phax Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Har remappet Save for web i PS til Shift-CMD-S. Lillefinger på Shift, tommel på CMD, pekefinger på S. Easy as pie. Er ikke det hurtigtasten for "Save as.."? Får visst ikke lov å bruke ctrl knappen i hurtigtaster ser det ut som. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hvilket tastatur er det? enten har du stor tommel eller null mellomrom mellom knappene. Standard kablet Apple-tastatur, tommelen plasserer jeg bare litt på tvers. Stillingen er kanskje litt merkelig, men den funker fin-fint for meg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Andre som har hatt problemer med TNT og levering av sin Mac? Følgende står på sporing av min pakke: 10 Nov 2009 09:56:00 Oslo Receiver Not Home. Follow Up Action Underway. Jeg ringte dem for å spørre hva som skjedde, da jeg har vært hjemme i hele dag, og våken siden klokken 8. De skulle sende han tilbake, men han kom aldri... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Har hørt mye slikt om TNT, enkelte har observert bilen på utsiden, sett at sjåføren ikke finner parkeringsplass ved døren og så bare kjørt avgårde. Hva slags Mac har du bestilt? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Har hørt mye slikt om TNT, enkelte har observert bilen på utsiden, sett at sjåføren ikke finner parkeringsplass ved døren og så bare kjørt avgårde. Hva slags Mac har du bestilt? Kjøpte bare den nye MacBook'en. Må prøve det til å begynne med Er jeg fornøyd, blir det Air. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Det er nok et beklagelig faktum at mange fraktfirmaer er vant til at ingen er hjemme på dagtid uansett, så sjåførene ikke synes det er så nøye om de har ringt på eller ikke. Men TNT pleier å være ganske greie å ha med å gjøre, så det bør kunne ordne seg kjapt. Nye MacBooken er en knallmaskin, for øvrig. Satt opp en for en kamerat for noen dager siden. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Det er nok et beklagelig faktum at mange fraktfirmaer er vant til at ingen er hjemme på dagtid uansett, så sjåførene ikke synes det er så nøye om de har ringt på eller ikke. Men TNT pleier å være ganske greie å ha med å gjøre, så det bør kunne ordne seg kjapt. Nye MacBooken er en knallmaskin, for øvrig. Satt opp en for en kamerat for noen dager siden. Flott! Godt å høre at den er bra da, men kundeservicen jeg har fått de gangene jeg har ringt i dag, er av ingen verdi. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Andre som har opplevd at 10.6.2-oppdateringen er sinnsykt seig? Min hang på 95% i en halvtime, da avbrøt jeg og gir generelt faen før jeg har god tid en sjelden gang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Hvite da? En i klassen fikk sin nye i dag, den ser veldig bra ut - og strømadapteren er digg! Misunner han litt, min til MBPen virker plutselig veldig klumpete. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Hvite da?En i klassen fikk sin nye i dag, den ser veldig bra ut - og strømadapteren er digg! Misunner han litt, min til MBPen virker plutselig veldig klumpete. Den hvite, ja Håper ikke han har ventet like lenge som meg, jeg utførte bestillingen min 27. oktober. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Andre som har opplevd at 10.6.2-oppdateringen er sinnsykt seig? Min hang på 95% i en halvtime, da avbrøt jeg og gir generelt faen før jeg har god tid en sjelden gang. Oh, er den sluppet nå? Blir spennende å teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Den er i hus! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Gratulerer! Fått dannet deg noe inntrykk av den så langt? 10.6.2 på vei ned her nå, virker som det går greit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Vi er bestevenner allerede Installerte akkurat 10.6.2 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Noen som vet om det er mulig å installere Call of Duty Modern Warfare 2 på mac uten å bruke boot camp til Windows? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Dette lover veldig bra, ser ut til at alle ytelsesproblemene med iMacen er borte nå! Krysser fingrene for at det holder seg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Dette lover veldig bra, ser ut til at alle ytelsesproblemene med iMacen er borte nå! Krysser fingrene for at det holder seg. Vil tro oppdateringen løser det meste. Jeg gleder meg til å få meg en 27", men sitter enda litt på kanten av setet til jeg får bekreftet at man kan bruke Mini-DP-inn ved å kjøre native DP-signal fra et vanlig skjermkort. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Er ikke det hurtigtasten for "Save as.."? Mye mulig, bruker Save for web 99% av tiden uansett så det gir mening at den snarveien er enklere enn Save as. På samme måte tar jeg screenshot med utsnitt til minnet (for å kunne hive inn i Photoshop raskere) med Shift-CMD-3 og hele skjermen med Shift-CMD-4—ferdige PNG-filer dumpes til desktop først om jeg bruker Shift-Ctrl-CMD-3 og 4. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 "Save as" er vel cmd+s? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ikke dersom du jobber med en fil som allerede er lagret på disk fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå