WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Sweet, Jens! Regner med vi får masse bilder når du får den i hus? Forøvdig, ang prisen på Cinema-displayet. Dell 3007WFP HC har samme panel, og koster fra 5500 brukt. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) That can probably be arranged Var egentlig i markedet for en Mac Pro (ventet på en oppgradering, men det kan bli lenge til) og en "ny" 23" ACD, men følte egentlig ikke det var verdt å vente siden vi snakker om Apple. Og iMacene er relativt gunstig priset nå. Endret 21. oktober 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Merkbar forskjell mellom i5- og i7-modellen? 27" blir garantert bestilt med NTNU-rabatt, - min første Mac! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 iMac 24" booter fortere enn 27" noe anelse? ;S Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Har søkt og lett en stund nå, finnes det en mac vs pc tråd på dette forumet? Alt jeg fant var småposter i forbindelse med kjøp. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Maskinene kommer inn på Humac denne uken Både i demo og for salg, løp for å forhåndsbestille! Weah! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Får ikke toll kostnader på tingene vell, fra apple store? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 iMac 24" booter fortere enn 27" noe anelse? ;S Kan se ut på kommentarene som at han aldri har bootet den før, men hvem vet? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei. Fikk min første mac, en Macbook Pro 13, i dag og er så langt fornøyd. Men jeg har problemer med å registrere AppleCare. Jeg logger inn med Apple-ID men etter å ha trykt Get Started laster det lenge og deretter står det at Safari ikke kan åpne siden. Jeg har faktisk lagd til to Apple-ID-er. Én når jeg registrerte MobileMe og enda en senere da jeg ikke visste at MobileMe-kontoen også var Apple-ID. Kan det være det som lager problemet med AppleCare? EDIT: Nå fikk jeg registrert AppleCare, så det er OK. Men gjør det noe at jeg har to Apple ID-er? Endret 22. oktober 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 På Apple time capsule så kan jo ulike maskiner koble seg på for å ta backup/bruke det som lagringsplass, men er det slik at man kan ha egne mapper? Slik at en maskin ikke kan gå inn på det jeg har lagret? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Får ikke toll kostnader på tingene vell, fra apple store? Nei. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 På Apple time capsule så kan jo ulike maskiner koble seg på for å ta backup/bruke det som lagringsplass, men er det slik at man kan ha egne mapper? Slik at en maskin ikke kan gå inn på det jeg har lagret? Jeg tror alt legges i mapper alle kan lese. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Lurer på en ting angående Imovie, går det ann å slå sammen klipp? Sånn at to blir til ett? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ny 27" iMac? Jepp. Som en mektig mann en gang sa; "The new iMac is fucking awesome." - Julius Caesar Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 "The new iMac is fucking awesome."- Julius Caesar Husker det som om det var igår. Det var tider det. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Lurer på en ting angående Imovie, går det ann å slå sammen klipp? Sånn at to blir til ett? jeg tror ikke det er noen funksjon for det, merge funksjonen virker vel bare når du tidligere har splittet noe i prosjektet ... Når du eksporterer prosjektet vil det jo bli en fil. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det bare jeg som ikke følger med på PC-priser, eller er iMacene blitt billige? Hvor mye må man ut med for et windows-system med samme spesifikasjoner som den nyeste og beste 27"-en? Medregnet skjerm og lignende, selvfølgelig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Imacene har en gunstig pris for øyeblikket, men det er ikke vanskelig å sette sammen en stasjonær pc med ganske mye bedre hardware uten at det blir dyrere. Da må du dog kanskje nøye deg med en rimelig 27" men Imac-en sin skjerm kan jeg heller umulig tenke meg er av de beste, uten at jeg vet dette. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Skjermen på de nyeste iMacene er blant de beste du får : ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jepp, LED-baklyst med IPS-panel. En Dell 27" med PVA-panel (hakket under i kvalitet) alene og med 1920x1200 oppløsning koster 8000kr. Når Apples skjerm da er 27", har IPS-panel, er LED-baklyst (i motsetning til Dell sin) og en oppløsning på 2560x1440, sier det seg selv at det er et godt kjøp. Endret 26. oktober 2009 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå