Heilage Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, men iMacen har den jack-optiske-enden du har der. Så bare kjøp en kabel med den ene i ene enden, og den andre i andre enden. (Wow, håpløst å formulere den setningen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Den firkantede optiske kontakten er vel såvidt jeg vet kun å finne på Mac Pro. Var og så bakpå faren min sin iMac, og der var den ihvertfall ikke å finne. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, men iMacen har den jack-optiske-enden du har der. Så bare kjøp en kabel med den ene i ene enden, og den andre i andre enden. (Wow, håpløst å formulere den setningen) Enkel måte! Takk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Den firkantede optiske kontakten er vel såvidt jeg vet kun å finne på Mac Pro. Var og så bakpå faren min sin iMac, og der var den ihvertfall ikke å finne. Du har optisk minijack på iMacen, og da trenger man ikke den firkatede Toslink-kontakten. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser at der er en pakke som heter iLife, hvorfor viser det at iMovie leveres med den pakken hvis det følger med? Er ikke iPhoto også på dataen fra før? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 iLife følger med når du kjøper ny maskin (eller operativsystem?). Med i iLife følger både iMovie og iPhoto pluss garageband og iWeb for å nevne noe. iWeb har jeg ikke forstått meg ordentlig på (enten det, eller så er det så latterlig begrenset som det virker), men resten av programmene er ganske så brukbare ^^ Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Som Sonssol sier så følger nyeste iLife med når du kjøper en apple maskin, men apple oppdaterer iLife hvert år (sånn ca) så for å få den nye versjonen må man kjøpe iLife pakken standalone (akkuratt som MS Office pakken) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Fler enn meg som har fått den her? Morsomt, lyset i tastaturet står sånn halvveis på. Markant mindre enn "1", men fortsatt ikke av, og jeg må "lure" den frem. Hei, btw. Jeg er ny her ^^ Endret 10. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har det problemet i bootcamp, men det fungerer som det skal i mac-delen. Har ingen anelse om hva problemet er, men gjetter på at det har noe med drivere å gjøre Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Har Macbook Pro Unibody (kjøpt høsten 2009) og lurer på hva jeg trenger for å koble den til en HDMI-inngang på en TV. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ja! Stygg som juling, men Apple lager av en eller annen grunn ikke sin egen. Endret 11. oktober 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor er Mac-forumet flyttet til "Datamaskiner" og bort fra "Programvare". Virker litt rart å ikke ha Mac eller OSX representert under operativsystemene i kategorien "Programvare". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja! Stygg som juling, men Apple lager av en eller annen grunn ikke sin egen. Jøss, det finnes altså noe så enkelt. Passer bra, slipper å kjøpe en sær DVI til HDMI-kabel. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Nå merker jeg at abstinensene begynner å komme med kortere mellomrom... Jeg orker ikke det lenovo helvete som jeg har nå... Jeg kan få 2.66ghz utgaven til 14.420kr i Danmark (med studentrabatt), men som Heilage sa til meg, så kunne det kanskje vært en ide å vente til Januar slippet? Om man så kjøper en MBP nå, så er det jo litt kjipt hvis det 3mnd etter, kommer et mye kraftigere oppsett eller at prisen går ned. Hva tror folkene her inne, basert på tidligere slipp? Har de pleid å endre noe spesielt på maskinene sine? Er det verdt å vente til Januar (Mai for min del, da jeg er ute å seiler på nyåret)? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 @EvenruD: http://buyersguide.macrumors.com/ Beste du har å gå etter. Siden du skal ha 15" Pro kommer det vel neppe noen enorme overraskelser i retning tablet som kan erstatte den ... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja! Stygg som juling, men Apple lager av en eller annen grunn ikke sin egen. Mini DisplayPort til HDMI overganger får man langt billigere på ebay. Den jeg kjøpte var hvit og relativt lik Apple sine originale overganger. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 @EvenruD: http://buyersguide.macrumors.com/Beste du har å gå etter. Siden du skal ha 15" Pro kommer det vel neppe noen enorme overraskelser i retning tablet som kan erstatte den ... Vært der før.. Står jo "Neutral - Mid product cycle". Kommer Mac Pro samtidig som MBene? Den er har jo en annen status "Buy only if you need one" eller "Don't Buy" på iMac.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er svært sjelden de oppdaterer alle maskiner samtidig, så det trenger ikke være noen sammenheng. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kom tilfeldigvis over en litt penere Display Port til HDMI-overgang: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27549 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 MacBook Pro 13" koster 9495,- på Elkjop.no denne helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå