DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hjelp :| Nå står det i trackingen. De har da ikke vært hos meg å prøvd å levere den :S 12/08/2009 9:57 A.M. THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Etter det jeg har hørt, pleier de bare å si at mottaker ikke var tilgjengelig dersom det ikke er parkeringsplass rett på utsiden av døren eller det er mange trapper/rotete inngang. Ring fraktfirmaet og be de komme igjen, fordi du faktisk er hjemme. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Etter det jeg har hørt, pleier de bare å si at mottaker ikke var tilgjengelig dersom det ikke er parkeringsplass rett på utsiden av døren eller det er mange trapper/rotete inngang.Ring fraktfirmaet og be de komme igjen, fordi du faktisk er hjemme. Seriøst? Oi, ja da får jeg prøve da. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ring på stigende adrenalin, eneste som funker. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ring på stigende adrenalin, eneste som funker. Ringte nå, han syntes det var forunderlig selv at de ikke engang hadde ringet på. Han kontakter han som kjører bilen, og han skulle da kontakte meg igjen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kjapt spørsmål Når jeg får Macen, må den lades med engang? (Hvor lenge og kan jeg bruke den imens?) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kan selvsagt brukes mens du lader. Ikke godt å si hvor tomt batteriet er. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Maskiner kjøpt i butikk er hvertfall fulladet. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Oki, takker igjen! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tror min var rimelig fulladet da jeg fikk den også. Postmannen ringte forsiktig på og var på vei inn i bilen og videre før jeg rakk å åpne døra. Bare flaks at jeg fikk den på første forsøk. Endret 8. desember 2009 av Atald Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Mitt MBP-batteri var på rundt 90-95% når jeg fikk den. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg ringte UPS tidlig idag, han sjønte ikke hvorfor de ikke hadde ringt på hjemme til meg. Han sa at han skulle kontakte føreren av bilen, men har ikke hørt no fra dem idag. Men det dukket opp no nytt på sporingtrackeren. 08.12.2009 15:52 DESTINASJONSSKANNING 08.12.2009 15:52 IMPORTSKANNING Prøver de runde 2 nå eller hva skjer Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Tolmodighet nå , tolmodighet. Noen som tester Google chrome betaen? Jeg liker det ganske godt så langt. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 http://www.dinside.no/830363/apple-helt-til-topps Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Nettsidene til selskapet som står bak «undersøkelsen» sier egentlig det meste om min tro på slik statistikk. Her kan det jo like gjerne bety at de som i utgangspunktet er troende til å ringe support foretrekker å ringe Apples egen support fremfor tvilsomme tilbydere med rare nettsider. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Statistikk er lett manipulerbar data, og for ofte ikke noe særlig å stole på. Uansett, hvordan er det med themes til Safari? Jeg kunne tenkt meg at bokmerkelinjen var tynnere:P Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg ønsker lyd via Mac Mini min, finnes det et adapter som kan koble lyd og bilde samtidig, i stede for å kjøre Minijack siden av? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skjønner ikke hvordan du mener? Skal du ha lyd ut av bilde-utgangen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 nei, jeg mener er ikke Led Cinema skjermen en annen inngang for lyd, eller kjører den mini jack? Eller ja, som HDMI, lyd og bildepå samme del liksom.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Uten å si noe sikkert, vil jeg kanskje tro at skjermen dukker opp som et audiointerface over USB. Dette er ikke noe jeg er hundre prosent sikker på, men det gir i hvertfall mening med tanke på at det ikke er noen minijack-innganger på selve skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå