Dassen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har brukt Transmission en god stund nå etter å ha prøvd en god del andre programmer. Enklest brukersnitt og gode hastigheter. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vuze og Utorrent (som du truleg er kjent med frå Windows) fungerer bra. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Transmission kan jeg også anbefale. Brukte lenge Vuze, men syns det ble for mye dilldall. Transmission fungerer perfekt for min del. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Slenger meg også på Transmission. Fan av KISS - Keep it simple stupid. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 I Snow Leopard vil ikke Vuze godkjenne torrent-filene, dermed endte jeg opp med Utorrent. Bruker det nå hele tiden, og er strålende fornøyd Kan anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ufattelig at folk tviholder sånn på Vuze. Har vel ikke akkurat blitt noe mindre av et Java-ork enn det var da det het Azureus, eller? Rart folk holder ut med en så tung applikasjon kun for å leeche/seede torrents. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Buker Transmission både i OSX og i Xubuntu. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Brukte transmission tidligere, gikk over til uTorrent en stund etter det kom ut, og er veldig fornøyd med det. Eneste jeg ikke liker er at det ikke viser hastighetene "live" i dock ikonet slik transmission gjør. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Til dere som har erfaring med levering fra Apple Store med TNT: Pakken har hatt denne ruten, og forventet ankomst står som 14. sept. 11 Sep 2009 10:22:00 Norway Outer Area 1 Shipment In Transit. 11 Sep 2009 05:24:16 Oslo Onforwarded For Delivery 11 Sep 2009 05:21:06 Oslo Shipment Received At Destination Depot. 09 Sep 2009 19:46:38 Arnhem Hub Shipment In Transit. 09 Sep 2009 19:19:00 Eindhoven Shipment In Transit. 09 Sep 2009 11:24:53 Eindhoven Shipment In Transit. MBP-en skal til Trondheim, og jeg lurer på hvor sannsynlig det er at jeg får den i morra. Har mulighet til å være hjemme til klokka 15.00 og da er allerede en roomie hjemme så det er noen her som kan ta imot pakken i hele morra. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 1. Torrent, ja. Jeg bruker µTorrent på Mac. Det er den klienten som er absolutt mest lettvektig. Transmission har jeg erfaring med at bruker unødvendig mye ressurser. Og jeg har og hatt problemer med at den har hengt seg opp. 2. Det er svært sannsynlig at du får maskinen din i dag eller i morra. Det går overraskende fort når den har passert landegrensene. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det bare jeg som er plaget av at Firefox bruker 700-800MB RAM etter en tids bruk selv om at den bare har åpent ett enkelt vindu med to faner? Finnes det noen nettlesere som ikke krever så mye ressurser men som er like greie å bruke som ff? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vurderer også å bytte fra FF. Alt annet har blitt raskere etter SL, men FF er usedvanlig treigt noen ganger. Bruker Safari mindre minne? Kan jeg isåfall overføre bokmerker, historie og lagrede passord fra FF til Safari? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skal såvidt jeg vet gå fint å få over bokmerker etc. til Safari. Kan ikke si hvilken som er mest stabil - men har selv nesten ikke hatt problemer med Safari siden Safari 4 beta. Safari 3 var full av ekle bugs though. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det noen form for sperre for å kjøre MAMP utenfor mitt eget nettverk? Jeg kjører nå apache( i mamp) på port 8888, og har forwardet 8888 til min lokale ip:8888, men får ikke svar når jeg prøver http://public-ip:8888. Har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Okei, stort problem her. f tasten (ikke fn) på tastaturet har sluttet å virke. Det skjedde helt plutselig.. har restarta men det løste ikke problemet. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har også støtt på et problem. Maskinen har nå to ganger fryst siden jeg oppgraderte til SL. Finder har begge gangene vært OK, men alle andre programmer (tror jeg) har fryst etterhvert som jeg har startet dem, og jeg har vært stuck på arbeidsområdet jeg var på. Ble til slutt nødt til å slå av maskinen. Kjedelige greier Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det med Fen løste seg. Nytt problem: Noen som har klart å løse dette uten å formatere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hvilket program i samme bane som TextPad i Windows kan anbefales for skriving av for det meste Java, men også litt enkel HTML? Endret 19. september 2009 av Atald Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 BBEdit, kanskje? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvilket program i samme bane som TextPad i Windows kan anbefales for skriving av for det meste Java, men også litt enkel HTML? TextMate er gull for det meste. Aner ikke hvordan det er i forhold til Java, men den er super til html, php, ROR o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå