Thlom Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et spørsmål: Jeg var i min lokale Humac og så litt på priser. Der står det oppført to priser, en med og en uten noe som heter apple ognoe som gjør at man kan ringe og få hjelp med programvare i tre år og få reperasjon. Er dette noe vits å bruke tusenlapper på, har man ikke reklamasjonsrett, vanlig norsk lov? EDIT: Lurer på om det het applecare eller noe... Det er ikke nødvendig med mindre du reiser mye, da kan det være kjekt å kunne levere inn mac-en hos nærmeste Apple-forhandler. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et spørsmål: Jeg var i min lokale Humac og så litt på priser. Der står det oppført to priser, en med og en uten noe som heter apple ognoe som gjør at man kan ringe og få hjelp med programvare i tre år og få reperasjon. Er dette noe vits å bruke tusenlapper på, har man ikke reklamasjonsrett, vanlig norsk lov? EDIT: Lurer på om det het applecare eller noe... Det er ikke nødvendig med mindre du reiser mye, da kan det være kjekt å kunne levere inn mac-en hos nærmeste Apple-forhandler. Jeg kjøpte det, men har ikke hatt bruk for det en eneste gang hittil... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sånn er det jo ofte med slike "forsikringer", men når man først har bruk for det, er det jo ganske deilig å ha det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men så lenge jeg har X år reklamasjonsrett er det vel ingen store problemer om jeg dropper applecare? De skulle ha over 2000 for det! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Sånn er det jo ofte med slike "forsikringer", men når man først har bruk for det, er det jo ganske deilig å ha det. Men AppleCare er vel ikke en idiotforsikring? Det er bare en utvidet garanti så vidt jeg har forstått. Hva i alle dager skal du med det når vi har forbrukerkjøpsloven som gir 5 års reklamasjonsrett (AppleCare er 3 år for datamaskinene)? Greit nok at du eventuelt slipper å krangle med Humac/Eplehuset/Apple, men er det verd tusenvis av kroner? Endret 27. januar 2010 av Thlom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Den eneste fordelen er vel, som sagt, at det er veldig lett å få fikset maskinen din, uansett hvor du skulle befinne deg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Takk for svar, da jeg ikke befinner meg mer en 1 km til nærmeste Humac til enhver tid , tror jeg at jeg dropper dette. Utrolig hvor mye de skal ha også! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sånn er det jo ofte med slike "forsikringer", men når man først har bruk for det, er det jo ganske deilig å ha det. Men AppleCare er vel ikke en idiotforsikring? Det er bare en utvidet garanti så vidt jeg har forstått. Hva i alle dager skal du med det når vi har forbrukerkjøpsloven som gir 5 års reklamasjonsrett (AppleCare er 3 år for datamaskinene)? Greit nok at du eventuelt slipper å krangle med Humac/Eplehuset/Apple, men er det verd tusenvis av kroner? Aha, trodde det var mer enn en utvidet garanti. Da er det vel forsåvidt ganske bortkastet. Er man litt kyndig, så får man også svar på det meste via nettet. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vg påstår at Tavle-PCen er bekreftet. Starter om 3 min Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor kan man se live streaming av lanseringen? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://live.twit.tv/ Men umulig å komme inn dit. Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kommer ikke inn på den siden her nei. At det blir lansert en tablet hersker det vel liten tvil om med den ryktestormen det har vært i det siste. Kan ikke huske at apple har fått så her stor mediaoppmerksomhet tidligere. Dette er vel verre enn når første iPhone ble lansert? Endret 27. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Umulig å komme inn på streamen til mac, noen som vet om andre som oppdaterer fortløpende? http://live.twit.tv/ her har det noe. Her kan man se den!!! http://www.engadget.com/2010/01/27/live-fr...creation-event/ Endret 27. januar 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Engadget fungerer bra. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Var da en voldsom ramme på Ipad-en? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tåpelig. Svær stygg ramme, liten skjerm, iPhone OS.. No go fra meg. Blir nok at jeg kjøper meg ny iPhone, samt en ny Mac. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tåpelig. Svær stygg ramme, liten skjerm, iPhone OS.. No go fra meg. Blir nok at jeg kjøper meg ny iPhone, samt en ny Mac. Enig.. Ser ut som en stor iPhone.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Forventet folk seg noe annet enn en forvokst iPhone? Jeg synes den ser artig ut, men jeg ser ikke helt vitsen med en tablet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå