MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når starter keynoten? 1pm eastern, 19.00 Norsk tid. Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Blir spennende å følge med. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finnes det noen sted man kan streame keynoten da? Hvis ikke, hvor kan man følge live-blog? DET regner jeg med finnes Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bruke å være amatører som prøver seg på filming av keynoten, men det er ikke verdt det. Se heller på Engadget og Gizmodo sine live-blogger. De kommer med mye bra tekst, samt fine, klare bilder fra keynoten. Så er det bare å se keynoten når Apple legger den ut senere i kveld. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Spent på å se hva den nye MBPen kommer til å inneholde, hvis de velger å oppgradere den. Hvor kan man følge med på denne keynoten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Håper at MBPene blir oppgradert, for da skal jeg ha meg en! Sjekk over, for hvor du kan følge med. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming. Hvordan er det egentlig å kjøpe første batch med laptoper som kommer? Spesielt når noe så "stort" blir oppgradert. Litt kjipt å kjøpe en laptop med flere småfeil, når man knapt får satt føttene sine på land de neste 3mnd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er vell mest sannsynlig bare snakk om en ny cpu? Og den prosessoren er vell ganske godt testet i andre maskiner alt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Var det ikke noe med at de også skulle få nytt grafikkort i? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har bare hørt rykter om CPU og prosessor jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nok bare jeg som forveksler det med noe annet Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når kan man forvente at videoen legges ut idag da? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ifølge MacRumors' side for de som ikke lar nysgjerrigheten ta overhånd burde den være oppe i løpet av noen timer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Takker, da blir det trening også opptak av keynote senere ikveld Kjenner jeg gleder meg her. Ikke hatt samme forventninger siden første iPhone ble lansert. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hadde iPhone i bestilling den 11. juni, 2 dager etter lansering. Skal ikke se bort i fra at Tableten blir bestilt enda kjappere Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når vil tabletten være til salgs? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Huff, alle de seneste ryktene sier at tableten som kommer i morgen vil kjøre iPhone OS. Jeg kjenner jeg allerede tror jeg sparer de 7-8 000 dem vil koste, og bruker det på noe annet, om ikke Jobs og Co kommer noe VELDIG revolusjonerende iPhone OS 4.0 i morgen da. Heller iPhone OS enn OS X på en slik skjermplate. UI-et er garantert ikke iPhone opp av dage uansett, men jeg håper virkelig det har mer til felles med iPhone enn med OS X ... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når vil tabletten være til salgs? Ryktene sier mars. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming. De prøvde for 4-5 år siden, men allerede da var det mange seere og serverene kræsjet bare minutter inn i det, og spesiellt på en event som dette som har det meste av vanlige tv-kanaler, aviser osv som følger med så tror jeg ikke det finnes bandwith til det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men altså.. Burde det ikke komme en opgradering på grafikk fronten til MBPene? 9400m begynner vel å bli litt gammelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå