Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har hatt problemer med TNT og levering av sin Mac? Følgende står på sporing av min pakke: 10 Nov 2009 09:56:00 Oslo Receiver Not Home. Follow Up Action Underway. Jeg ringte dem for å spørre hva som skjedde, da jeg har vært hjemme i hele dag, og våken siden klokken 8. De skulle sende han tilbake, men han kom aldri...

Lenke til kommentar
Har hørt mye slikt om TNT, enkelte har observert bilen på utsiden, sett at sjåføren ikke finner parkeringsplass ved døren og så bare kjørt avgårde.

 

Hva slags Mac har du bestilt? :)

 

Kjøpte bare den nye MacBook'en. Må prøve det til å begynne med :) Er jeg fornøyd, blir det Air.

Lenke til kommentar

Det er nok et beklagelig faktum at mange fraktfirmaer er vant til at ingen er hjemme på dagtid uansett, så sjåførene ikke synes det er så nøye om de har ringt på eller ikke. Men TNT pleier å være ganske greie å ha med å gjøre, så det bør kunne ordne seg kjapt.

 

Nye MacBooken er en knallmaskin, for øvrig. Satt opp en for en kamerat for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Det er nok et beklagelig faktum at mange fraktfirmaer er vant til at ingen er hjemme på dagtid uansett, så sjåførene ikke synes det er så nøye om de har ringt på eller ikke. Men TNT pleier å være ganske greie å ha med å gjøre, så det bør kunne ordne seg kjapt.

 

Nye MacBooken er en knallmaskin, for øvrig. Satt opp en for en kamerat for noen dager siden.

 

Flott! Godt å høre at den er bra da, men kundeservicen jeg har fått de gangene jeg har ringt i dag, er av ingen verdi.

Lenke til kommentar
Dette lover veldig bra, ser ut til at alle ytelsesproblemene med iMacen er borte nå! Krysser fingrene for at det holder seg. :)

 

Vil tro oppdateringen løser det meste. :)

 

Jeg gleder meg til å få meg en 27", men sitter enda litt på kanten av setet til jeg får bekreftet at man kan bruke Mini-DP-inn ved å kjøre native DP-signal fra et vanlig skjermkort.

Lenke til kommentar
Er ikke det hurtigtasten for "Save as.."?

Mye mulig, bruker Save for web 99% av tiden uansett så det gir mening at den snarveien er enklere enn Save as. På samme måte tar jeg screenshot med utsnitt til minnet (for å kunne hive inn i Photoshop raskere) med Shift-CMD-3 og hele skjermen med Shift-CMD-4—ferdige PNG-filer dumpes til desktop først om jeg bruker Shift-Ctrl-CMD-3 og 4. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...