Henrik C Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skeptisk til den nye, det som er genialt med den gamle er at jeg enkelt kan bytte plugg for så å bruke den i utlandet. Kjempekjekt! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 iMac 27" i7 - forventet levert i morgen! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg mener at prisen i Norge er lavere i forhold til inntekt enn i andre land, derfor er det billigere for oss enn andre, selv om produktet koster mer i en direkte pris-sammenligning. Dette er det av og til vanskelig å forstå for hvermansen, som ikke forstår at Norge slikt sett har Europas nest billigste bensin, etter Irland (Eller noe slikt). Jeg er utmerket godt klar over hva du mener, synes bare ikke det er særlig relevant for varer som handles i internasjonale markeder – varer i skjermet sektor er en helt annen story. Men dette er en avsporing. On-topic: mye interessant tablet-stoff om dagen. Dette blir bra. Jeg kjøper uansett hva det måtte være. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, det ser faktisk helt utrolig kult ut. For min del står det om "to iMac or not to iMac" for øyeblikket. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Herlig, fikk nettopp telefon, nå kommer det en ny 1TB Time Capsule på døren om et par minutters tid. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva er det som er så mye bedre med Time Capsule en alle andre eksterne harddisker?? Henrik C Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Time Capsule synker automatisk, samtidig som at det er ein veldig god router. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Rask router som går både på 2.4Ghz og 5Ghz samtidig, så den er kompitabel med alle maskinene vi har i huset. Dessuten har du trådløs backup av maskinene, da får vi samlet alt på ett sted, og så kan vi ta backup av hele TCen og plassere den et annet sted. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er litt usikker på den mye omtalte tableten. Jeg har sett nok Sci-fi-filmer til å vite at en tablet kan være verdens mest geniale ting, men jeg kjenner at jeg er skeptisk. Jeg håper at de lager noe som utviklere kommer til å elske like mye som de tydeligvis elsker iPhone/iPod Touch, men hvis ikke det skjer tror jeg tableten kommer til å få et for smalt bruksområde. Når det er sagt venter jeg nok i like stor spenning som alle andre^^ Oh, btw, jeg håper virkelig ikke navnet blir iSlate Jeg har dårlige konnotasjoner til ordet av en eller annen grunn. Dessuten er navnet unødvendig krevende å si :!: Smak på ordet, og kjenn hvordan tungen må krølle seg. Er dette virkelig et produktnavn Apple vil gå for? (Heyhey, ikke ta meg for seriøst nå ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg bestemte meg for å slutte å tvile på Apple's oppfinnsomhet når iPhone kom, og så at den faktisk var bedre og ikke minst; stiligere enn alle mockups'ene vi så i forkant. Men ser ikke helt hvor mye bruk jeg kommer til å ha for en tablet, har en laptop allerede. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei har nettop oppgradert til en helt ny macbook pro 17 tommer, fikk den for 11000kr. Så ser jeg denne artikelen i dag. Apple insider Har jeg Bæsja på leggen ? Endret 15. januar 2010 av zitrix2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så ser du på denne. Men det skal ikke være lenge til det kommer en ny MBP uansett, over 200dager gammel er mye for MBP. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei har nettop oppgradert til en helt ny macbook pro 17 tommer, fikk den for 11000kr. Så ser jeg denne artikelen i dag.Apple insider Har jeg Bæsja på leggen ? Du har fått en maskin som ny koster 20k til 11k? Da ville jeg ikke bekymret meg for mye for at du har gjort en dårlig deal ... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva ville folket gått for, i5 eller i7? Er klar over ytelsesforskjellene og ser jo at jeg kan ha utbytte av en i7 til musikkproduksjon, men noen som har erfaring med i5 vs i7 i praksis? Kanskje jeg kommer mer enn langt nok med i5 når alt kommer til alt... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror en sparer mer tid ved å slutte å se på youtubevideoer enn man har å betale ekstra for en i7-prosessor for kompremeringsprosessen. Det er ikke noe jeg ville brukt penger på om en ikke har veldig godt skulderrom finansielt. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Har et veldig irriterende problem med vifta i macbooken min. Det startet med at jeg skulle bære den til senga, så klarte jeg slå kneet i undersiden. Jeg ante fred og ingen fare. Noen dager senere, etter noen timers bruk begynner den plutselig lage en dure-lyd. Har filmet dette, vet ikke om det hjelper, men hva må jeg gjøre? Må jeg bestille ny vifte? Levere den på reparasjon? Kontakte Apple? Det er en Macbook Unibody fra Januar 2009, hvis det skulle ha noe å si. Her er filmen: https://dl-web.dropbox.com/get/Mobile%20Vid....mov?w=c5fb8104 Endret 15. januar 2010 av Krom-stag Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tenkte ueg endelig skulle ta meg tid til å få oppgradert MBPen min: 1) Noen som har forslag til billig ssd? Type 128 gb. Hvis ikke: 2) Forslag til 500gb 5400rpm disk? Har blitt anbefalt 5400rpm da den bråker mindre, bruker mindre strøm, samt ikke blir like varm som en 7200rpm. Men er isåfall ute etter den raskeste og beste 5400rpm/disken Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg bruker en Seagate Momentus i min, veldig grei disk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei. Hvilken program er det som lar deg kjøre fullskjerm på NRK DIREKTE tv? Hvis det er QT, hvordan gjør man det? Har ikke funnet noe valg for fullskjerm. edit: Ok silverlight funker vist bare for FF. men uansett, vet noen hvordan jeg kan kjøre fullskjerm uten at det blir til liten skjerm når man skal gjøre noe annet? (kjører dual, ja) Endret 16. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Da var hvertfall iMac 27" oppgradert med i7 og 8gb ram bestillt. Glad gutt! Endret 16. januar 2010 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå