Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruke å være amatører som prøver seg på filming av keynoten, men det er ikke verdt det. Se heller på Engadget og Gizmodo sine live-blogger. De kommer med mye bra tekst, samt fine, klare bilder fra keynoten. Så er det bare å se keynoten når Apple legger den ut senere i kveld.

Lenke til kommentar

Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming.

Hvordan er det egentlig å kjøpe første batch med laptoper som kommer? Spesielt når noe så "stort" blir oppgradert. Litt kjipt å kjøpe en laptop med flere småfeil, når man knapt får satt føttene sine på land de neste 3mnd.

Lenke til kommentar
Huff, alle de seneste ryktene sier at tableten som kommer i morgen vil kjøre iPhone OS. Jeg kjenner jeg allerede tror jeg sparer de 7-8 000 dem vil koste, og bruker det på noe annet, om ikke Jobs og Co kommer noe VELDIG revolusjonerende iPhone OS 4.0 i morgen da.

Heller iPhone OS enn OS X på en slik skjermplate. UI-et er garantert ikke iPhone opp av dage uansett, men jeg håper virkelig det har mer til felles med iPhone enn med OS X ...

Lenke til kommentar
Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming.

De prøvde for 4-5 år siden, men allerede da var det mange seere og serverene kræsjet bare minutter inn i det, og spesiellt på en event som dette som har det meste av vanlige tv-kanaler, aviser osv som følger med så tror jeg ikke det finnes bandwith til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...