2bb1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har bare hørt rykter om CPU og prosessor jeg. CPU og prosessor er det samme.. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Prøv å trykk mange ganger og litt hardt og "langt ned", skjedde med søstra mi sin MacBook en gang og da løste det problemet. Og en i klassen min som har 17" MacBook Pro måtte skru sin av og på når hennes g-tast slutta å gunke. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Savner USB-port og minnekort. Og multitasking da. Ellers er det interessant. Satser heller på at Acer og andre lager en Android-etterligning. Endret 27. januar 2010 av kilik Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå må de få ut den videoen snart, utålmodig her! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Savner USB-port og minnekort. Og multitasking da. Ellers er det interessant. Satser heller på at Acer og andre lager en Android-etterligning. Jeg er rimelig sikker på at den har SD-kort inngang. Ser i hvert fall veldig sånn ut. Nå må de få ut den videoen snart, utålmodig her! http://www.apple.com/ipad/ Endret 27. januar 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) http://www.apple.com/ipad/ Ja sett den, tenkte på opptak av selve keynoten Endret 27. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Savner USB-port og minnekort. Og multitasking da. Ellers er det interessant. Satser heller på at Acer og andre lager en Android-etterligning. Jeg er rimelig sikker på at den har SD-kort inngang. Ser i hvert fall veldig sånn ut. SD-kort leser setter man på under (ekstrautstyr). Den porten på siden tror jeg er til sim-kort. Er ikke 100% sikker. Edit: Ser ut som et luftehull, og ikke sim-kort slot (Den med og uten 3g har det hullet). http://www.apple.com/ipad/specs/ Endret 27. januar 2010 av elos Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sleng en 15" iPad på en MacBook, kall den MacBook Touch og jeg er solgt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kjem den ikkje ut på norsk, jf. spec-sida? Ellers, er det sagt noko om den støtter handskrift? Endret 27. januar 2010 av ttt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har bare hørt rykter om CPU og prosessor jeg. CPU og prosessor er det samme.. Ja? Jeg sa det var rykter. Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uff jeg sitter å planlegger å selge den 4 måneder gamle 15" MBP-en min, sånn at jeg kan kjøpe en 17" som medfølger at jeg ikke kan drasse med meg den overalt, sånn at jeg MÅ kjøpe meg en iPad Damn you Apple! Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Etter å ha lest litt her, vurderer jeg å skaffe meg en iPad i fremtiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) elos; Du planlegger å bruke mer penger enn nødvendig? Jeg skal ha meg en iPad bare for å ha en, i tillegg til en ny MBP 13/15" med mest sannsynlig I5/I7 som jeg skal kunne ta med på skolen. Endret 27. januar 2010 av bebeluv Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Har bare hørt rykter om CPU og prosessor jeg. CPU og prosessor er det samme.. Ja? Jeg sa det var rykter. Poenget mitt er hvorfor du skriver cpu OG prosessor, når det er det samme. Men ingen big deal altså. Endret 27. januar 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Må si jeg er litt overasket over at kun iPad ble lansert i dag. Syns heller ikke iPad var noe særlig interessant, er jo bare en forvokst iPhone/ iPod touch. Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 elos; Du planlegger å bruke mer penger enn nødvendig? Jeg skal ha meg en iPad bare for å ha en, i tillegg til en ny MBP 13/15" med mest sannsynlig I5/I7 som jeg skal kunne ta med på skolen. Greia er at hvis jeg kjøper en iPad mens jeg har en 15", så føles det unødvendig Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er nytt idag? Kun iPad? Ikke noe oppdatering på iPhone denne gangen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Poenget mitt er hvorfor du skriver cpu OG prosessor, når det er det samme. Men ingen big deal altså. Åja, faen. Min feil, beklager. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvilke sider pleier være først ute med video fra presselanseringen? Må vite hvor jeg skal følge med og refreshe her.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det må da komme noe nytt? Hva med i morgen eller no? Skal de virkelig drøye den til neste "show" med å oppgradere MBPene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå