Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg kan se for meg å ha en slik mellom hendene, men jeg er veldig usikker på om den vil være verdt den prisen den får i norske butikker... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 499 DOLLAR!!! BILLIG! JIPPI! We're saved!!!!11 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og der er det hele over?? Hvaa? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg kan se for meg å ha en slik mellom hendene, men jeg er veldig usikker på om den vil være verdt den prisen den får i norske butikker... Glad jeg er i NY på release date Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ta deg en tur innom Apple Store. Men du skal vite at apple produkter ikke er spesielt billig der borte, veldig lik prisen her i Norge. Trodde det før jeg dro til NY i julen og ble skuffet da jeg så prisene i Apple Store Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Rart, 499 dollar er jo prisen der og det er jo billig! Og jeg har vært i flere Apple Store i USA mange ganger, alltid positiv overrasket! Endret 27. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ah, jeg tenkte ikke på Ipad, men Apple produkter generelt sett. Ipaden får du nok ganske billig! Men jeg er skuffet over denne konferansen, hadde forventet og håpet på en oppgradering av macbook og macbook pro Endret 27. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 FAEN! Ikke noe nytt iPhone OS eller MacBook Pro Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Rart, 499 dollar er jo prisen der og det er jo billig! For 16 gb og null 3G ja. -- Jeg kommer nok til å spare pengene mine jeg, og handle noe annet. Er egenltig veldig skuffet over hele greia. Rammen var evig stygg, og jeg blir lei meg hver gang jeg ser den allerede. Null multitasking, null frihet i programvare (App Store), null Flash (Ja, på vei ut, men latterlig at Apple enda driver å konsekvent bestemmer hva vi skal få gjøre). Kommer ikke på noe mer nå, men er sikkert mer jeg ikke likte også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ligger iPad presentasjon ute på apple.com nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du må tulle med meg? Hvor er Macbook Pro? Jeg trenger sårt en ny Mac, og jeg kjøper ikke en MBP som er over 200 dager gammel! Slapt! Når er neste event til Apple? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Gah, hvor er Macbook Pro? Orker nesten ikke å vente helt til sommerferien. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mulig de bare slipper en stille oppdatering på nett med MBP. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sitter med den nyeste MacBook Pro (m/Snow Leopard) i hånda. Synes ikke vi trenger en ny enda. Glad de venter med det. iPad var mye bedre nyhet. Skal jeg være helt ærlig var jeg litt overrasket over at det var en iPad som kom i dag Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er det som er planen med den nye MBP'en? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mulig de bare slipper en stille oppdatering på nett med MBP. Det håper jeg virkelig! For cpuen er jo klar, og gpuen kan egentlig være den samme for min del. Kjøper ikke MBP for å spille eller redigere filmer heller. Har dem gjort det før? Å bare lagt ut ny Mac uten at det har blitt annonsert? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sitter med den nyeste MacBook Pro (m/Snow Leopard) i hånda. Synes ikke vi trenger en ny enda. Glad de venter med det. iPad var mye bedre nyhet. Skal jeg være helt ærlig var jeg litt overrasket over at det var en iPad som kom i dag Nytt skjermkort og prosessor, TAKK!! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Egentlig veldig skuffa over at iPad var det eneste de lanserte. for meg ser det bare ut som en stor iPod Touch med et par ekstra muligheter.. Over til noe annet: f-tasten (ikke fn) på MacBook Proen min har slutta å virke.. skjedde etter jeg vekka den fra dvale. Noen som har opplevd noe lignende? Edit: Det her er andre gangen f-tasten har slutta å virke.. sist gang løste det av seg selv (vet ikke hvordan) Endret 27. januar 2010 av Åsen Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skal jeg være helt ærlig var jeg litt overrasket over at det var en iPad som kom i dag Come again? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har de oppgradert iMacen? Står ny over bildet på apple.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå