2bb1 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvilket mailprogram bruker dere til hotmail-kontoen deres (for de som har)? Funker det å bruke iMail eller hva det hette? Evt. andre gode programmer? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hvilket mailprogram bruker dere til hotmail-kontoen deres (for de som har)? Funker det å bruke iMail eller hva det hette? Evt. andre gode programmer? Ja, Mail funker. Har du Office-pakken funker Entourage bra. Endret 12. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) iMail kjører ikkje under OS X. Mail.app funker derimot flott! Endret 12. desember 2009 av Henrik Lied Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Fikk feilmelding når jeg prøvde i går. Men etter å ha oppdatert mac i dag via oppdateringstjenesten, så gikk det visst fint. Finnes det YouTube-nedlaster som fungerer? Bruker å laste ned de morsomme og lærerike filmene jeg kommer over, og har opparbeidet meg et greit arkiv nå fra min tid som Windows-bruker. Har prøvd 2-3 programmer, men de har ikke fungert tilfredsstillende. Endret 12. desember 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Finnes det YouTube-nedlaster som fungerer? Bruker å laste ned de morsomme og lærerike filmene jeg kommer over, og har opparbeidet meg et greit arkiv nå fra min tid som Windows-bruker. Har prøvd 2-3 programmer, men de har ikke fungert tilfredsstillende. Jeg bruker kickyoutube.com, fungerer fett! Edit: Om du ikke vet det, kun å putte inn kick foran youtube.com når du er inne på en youtubevideo. Endret 12. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Finnes vel et par websider hvor du bare legger til et ord i URLen. Og der var jeg for treg til å poste ja. Kickyoutube og Youtubecatcher ser det ut som det er noe som heter, prøv de! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kickyoutube fungerter ypperlig, takker. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 dirpy.com har fungert bra for min del, for å laste ned fra youtube. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Får ikke til den "kick" greia... får bare at det ble lastet ned 0kb... altså ingenting Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Man har vel kissyoutube også såvidt jeg husker. En av de første som lot deg laste ned HD-versjonen. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 www.savevid.com kan lagre fra alle flash players, og laste ned HD filer fra youtube! Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Noen som vet hva dette kan skyldes? Stripene rundt Safari-vinduet vises kun når det ikke er i fokus, og den svarte firkanten til høyre vises konstant. Stripene vises både på Macbooken og på den eksterne skjermen. Sort Macbook fra høsten 2008. Endret 13. desember 2009 av PT Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg lurte på en ting, hvor mye minne tar safari hos dere? PC versjonen er jo helt forferdelig =) eller var beta jeg testet ut kanskje Endret 14. desember 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor er ikke iTunes LP tilgjengelig i den norske iTunes Store? Det gir absolutt ingen mening. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har oppgradert fra 2GB til 4GB minne her? Merket dere stor ytelsesforskjell..?? Lurer på å gjøre det på MBP-en min. Og til dere som har installert SSD-disk - merker dere merkbar forskjell? Eller føltes det bare sånn i starten..? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 4GB - check SSD - check. Har alltid hatt 4 GB minne da, men kjøpte nettopp en intel x25m 80GB. Alle programmer starter tvert, og batteritida merker jeg er mye bedre. Mulig forbedringa i batteritid var pga den forrige harddisken - som jeg mistenker hadde noen feil, men i alt en positiv opplevelse. Rekner med jeg putter ssden inni en windowspc etterhvert, da min macbook 3,1 bare har en SATA 1,5Gb/s buss. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du drar vel ikke nytte av 1,5Gb/s bussen engang, hvorfor legge det som grunnlag? SSD i laptop er jo awesome deluxe. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Du drar vel ikke nytte av 1,5Gb/s bussen engang, hvorfor legge det som grunnlag? SSD i laptop er jo awesome deluxe. Her er statistikk fra intel x25-disken: 256KB read ville vært mye høyere(2x) om laptopen hadde hatt SATA 3 Gbit/s edit: og på en stasjonær windowspc, vil det være mye å hente på 4KB random read ( som bør ligge nærmere 20) Endret 14. desember 2009 av dabear Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) jeg synes ikke at jeg har merket noe til ytelsesproblemer med min maskin, men føler for å oppgradere fra 4gb til 8gb minne likevel. Hva tror dere? Maskinen brukes primært som arbeidstasjon til grafisk arbeid, og selvsagt forumsurfing. Endret 14. desember 2009 av phax Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 4GB - checkSSD - check. Har alltid hatt 4 GB minne da, men kjøpte nettopp en intel x25m 80GB. Alle programmer starter tvert, og batteritida merker jeg er mye bedre. Mulig forbedringa i batteritid var pga den forrige harddisken - som jeg mistenker hadde noen feil, men i alt en positiv opplevelse. Rekner med jeg putter ssden inni en windowspc etterhvert, da min macbook 3,1 bare har en SATA 1,5Gb/s buss. Ok, kommer nok til å oppgradere ram anyways. Men SSD er jeg litt mer i tvil om er verdt pengene. Må i allefall ha 128GB i såfall, må jo ha plass til litt filer på macen. Har du testet lese/skrive-hastighet hdd vs ssd i en form for benkeprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå