MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Null flash? Apple skyter seg selv i leggen. Dette er et latterlig stykke arbeid. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det Iphone OS4 på denne eller hva? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Forventet folk seg noe annet enn en forvokst iPhone? Jeg synes den ser artig ut, men jeg ser ikke helt vitsen med en tablet. Hadde sett for meg en litt mindre ramme, kanskje i en annen farge. Ikke så iPhone-ish.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vi vet ikke enda. Mulig bare en modifisert iPhone OS. Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det blitt sagt noe om vekten på den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) 1.5 pounds - 680g? 9.7" skjerm og 1.27cm tykk. 10t batteritid Live her: http://live.gdgt.com/2010/01/27/live-apple...event-coverage/ Endret 27. januar 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Holy crap, 1GHz prosessor! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 For stor ramme ja. Ellers omtrent som forventet. Skjermkvaliteten virker rimelig bra. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er kjempepositivt overrasket og er absolutt overbevist. Når mamma kommer bort og sier at vi skal til USA i slutten av mars hoppet jeg nesten i taket. Hun så ut som et spørsmåltegn frem til jeg forklarte henne hvorfor. Men med min flaks kommer vel ikke den før dagen etter vi drar hjem.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kunne like gjerne kalt den iPod touch XL. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Holy crap, 1GHz prosessor! Det i seg sjølv er vel ikkje spesielt "holy crap". Er jo tross alt mobiltelefonar som og har 1 GHz. Jeg er kjempepositivt overrasket og er absolutt overbevist. Litt nysgjerrig, akkurat kva er det som har overraska deg til no? Syns det stort sett berre har vore meir eller mindre kjente info så langt. Endret 27. januar 2010 av ttt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor lenge pleier dette å vare? Håper de kommer til Macbook snart Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Så sykt digg den New York Times og Need For Speed Shift så jo heeeelt rått ut! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Reknar med det blir omtrent 60-90 minutt. Litt rart å gå til Macbook (Pro) etter å ha annonsert eit nytt produkt som stel all merksemd. Burde i så fall gjort dette først. Så spørs om eventuell oppdatering av Macbook først blir annonsert etter konferansen. edit: svar til EvenruD. Endret 27. januar 2010 av ttt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Holy crap, 1GHz prosessor! Det i seg sjølv er vel ikkje spesielt "holy crap". Er jo tross alt mobiltelefonar som og har 1 GHz. Er en stor Iphone vi snakker om her, regnet med noe svakere Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Live video: www.ustream.tv/leolaporte 100k+ viewers. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er en stor Iphone vi snakker om her, regnet med noe svakere Er det ikkje akkurat det som gjer at ein skulle rekne med 1GHz++. Større format gir både meir plass, men ikkje minst større bruksområde og krav (f.eks. til HD-video). Uansett, det viktigaste er korleis den yter i praksis, og så langt høyres det bra ut (sjølv om multitasking ikkje er nemnt enda). Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1 Sykt bra stream, men ligger 15-25 min etter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bare jeg som synes de aller fleste fan.renderings faktisk var penere enn det faktiske produktet? Det første som slo meg da jeg så den var nemlig at den hadde en mye (MYE) tykkere ramme enn hva jeg forestilte meg. Jeg så for meg en MacBook skjerm med multitouch og litt innganger på sidene. Noen iPad kommer jeg nok neppe til å kjøpe meg. Er allerede dekket med både iPhone, iPod og MacBook Pro. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bare jeg som synes de aller fleste fan.renderings faktisk var penere enn det faktiske produktet? Det første som slo meg da jeg så den var nemlig at den hadde en mye (MYE) tykkere ramme enn hva jeg forestilte meg. Jeg så for meg en MacBook skjerm med multitouch og litt innganger på sidene. Noen iPad kommer jeg nok neppe til å kjøpe meg. Er allerede dekket med både iPhone, iPod og MacBook Pro. Vi har: - MacBook - iBook - MacBook Pro - Mac Mini - iPhone - iPhone 3G - iPod Touch 2G - iPod Nano Og snart: - iPad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå