger fra en annen minnebrikke så frigjøres det ikke plass, men sangen blir slettet. Hva kan dette være? Noen? Tøm papirkurven, evt. formater den. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I og med at det ikke kom noen ny MacBook Pro i går bestilte jeg en av de "gamle" i dag. Valget falt for 13" med 2,53 Ghz CPU og 4 gb minne, men hvilket OS følger med? På mpx.no som jeg bestilte fra står det Mac OS X 10.5 Leopard, mens det på komplett står det Mac OS X 10,6 Snow Leopard. Man blir jo forvirret Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er ganske sikker på at det er Snow Leopard! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor ikke bare bestille fra apple.no, er jo faktisk billigere. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I går slutta f-tasten (ikke fn) å virke. Etter jeg restarta Macen (MacBook Pro fra sommern 09) så var det som om noen holdte tasten nede (mange f-er i spotlight og google søkefeltet), men dette ga seg etter jeg trykket på en tilfeldig tast. Problemet nå er at f-tasten ikke virker i det hele tatt! Noen som har vært borti noe lignende? Er det et hardware eller software (OS?) problem? Det har skjedd en gang før, men da gav det seg etter et par minutter.. Beklager for rotete forklaring Hold nede f mens du restarter PCen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor ikke bare bestille fra apple.no, er jo faktisk billigere. Fikk med office pakken. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I går slutta f-tasten (ikke fn) å virke. Etter jeg restarta Macen (MacBook Pro fra sommern 09) så var det som om noen holdte tasten nede (mange f-er i spotlight og google søkefeltet), men dette ga seg etter jeg trykket på en tilfeldig tast. Problemet nå er at f-tasten ikke virker i det hele tatt! Noen som har vært borti noe lignende? Er det et hardware eller software (OS?) problem? Det har skjedd en gang før, men da gav det seg etter et par minutter.. Beklager for rotete forklaring Hold nede f mens du restarter PCen Det virka ikke.. begynner å bli litt slitsomt med copy/paste nå. Spesielt med tanke på at cmd+v også har slutta og virke (de virker hver for seg) Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Miniminiminitest av iPad. Stusser på hvordan de kan påpeke at den er tung av alle ting? De sammenligner vekten med en Kindle noe som blir rimelig fjernt. Ser også at de påpeker at rammen rundt har en praktisk betydning, noe jeg selv også resonnerte meg frem til ganske fort. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 700 gram kan kanskje virke tungt, men en netbook veier vel mer enn som så? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Netbook veier nok fort mot det dobbelte ja. Bekymrer meg ikke, at den føles litt solid er bare et pluss. 700g er virkelig ikke mye å bære med seg uansett om det kanskje føles tungt iforhold til størrelsen når man står og holder den. Lenke til kommentar
frds Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Må bare si at jeg er kjempe fornøyd med batterilevetiden på mbp'en min. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har snakket med flere av de som var på eventen onsdag og prøvde iPad i etterkant – at den umiddelbart virket litt tung nevnte alle. Men, det er jo viktig å være klar over testforholdene – stående fra 10-50 minutter. Hvor ofte kommer man til å stå oppreist og bruke iPad håndholdt over så lang tid? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trenger et par nye høytalere til min macbook. Prisklassen er rundt 1000 og trenger en sub og to høytalere. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå