Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått noen merkelige e-poster fra Apple. Den første ber om tilbakemelding om støttekonsulenten du snakket med forrige gang du ringte til Apple støtte, men jeg har aldri ringt dem. Den andre e-posten bekrefter at AppleCare Protection Plan er registrert på min Macbook, noe jeg ikke har bestilt eller betalt for. Har noen opplevd noe lignende?

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

Vil ikke starte noen flamewar eller noe her, men et kjapt spørsmål har jeg:

Er Apple tilbakeholden på teknologi i forhold til sine konkurrenter for å nærmest garantere at den teknologien de har skal fungere knirkefritt? Min bror som er Apple-frelst mente dette når vi snakket om hvorfor ikke Iphone kunne filme, multitaske, kommunisere med 3G eller mms i starten. Blant annet. Vil bare høre flere meninger om dette :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg venter på penger fra en refundet Macbook. Det har gått 1-2 uker ca siden jeg sendte den. Og nå fikk jeg en mail der det står:

 

 

 

Credit for Returns number: ********

Date of issue: 19.01.2010

 

Dear Daniel **** ***,

 

Your billing document number is 9470******. Please find attached your billing document.

 

Kind regards,

Apple Store

 

 

Hva betyr dette :|

Lenke til kommentar

Når vi snakker om penger. Kjøpte jo en iMac på mandag og 17k forlot min konto. Nåser det ut som om jeg har fått disse pengene tilbake ... Kan det bety at det er noe galt med bestillingen? Ordrestatusen er uendret, sendes 29. jan. Og leveres 5... Er det slik at de ikke trekker beløpet skikkelig før de sender?

Lenke til kommentar
Altså, kjøper du deg en eller annen PC så er det kommet en bedre imorgen... har du behov så kjøper du.

 

Men nå var det ikke en eller annen PC han skulle ha, det var en konkret PC. Nemlig en MacBook og der lanseres det i snitt ny maskin med ca 200 dagers mellomrom. Spørsmålet til FVL er jo veldig relevant, rimelig kjedelig å kjøpe seg en MacBook nå hvis det skulle lanseres en ny og bedre maskin til samme pris om tre uker.

 

FVL: Det er ca 100 dager siden MacBook ble oppdatert, man kan da forvente at de er ca 100 dager igjen til det kommer noen ny. MacBook Pro derimot er det 229 dager siden forrige oppdatering så er burde det jo komme noe nytt snart, sannsynligvis på presselanseringen deres nå den 27.januar vil jeg tro?

Lenke til kommentar

Hva vil ikke være bruksområdet for en eventuell iTablet? :p

 

Jeg er aller aller mest spent på om skjermen vil være stor nok til at jeg kan bruke touch-skjermen til å måle størrelsen på lille Kaptein Sabeltann :laugh: Dette vil være et avgjørende punkt i hvorvidt jeg kjøper en eller ikke. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...