tendilenz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heller iPhone OS enn OS X på en slik skjermplate. UI-et er garantert ikke iPhone opp av dage uansett, men jeg håper virkelig det har mer til felles med iPhone enn med OS X ... Fra og med kveldens keynote blir kanskje iPhone OS renamet til bare iOS. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hva med å la oss velge selv, iPhone OS eller OS X Endret 27. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hele poenget med denne tableten vil vel være å skape en felles plattform for digital distrubisjon av forskjellige medier. Ved å la folk installere OS X blir det jo ikke annet enn en vanlig tablet, noe som har vært forsøkt og floppet endel ganger tidligere. Så tviler på at det kommer til å være et alternativ for å si det slikt. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hele poenget med denne tableten vil vel være å skape en felles plattform for digital distrubisjon av forskjellige medier. Ved å la folk installere OS X blir det jo ikke annet enn en vanlig tablet, noe som har vært forsøkt og floppet endel ganger tidligere. Så tviler på at det kommer til å være et alternativ for å si det slikt. La du ikke merke til sarkasmetegnet? Alle vet da om det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Blir ikke det strengt talt piratkopiering hvis det koster penger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis hva koster penger? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) La du ikke merke til sarkasmetegnet? Alle vet da om det Det ble redigert inn mens jeg skrev innlegget. Selvsagt vet jeg om sarkasmetegnet, er jo ikke helt 2009 heller. Gleder meg til det kommer som egen tast på tastaturet. Endret 27. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 La du ikke merke til sarkasmetegnet? Alle vet da om det Det ble redigert inn mens jeg skrev innlegget. Selvsagt vet jeg om sarkasmetegnet, er jo ikke helt 2009 heller. Gleder meg til det kommer som egen tast på tastaturet. Nei, det ble det faktisk ikke. Sarkasmetegnet var der hele tiden. Eneste jeg endret var OSX til OS X. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei. Du endret det to ganger. En gang fra OSX til OS X, og den andre gangen la du til sarkasmetegnet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei. Du endret det to ganger. En gang fra OSX til OS X, og den andre gangen la du til sarkasmetegnet. Henger meg på den. Så ikke sarkasmetegnet først jeg heller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det ble det faktisk ikke. Sarkasmetegnet var der hele tiden. Eneste jeg endret var OSX til OS X. Benekter du fakta?? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Spent å se om det blir en oppgradering av Pro og ellers generelle nyheter. Har allerede vg oppe som rapportere live fra eventet Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Nei. Du endret det to ganger. En gang fra OSX til OS X, og den andre gangen la du til sarkasmetegnet. Henger meg på den. Så ikke sarkasmetegnet først jeg heller. Nei, jeg gjorde ikke det. Da så dere det bare ikke først. For det første jeg gjorde var å legge inn et sarkasmetegn, før jeg skrev teksten. Jeg hadde nemlig planlagt "hele innlegget" på forhånd. PS: Flott debatt vi holder gående her Endret 27. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser fortsatt ikke noe sarkasmetegn jeg. Forklar? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Han bruker dette tegnet: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=586605 Jeg kan ihvertfall se det. Og det med piratkopiering, er fordi det vistnok koster penger å kjøpe en licens til tegnet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Har et spørsmål: Jeg var i min lokale Humac og så litt på priser. Der står det oppført to priser, en med og en uten noe som heter apple ognoe som gjør at man kan ringe og få hjelp med programvare i tre år og få reperasjon. Er dette noe vits å bruke tusenlapper på, har man ikke reklamasjonsrett, vanlig norsk lov? EDIT: Lurer på om det het applecare eller noe... Endret 27. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei. Du endret det to ganger. En gang fra OSX til OS X, og den andre gangen la du til sarkasmetegnet. Henger meg på den. Så ikke sarkasmetegnet først jeg heller. Nei, jeg gjorde ikke det. Jo, det gjorde du. Jeg forstår at du liker å bruke samme taktikk som resten av partikompisene dine. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei. Du endret det to ganger. En gang fra OSX til OS X, og den andre gangen la du til sarkasmetegnet. Henger meg på den. Så ikke sarkasmetegnet først jeg heller. Nei, jeg gjorde ikke det. Jo, det gjorde du. Jeg forstår at du liker å bruke samme taktikk som resten av partikompisene dine. Har ikke sett så mye til sarkasmetegnet i FpU, link? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Snakket om løgn. Har ikke sett så mye til løgn i FpU heller, link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå