Jesper Karsrud Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du må slenge inn din OS X-DVD når du er inne i Windows. Denne DVD-en har en Windows-partisjonsom inneholder drivere til all hardware du trenger drivere til. Kan dog være litt trøblete på Win7 har jeg hørt, men hos meg funker det fin-fint Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ikke hatt nevnbare problemer under Windows 7, men tastaturlyset går automatisk på dersom det er mørkt nok i rommet. Litt irriterende, kan ikke slå det av, så stjeler litt batterilevetid, men ellers fungerer det greit! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Oki, takker for svar. Jesper Karsrud: Jeg har putta inn begge CDene, de innstallerte bare noe CD-DVD deling elns. Lyd, trådløst og batteri fungerer helt perfekt. Det er bare problemet med det sterke lyset. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, ser ut som Apple har gjort en liten glipp. Samme skjedde med 13.3" MBPen til en kamerat, du må manuelt gå inn på DVD-en, velge mappen som heter Boot Camp Drivers (husker ikke helt, tar det bare fra hodet) og kjøre Setup derfra. Klødde meg litt i hodet, virker som den tror det er en MBA, men vi fant det ut til slutt. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) *Edit Funker nå Men hvor lenge er det normalt at batteritiden skal vare på Macen når jeg kjører Windows7 og en film feks? Endret 10. desember 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Noe over halvparten av hva den kjører på i Osx kan du nok regne med. En 3 timer + ved normalt bruk vel å merke. Med en film kjørende blir det jo redusert. Endret 10. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noe over halvparten av hva den kjører på i Osx kan du nok regne med. En 3 timer + ved normalt bruk vel å merke. Med en film kjørende blir det jo redusert. Okey, det var litt kjipt :/ TAKK for svar Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fungerer iPod Sport Kit med 2. gen iPhone 3G? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har alle de nye iMac og de nye skjermene som kjøpes seperat LED skjermer nå? Ble helt overrasket når jeg så oppløsningen til den største iMac'en Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja stemmer det. De nye skjermene er visst blant de beste på markedet såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) En liten anbefaling: Jeg har en god del musikk, bøker og annen moro, og fra tid til annen er det noen som vil låne litt av dette – andre ganger er jeg selv usikker på hva jeg har. Jeg liker ikke låne bort ting jeg aldri kommer til å få tilbake, og jeg gidder ikke bruke mye tid på å administrere lister. Redningen er Delicious Library. Når jeg drar en bunke nye CDer inn i huset åpner jeg programmet, holder strekkoden på CDen foran iSight, og vips er musikken inne i en database. To klikk til, så har jeg oppdatert denne listen online, med coverbilder og alt – så kan venner som er interessert i å låne noe få en oversikt i ro og mak hjemme. Koster ikke stort heller. Skal jeg låne bort noe kan jeg simpelthen opprette en profil for den personen og dra de CDene jeg låner bort ned på ikonet til den personen. Genialt enkelt. Endret 11. desember 2009 av Euklid Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Oioi, må sjekkes ut! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) En liten word of warning: plass til å legge ut biblioteket ditt som nettside følger ikke med, men Delicious Library kan jobbe opp mot MobileMe, iWeb, hvilken som helst FTP-server eller bare lage en mappe på disken din du kan publisere hvor som helst. Jeg bruker siste løsning i kombinasjon med public-mappen i Dropbox. Fungerer veldig greit. Endret 11. desember 2009 av Euklid Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dette var noe av det morsomste jeg har gjort med en applikasjon på lenge! Takk for tips! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) FANTASTISK PROGRAM, lastes ned nå Edit: Fikk det ikke til jeg. Testa med en bok... Endret 11. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det geniale og problematiske med programmet er at det kobler seg opp mot Amazons databaser. Som kjent selger ikke Amazon særlig mange norske bøker. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er kjipt. Testa noen amerikanske lektøy ++ Men ingenting funka Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Enkelte bilder er elendige, men kommer bare til å bruke den til egen referanse, så jeg lett ser hva jeg har i fysisk format uten å måtte lete i hylla først. Kjøper den så fort jeg har penger. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Enkelte bilder er elendige, men kommer bare til å bruke den til egen referanse, så jeg lett ser hva jeg har i fysisk format uten å måtte lete i hylla først. Kjøper den så fort jeg har penger. Men funker dine ting med programmet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jess. Har bare prøvd CD-er, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå