Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magic Mouse ser ut til å være en av de første brukbare musene fra Apple, integrasjonen av multi touch ser meget nyttig ut når den brukes på en slik måte.

Verdien av tidligere mus fra Apple kommer litt an på hvordan du ser på bruken. Fordi de ikke har hatt skrullehjul, flere knapper og annet som ender med at en driver med småflikking har det spart meg for noen senebetennelser. Men YMMV.

 

Ser uansett positivt på at også stasjonære får multitouch, når dette blir implementert gjennom hele plattformen fra stasjonære via laptops til iPhone burde det bli veldig mye morsomt tilgjengelig på den fronten fremover. På laptopene har det ikke hatt den helt store verdien foreløbig, synes jeg. Og det er jo gjerne sånn det blir når bare en liten andel av markedet har hardwaretilgangen – akkurat som på Windowssystemer med en million forskjellige maskiner.

Lenke til kommentar

WM: i7, er vel bare den som er 2.8ghz ^^ 2.66 QC er i5 tror jeg. November kommer til å føles som en evighet :D

 

Man betaler MYE for navn og design, men 30-tommeren er også MEGET bra.
Men den begynner også å bli temmelig utdatert. Apple kan fint dumpe prisen fram til de oppgraderer den modellen. Endret av JensViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...