Sonsol Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det hjalp ikke særlig lenge. Oppe på 60% etter 10 minutters tid. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Hei, har et lite problem nå. Skal lage en partisjon med windows på. Jeg åpner bootcamp assistenten og velger hvor mange GB jeg vil ha. Når jeg trykker på partisjon så begynner den, men får fort denne feilmeldingen: Disken kan ikke partisjoneres fordi noen filer ikke kan flyttes. Lag en sikkerhetskopi av disken, og formater den som ett volum med formatet Mac OS Extended (journalført) ved hjelp av Diskverktøy. Gjenopprett dataene dine til disken, og prøv å bruke Boot Camp-assistent igjen. Hva skal jeg gjøre? Gjør det den sier? Ta backup (Time Machine hvis du har en disk og tid nok), dytt i SL-DVDen, formater disken og reinstaller OS. Det å formatere disken og reinstallere OSet høres kanskje drastisk ut, men det hjelper fort litt på ytelsen i tillegg, så det er ikke så dumt å gjøre Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Tips til gratis og god texteditor for mac? Notepad++ lignende. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ikke gratis, men TextMate er veldig enkel og grei. Du kan forresten bruke den i 30 dager gratis. Endret 24. november 2009 av Garreth Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ja google ga meg mange alternativer som koster penger, men det finnes vel fullgode gratise alternativer tenker jeg? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Kanskje du finner noen gode her: http://sixrevisions.com/tools/12-excellent...ors-for-coders/ ? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 gEdit finnes også for Mac, tror jeg. Smultron er dessverre et delvis havarert prosjekt, men mener det finnes en beta som støtter 10.6. BBEdit og SubEthaEdit er begge såpass bra (og relativt rimelige), så markedet for open source-alternativer er antageligvis nokså begrenset. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) prøvde den men når verken bluefish eller smultron funka så ga jeg opp og "skaffet" meg textmate. Uansett takk for hjelpa! textmate var forresten awesome! Endret 24. november 2009 av phax Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 textmate var forresten awesome! Da er det vel kanskje ikke så dumt å betale for seg heller, ikke kom her og si at du ikke har 330 kroner å avse for noe du synes er "awesome". Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 OpenOffice gratis og greit Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hehe, OpenOffice har et «litt» annet bruksområde. :-) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Er det noen måte å rangere albumene i iTunes etter år istedetfor navn? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvis du høyreklikker der det står Navn, artist etc, huker av År og trykker på kolonna der det står År skal det bli sortert etter år Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jo, det fungerer jo litt, men vil ha det slik at albumene er sortert etter år innenfor hver artist. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Åja, såvidt jeg vet er ikke det mulig i iTunes.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Trykker du på Album-kolonnen vil den etterhvert skifte navn til Album by Year: Lenke til kommentar
Mats__ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Du må bare legge til en kolonne hvor år vises (ser ut som du har gjort) så trykker du på denne til du får en pil på denne. Da sorteres alle albumene dine (uavhengig av artist) etter årstall. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg antar at poenget var kronologisk rekkefølge på albumene og sortert etter artist. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jess, det var det! Takk, Runar! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Det kan jo diskuteres om Aplle kan kalles gavmilde på sin "Black friday". 770,- avslag på en en imac/macbook pro er da noe?, men ikke nok til å få meg til å glemme alt som heter økonomi og løpe å kjøpe en. Endret 27. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå