Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg tror det blir feil å vente på Core 2 Duo på grunn av ytelsesforskjeller. Til det bruket du nevner vil du ikke merke forskjell. Kjøper du nå blir du uansett knallfornøyd, og om det kommer ny innen 2 uker er jo det bare en hyggelig bonus.

 

Jeg er i samme situasjon som deg, og jeg har bestemt meg for å vente på C2D.

Core 2 Duo bruker mindre strøm og gir fra seg mindre varme. Dvs batterikapasiteten blir vesentlig bedre, og det vil gå an å ha den på fanget, og da det var en ganske viktig faktor for meg ble det venting.

 

Inlegg 666 :devil:

7220677[/snapback]

Hvis det du sier der er tilfelle. tenker jeg at jeg også venter :) Når komme c2d til mb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir sagt at C2D skal komme til Mac hele tiden. Dere kan f.eks lese på mac1.no, eller på macrumors.com, der står det mye nyttig for dere som skal bytte til Mac i nærfremtid, samt en eksellent switchguide!

 

Selv ventet jeg med å bestille MBP før den kom med Core2Duo, glad jeg ventet de ekstra ukene. hehe. Om det er ønskelig kan jeg fortelle litt om den når den kommer. Enten imorgen (Mandag) eller tirsdag. Gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Wow! Det var en veldig god pris. Nesten så jeg vurderer å selge min når jeg hører sånt.

Hvordan fikk du de til å betale så mye? Den er jo strengt tatt ikke verdt det i det hele tatt...

7226743[/snapback]

 

Maskinen var så og si ubrukt og Høgskolen i Hedmark trengte en 12" PB siden de skulle ha to identiske maskiner. HiH hadde sett på flere 12" PB men min var så godt som ny, t.o.m. enkelte av tastene "knitret" fortsatt, siden de ikke hadde blitt "skrevet" inn.

 

Det var en 12" PB G4 Superdrive med 100Gb HDD. Siste revisjon. De fikk i tillegg to kopier av Mac OS X siden jeg var medlem av ADC og fikk disse gratis. Helt nytt batteri fikk dem også, siden mitt gamle batteri ble berørt av Battery Exhange Program.

 

Ikke glem at 12" PB har blitt en ettertraktet produkt siden Apple har stoppet opp produksjonen og er den siste 12" maskinen fra dem. Dette er grunnen til at 12" PB har steget bra i verdi på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Det er ikke utsending fra Apple som pleier å ta tid, men leveringen fra TNT. Veldig avhengig av hvor i landet du bor, om maskinen er custom, og hvor den sendes fra. Shanghai og Irland er noen av stedene Apple sender fra.

 

Hvis du er heldig har du maskinen neste fredag.

 

Gratulerer med kjøp!

Lenke til kommentar

Då blir det sikkert bestilling på med i morga eller på fredag. Eller kanskje eg skal ta meg ein tur innom Eplehuset og kjøpe den der. Litt greit å sleppe og vente på at den blir sendt.

 

edit: Er toppmodellen verdt dei ekstra tusenlappane i forholdt til den nest beste modellen?

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Hm, man har visst mulighet til å kjøpe ting direkte fra eplehuset.no sin hjemmeside ved hjelp av handlekurv/login osv.

 

Herlig. Det blir billigere enn å dra til oslo. Jeg får den sendt i posten, pluss at jeg har eplehuset å ta kontakt med, hvis det skulle skje noe med den, puh. :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter og sikler på iMac 24" for tiden, 17 450,- er prisen på denne, men jeg er ikke sikker på om det er verdt å betale hele 6 000,- for en 4" større skjerm. Da en 20" iMac koster ca 11 000,-

 

Noen som vet om forbedringene på denne 24" er så mye bedre enn de spesifikasjonene på 20" versjonen?

 

Legger merke til at det hat blitt reklamert med HD-skjerm på iMAc serien, stemmer dette?

 

OT: Tråden burde absoultt være en "sticky" og det er den nå blitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...