olegunnaro Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Sweet. Bare synd iPhonen min er blitt helt ødelagt (etter en kveld på byen før ferien) - vurderer å prøve noe Android-basert this time around. Noen som har erfaring med å synce MobileMe og Android? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Lastet ned Spotify, men har naturligvis ikke Premium-konto, så det får vente. Når inntekt ruller inn skal jeg glatt betale for Spotify. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dumt de ikke åpnet for at man kan synke sanger via desktop utgaven av Spotify, med kabel.. Går ikke så spesielt raskt via wifi. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ditt trådløse nettverk er nok noen hakk kjappere enn nettlinja uansett. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Husker ikke om jeg postet det her, men MBPen min gikk i bakken tidligere i sommer. Den virket i en liten periode, men så gikk den helt ned. Den ble sendt inn til vår lokale PC pusher i Ski, som takserte skadene til 12.000kr >.< Heldigvis dekker forsikringen skadene, så vi håper litt på at vi kan få beløpet utbetalt og heller kjøpe en ny MBP. Men helt sinnsykt at det skal koste så mye å få en maskin fiksa. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Må få meg Premium-konto gitt. Noen som har prøvd det, og kan si hvordan det er å bruke? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Funker helt smertefritt, også over 3G. Minuset er at søket er ganske dårlig og at applikasjonen ikke kan kjøres i bakgrunnen eller benytte seg av frem/pause/tilbake på hodetelefonene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da begynner det ;D Spent på de nye "produktene" Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ny iTunes hvertfall iTunes 9 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere som liker iTunes: Hva er det dere liker så godt? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ENDELIG KAN MAN DELE musikk, tv og filmer med andre itNUES Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere som liker iTunes: Hva er det dere liker så godt? For min del er det egentlig ikke noe jeg ikke liker, absolutt alt jeg trenger i et fint interface. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) For en kjedelig keynote :/ Kunne like godt bare ha annonsert det på hjemmesidene demmes. Endret 9. september 2009 av laffe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere som liker iTunes: Hva er det dere liker så godt? Det funker som det skal. Enkelt og greit. Forresten, hvor blir det av TV-Programmene egentlig? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Utrolig kjedelig keynote ja. Lurer på om tv shows noensinne kommer til Norge. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dere som liker iTunes: Hva er det dere liker så godt? Integrasjon med iPod/Aperture/iPhoto/SqueezeBox/iTMS/AppStore/etc, enkelt brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Utrolig kjedelig keynote ja. Lurer på om tv shows noensinne kommer til Norge. Om det hadde vært opp til Apple så hadde det nok vært klart for lenge siden. Problemet er at tv-selskapene selger rettighetene til seriene sine til europeiske tv-kanaler for store summer. Da kan de ikke samtidig selge seriene på iTunes før de europeiske kanalene får kjøpt og sendt seriene. Det kommer nok etterhvert. I første omgang sikkert i en bastardisert versjon, men distribusjon av tv-serier vil nok strømlinjeformes, både til utenlandske tv-kanaler og til seeren. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har en film i .mov format som jeg ikke får åpnet. Den har fungert bra tidligere, men nå funker den ikke lengre. Når jeg åpner den starter QuickTime, men det kommer ikke opp noe vindu. Når jeg høyreklikker på QuickTime ikonet i docken står det at programmet ikke reagerer. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Jeg har laget filmen selv i Final Cut og jeg løste problemet tidligere ved å åpne prosjektet og lagre filmen på nytt igjen. Men jeg orker ikke å gjøre det hver gang dette skjer med filmen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Utrolig kjedelig keynote ja. Lurer på om tv shows noensinne kommer til Norge. Om det hadde vært opp til Apple så hadde det nok vært klart for lenge siden. Problemet er at tv-selskapene selger rettighetene til seriene sine til europeiske tv-kanaler for store summer. Da kan de ikke samtidig selge seriene på iTunes før de europeiske kanalene får kjøpt og sendt seriene. Det kommer nok etterhvert. I første omgang sikkert i en bastardisert versjon, men distribusjon av tv-serier vil nok strømlinjeformes, både til utenlandske tv-kanaler og til seeren. Ja, er klar over det. Men de har jo ikke gamle serier / episoder heller. Er ikke helt godt å si hva de driver med egentlig. Litt merkelig at det ikke finnes én eneste lovlig måte å kjøpe tv serier digitalt her i Norge. (Gjelder vel for mange andre land i Europa og...) Er det forresten noen som vet om det er noen butikker i Oslo som har SL inne ? Endret 10. september 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
DKH Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lite kjapt spørsmål: Hvilken torrent-klient er å anbefale til Snow Leopard? Fått min første mac nå, etter å kun ha hatt windows før, så ikke helt inne i de forskjellige programmene enda. Men stemmer det at transmission eller bittorrent er å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå