thomassit0 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nei, men er jo ikke noe vits å kjøpe hvis jeg ikke skal legge det inn heller da Det jeg bruker mest er PS CS4, av og til Illustrator CS4, Firefox, iTunes og Spotify.. Merket noe bugs med de ? Hmm, kanskje jeg stikker bort på humac og kjøper det.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ingen av de har jeg noen problemer med i det hele tatt, de yter bare bedre : ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nice. Men Apple er litt fail, fordi både Humac Oslo City og Eplehuset storgaten var tomme. Skjønner at de sliter med å produsere nok 3GS, men produksjonskapasiteten til DVD er jo litt høyere enn iPhone. Jaja, er ikke så hastverk akkurat, Leopard har vært veldig stabilt lenge nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Humac Vika hadde dødsmye når jeg var der. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da var MacBook Pro 15" 2.66 bestillt! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Grattis, da har vi lik data! (dersom du bestilte stock) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nei, men er jo ikke noe vits å kjøpe hvis jeg ikke skal legge det inn heller da Det jeg bruker mest er PS CS4, av og til Illustrator CS4, Firefox, iTunes og Spotify.. Merket noe bugs med de ? Hmm, kanskje jeg stikker bort på humac og kjøper det.. Firefox fungerer fint. Spotify fungerer fint, men play/pause-knappen på macbooken min, ser ut til å starte itunes, istedet for å starte/pause avspilling i spotify. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg gikk så lei av problemet dabear nevner at jeg bare renama hele iTunes. http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...39&tstart=0 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da blir det en iPod event 9. September. Beatles to iTunes here we come! Kilder: http://macworld.idg.se/2.1038/1.243549/app...lls-9-september http://mac1.no/artikkel/8230/apple-klar-me...ipods-neste-uke Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg gikk så lei av problemet dabear nevner at jeg bare renama hele iTunes. http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...39&tstart=0 Du kan visst også slette /System/Library/LoginPlugins/BezelServices.loginPlugin , men det fører med seg et par-tre sikkert uønskede bivirkninger. Du kan jo titte litt rundt i loginPlugin/Contents/PlugIns for å se om det er noe som kanskje er litt mer fornuftig å kvitte seg med enn hele skiten. http://forums.plexapp.com/index.php?showto...amp;#entry52910 Har ikke SL, så får ikke prøvd selv. Endret 1. september 2009 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen av dere som har bestilt SL fra Apples nettbutikk som har fått den? Jeg bestilte den sist torsdag, og den har enda ikke kommet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det står vel når de regner med den kommer frem? Min har antatt leveringsdato 4. september, og jeg har ikke hastverk. Mange av programmene jeg regelmessig bruker som ikke støtter Snow Leopard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Står ingenting hos meg. Jeg har ikke hastverk, men det betyr ikke at jeg ikke vil ha den snarest mulig. Skulle tro den kom innen de nærmeste dagene spesielt når den er tilgjengelig i butikkene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Er det lenge siden MB Pro ble oppgradert, og er det antatt at ny versjon vil komme i nær fremtid? Husker jeg så en link til en oversikt over dette her i tråden for en stund siden, men fant den ikke igjen nå. Endret 1. september 2009 av Atald Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg bestilte for en stund siden og min kom i dag Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bestilte min forrige onsdag, og fikk i dag beskjed om at den har blitt sendt med Posten Norge. Så må vel regne med 4-5 dager opp til Mo i Rana. :/ Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvor mange loadcycles? Selv har jeg 177 cycles og 93% health. 10 måneder gammelt batteri. Hvor ser man dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Du kan visst også slette /System/Library/LoginPlugins/BezelServices.loginPlugin , men det fører med seg et par-tre sikkert uønskede bivirkninger. Du kan jo titte litt rundt i loginPlugin/Contents/PlugIns for å se om det er noe som kanskje er litt mer fornuftig å kvitte seg med enn hele skiten. http://forums.plexapp.com/index.php?showto...amp;#entry52910 Jeg bruker kanskje OS X, men jeg har et hatforhold til iTunes, så så viktig er det ikke. Sjelden jeg syncer iPhonen min òg, så jeg kan vente til DVD-Jon har fått på plass støtte for iPhone i OS X-versjonen av doubleTwist, samt implementert støtte for 3.0-firmwaren. Til musikk bruker jeg Cog, jeg hater rett og slett disse bibliotekspillerne. --- Johnx: Hvis du fortsetter å lese litt forbi spørsmålet, ser du mer enn ett svar. Endret 1. september 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det lenge siden MB Pro ble oppgradert, og er det antatt at ny versjon vil komme i nær fremtid? Husker jeg så en link til en oversikt over dette her i tråden for en stund siden, men fant den ikke igjen nå. Det er ikke lenge siden dagens versjon ble lansert (85 dager), så et kjøp nå burde være trygt. Jeg regner med du tenkte på denne siden: Mac Buyer's Guide Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Takk, det var den jeg tenkte på, ja. Da blir det 13" MBP på meg i løpet av de neste dagene takket være Apple on Campus. Hvordan er ståa med 8 GB Touch? Regner jo med at det kommer noe nytt der straks, men er det mulig å få noe særlig mer enn 355,- for en ny, ubrukt av de om et par ukers tid? Endret 1. september 2009 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå