Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg valgte og det tastaturet med numpad og tråd. Numpad og fullsize tastatur måtte jeg ha og tråd var jo ganske kjekt med tanke på at man får USB-porter på siden av tastaturet.. Er tungvint å måtte knote på baksiden hver gang man skal putte i en minnepenn f.eks.

 

edit: det fikk jeg forresten med istedet for det trådløse, så du burde jo ha tenkt på valg av tastatur når du bestillte maskinen så hadde du spart noen kroner;)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da mister man en USB-port til det... Hvis man kjøper det kablede tastaturet (slik som jeg gjorde til MacBooken), får man som phax nevnte, to USB-porter på tastaturet. Merk at disse ikke har nok power til å drive et par enheter som krever en fully powered USB-port, men enkle ting som mus og andre ting som har egne batterier eller selv går på strøm funker fint. Det er perfekt om man skal koble til både kablet mus og tastatur; man mister bare én port på maskinen. Uansett vil jeg si at det er diggere med de store, full-size tastaturene, da de trådløse gir deg et komprimert tastatur á la de som er på laptopene. De funker fint på Macbook, men ellers liker jeg å ha hele tastaturet.

 

Sammenligning:

apple_wireless_keyboard.jpg

119798-apple-wired-keyboard-cz-18640.png

 

 

Sånn, denne posten ble litt lenger enn først antatt, men det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
03 Dec 2009 06:21:49 Oslo Onforwarded For Delivery

 

Regner med at jeg får min i morgen. Bor i Trondheim.

Pleier TNT å ringe for å avtale tid om levering? Må man være hjemme eller kan de levere på jobb?

 

Sånn jeg forstod det, så ringer de en halvtime-time før de kommer på døra.

Lenke til kommentar

Min ble sendt for noen dager siden. Det står følgende på ordrestatus:

Nåværende leveringsstatus Ute til levering 04 Des 2009

 

Vil det si at den er på vei..? Er det ikke mulig å tracke den mer nøyaktig enn det? :dontgetit:

 

Edit: fant UPS sitt sporingsnummer, den er visst i tyskland.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jeg vil vite hva Jobs mener om Quicksilver. Finnes det noen uttalelser i det heletatt? Andre Apple-topper godtas også :p

 

Edit: Morsom. Jeg prøvde litt enkel googling, og jeg finner nada. Quicksilver er en av Macens "funksjoner" som virkelig gjør den diggdiggdigg, og alikevel har ikke Jobs noen offetnlig uttalelse om programmet? Blacktree er egentlig også en litt merkelig affære. Quicksilver er et sånnt program som "ingen vet hvor kommer fra", ikke forsøker å skaffe seg oppmerksomhet, men alle elsker. Jeg kjenner en kar som er litt sånn.

Endret av Sonsol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...