ttt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 MacBook Pro med Core 2 Duo!http://www.apple.com http://www.appleinsider.com/article.php?id=2166 7141288[/snapback] Når trur folket at Macbook vil følge etter og få Core 2 Duo? Er det grunn til å tru at vi må vente veldig lenge? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, det tror jeg ikke. Om én halv til en måned tipper jeg. Tror den ihvertfall vil komme før jul. Ser ingen grunn til at de skal vente til MacWorld med å realise den. Dessuten er keynoten på Macworld ganske full tipper jeg. Antageligvis vil de lansere Leopard, iPhone og iTV. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvo mye er en mac mini med Wifi, 1gig minne, 60 GB hdd, ekstra usbporter, og tastatur verdt? det er 2005 modellen Ikke den nye med intel Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For å sette det litt på spissen vil jeg si at den er verdt så mye som noen er villig til å gi for den. Personlig ville jeg ikke gitt så mye for en Mac mini uten Intel. Det koster ikke så veldig mye for den minste Mac mini med intel nå. Du burde iallefall få et par tusen for den. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg skulle kjøpe den, og jeg ga 1500 for den Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hørtes jo slett ikke ut som en gal pris, iallefall ikke om du var kjøper. Gratulerer med ny Mac! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Takker kommer nok med noen nybegynnerspørsmål her etterhvert Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Gratulerer og velkommen i gjengen. Mac1 har en fin "Switch guide" som muligens kan være til hjelp. Du finner den her. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 ok, 1st question. Jeg vil koble til det trådløse nettet mitt som er åpent, men airport macen krever å få oppgitt wep nøkkel. What to do? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 ok, 1st question. Jeg vil koble til det trådløse nettet mitt som er åpent, men airport macen krever å få oppgitt wep nøkkel. What to do? 7168871[/snapback] En WEP-nøkkel har du vel oppgitt da du innstalerte det trådløse nettverket ditt. Du må i så fall skrive inn den nøkkelen (10 siffer?). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 The_Fire: Nettverket er åpent... Det sa han. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 The_Fire: Nettverket er åpent... Det sa han. 7170294[/snapback] Uff da... Beklager Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 ok, 1st question. Jeg vil koble til det trådløse nettet mitt som er åpent, men airport macen krever å få oppgitt wep nøkkel. What to do? 7168871[/snapback] Det skal bare være å la feltet stå tomt det. Prøvd det? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da virker ikke OK knappen, blir inaktiv :S løste problemet midlertidig ved å strekke ledninger på kryss og tvers av huset, men muttern var ikke då veldig happy over det, så jeg bør finne en løsning :S Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ok, tenker på å kjøpe Logitech® Cordless Desktop® S 530 Laser. Er det nokon som har erfaringer med dette? Eplehuset skal ha tusenlappen for dette, mens MPX skal ha 600,-. Endret 30. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da virker ikke OK knappen, blir inaktiv :S løste problemet midlertidig ved å strekke ledninger på kryss og tvers av huset, men muttern var ikke då veldig happy over det, så jeg bør finne en løsning :S 7173144[/snapback] Kanskje sette på passord på det trådløse. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skal gå og velge "Annet..." nettverk skrive ssid og velge krypteringstype, her: ingen prøv det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da har jeg installert Windows på MacBooken. Jeg taklet rett og slett bare ikke mangelen på modifikasjonsmuligheter. Jeg vil herje med OSet mitt. Men jeg beholder da OSX, så jeg har det. Men primært kommer jeg til å fortsette med å bruke Windows. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva mener du med mangel på modifikasjonsmuligheter? Skal være enig i at det umiddelbart ikke er lett å "f**** opp" Mac OS X som Windows (i det grafiske brukergrensesnittet) men hvis du lærer deg litt Terminal kode så er det klart at Mac OS X kan modifiseres ganske bra... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva mener du med mangel på modifikasjonsmuligheter? Skal være enig i at det umiddelbart ikke er lett å "f**** opp" Mac OS X som Windows (i det grafiske brukergrensesnittet) men hvis du lærer deg litt Terminal kode så er det klart at Mac OS X kan modifiseres ganske bra... 7185848[/snapback] Jeg liker forsjåvidt utseendet på OSX. Det er jo derfor jeg bruker det samme på PCen. Det som irriterte meg mest var jeg ble så passet på. Alt var tilrettelagt for at OSet selv skulle bestemme hva som skulle hvor osv. Det funket ypperlig til surfing og litt slikt, men jeg ville aldri brukt det til filserveren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå