Euklid Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg må gi et gigantisk kompliment for Apple stores telefonsupport. Fikk hevet kjøpet pga defekt maskin etter 4 uker og UTROLIG bra service. Bare positivt. Godt du fikk løst det, men det skulle jo bare mangle. Bare av nysgjerrighet – hvorfor hevet du kjøpet istedet for å få en ny, noe annet som virker mer attraktivt? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mekentosj Papers + Dropbox = drømmeløsning for de som leser mye PDF-filer på forskjellige maskiner. Når jeg hiver inn en artikkel på MacBooken synkroniseres den automatisk til de andre maskinene. Om bare Tableten kunne komme snart tror jeg det må være den ultimate løsningen. Ser de stakkarne jeg jobber sammen med stort sett bruker PDF-filer i et sirlig sortert mappesystem, og frakter det mellom maskiner på minnepinner. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg må gi et gigantisk kompliment for Apple stores telefonsupport. Fikk hevet kjøpet pga defekt maskin etter 4 uker og UTROLIG bra service. Bare positivt. Godt du fikk løst det, men det skulle jo bare mangle. Bare av nysgjerrighet – hvorfor hevet du kjøpet istedet for å få en ny, noe annet som virker mer attraktivt? Jeg tror jeg fant ut at Mac blir for forskjellig i forhold til Windows. Og det er et par programmer jeg er veldig "avhengig" av som ikke fungerer på Mac (Har prøvd disse konverteringsprogrammene også). Så jeg får heller se engang i fremtiden om jeg prøver meg på en Mac igjen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Og et spørsmål til drevet av enda mer nysgjerrighet - hvilke programmer ble avgjørende for avgjørelsen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I morgen må jeg dessverre ta farvel med Time Capsulen min, som har problemer med 5Ghz-båndet. Fungerte en kort stund etter at den hadde vært ute i kulden i 10-15 minutter, men så sluttet det. Kjedelige greier, og TNT var lite villige til å hente den når jeg var hjemme fra skolen. Kjedelige greier, så må pakke den ned, ta den med på skolen og vente til fyren kommer, og så unnskylde meg fra timen. Er det virkelig så vanskelig å hente utenfor vanlige arbeidstider? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er det virkelig så vanskelig å "skulke" 10 minutt av en time? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 På den vgsen jeg gikk på kunne det absolutt være det om man hadde den rette læreren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, men fortsatt irriterende at de ikke klarer å være mer fleksible. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) På den vgsen jeg gikk på kunne det absolutt være det om man hadde den rette læreren. Ja det finnes vel enkelte idioter der ute. Si du skal på do, og hvis han spør etterpå hvorfor du ble så lenge så er det vel bare å si du har løs mage. Endret 11. januar 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Apple oppdaterte USB Power Adapteren i går Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Synes det er helt utrolig hvor mye forskjell det er på US og NO. BR er jo en sak for seg selv, så egentlig ligger vi vel i praksis på andre plass. Endret 12. januar 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Synes det er helt utrolig hvor mye forskjell det er på US og NO. Stemmer det. De ligger ikke engang på samme kontinent! (Translated: Hæh?) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Glemte linken! http://macworld.idg.se/2.1038/1.284261/int...-av-macbook-pro Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 US Pris * 1.25 (MVA) = 1499. Norsk pris = 1728. Det vil si at de har $229 – ca 1300kr – på høyere lønnskostnader i Norge, økte forpliktelser på grunn av forbrukerkjøpslov etc. Slett ikke så galt, synes jeg. Eller så har man jo selvfølgelig den alternative tolkningen – ting blir dyrt når MVA er høy; der er det jo bare å nikke bekreftende. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er lett å glemme reell kjøpekraft når man ser på prisforskjeller mellom land. Vi syter for mye. Det til tross for at vi har det bedre enn noensinne. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) På hvilken måte? Link? Den er mindre, uten den ekstra klossen man putter på. Har bare et bilde på mail. EDIT: De har visst oppdatert Apple Store! http://store.apple.com/no/product/MB707ZM/A?mco=MTY0NzQyMDA Ikke akkurat en superstor nyvinning, men slipper iallefall den ekstra klossen Endret 13. januar 2010 av Aleksander-yo Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som vet hvordan man setter på at Office Word 2007 skal finne "mellomroms feil"? Altså at de blir markert med en grønnn strek. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er lett å glemme reell kjøpekraft når man ser på prisforskjeller mellom land. Reel kjøpekraft er det vel helst Sp som forfekter? Det blir jo som om det skulle vært naturlig for Stein Erik Hagen å betale en hundre tusen eller så for et brød – og slik er det jo ikke fatt. Ikke at vi har det så hakkende galt. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det blir jo som om det skulle vært naturlig for Stein Erik Hagen å betale en hundre tusen eller så for et brød? ??? Jeg mener at prisen i Norge er lavere i forhold til inntekt enn i andre land, derfor er det billigere for oss enn andre, selv om produktet koster mer i en direkte pris-sammenligning. Dette er det av og til vanskelig å forstå for hvermansen, som ikke forstår at Norge slikt sett har Europas nest billigste bensin, etter Irland (Eller noe slikt). Angående den nye USB-laderen, what took so long? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå