Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men er jo ikke noe vits å kjøpe hvis jeg ikke skal legge det inn heller da :p Det jeg bruker mest er PS CS4, av og til Illustrator CS4, Firefox, iTunes og Spotify.. Merket noe bugs med de ? Hmm, kanskje jeg stikker bort på humac og kjøper det.. :hmm:

 

Firefox fungerer fint. Spotify fungerer fint, men play/pause-knappen på macbooken min, ser ut til å starte itunes, istedet for å starte/pause avspilling i spotify.

Lenke til kommentar
Jeg gikk så lei av problemet dabear nevner at jeg bare renama hele iTunes.

 

http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...39&tstart=0

Du kan visst også slette

/System/Library/LoginPlugins/BezelServices.loginPlugin

, men det fører med seg et par-tre sikkert uønskede bivirkninger. Du kan jo titte litt rundt i loginPlugin/Contents/PlugIns for å se om det er noe som kanskje er litt mer fornuftig å kvitte seg med enn hele skiten.

 

http://forums.plexapp.com/index.php?showto...amp;#entry52910

 

 

Har ikke SL, så får ikke prøvd selv.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Står ingenting hos meg. Jeg har ikke hastverk, men det betyr ikke at jeg ikke vil ha den snarest mulig. Skulle tro den kom innen de nærmeste dagene spesielt når den er tilgjengelig i butikkene.

Lenke til kommentar
Du kan visst også slette
/System/Library/LoginPlugins/BezelServices.loginPlugin

, men det fører med seg et par-tre sikkert uønskede bivirkninger. Du kan jo titte litt rundt i loginPlugin/Contents/PlugIns for å se om det er noe som kanskje er litt mer fornuftig å kvitte seg med enn hele skiten.

 

http://forums.plexapp.com/index.php?showto...amp;#entry52910

Jeg bruker kanskje OS X, men jeg har et hatforhold til iTunes, så så viktig er det ikke. Sjelden jeg syncer iPhonen min òg, så jeg kan vente til DVD-Jon har fått på plass støtte for iPhone i OS X-versjonen av doubleTwist, samt implementert støtte for 3.0-firmwaren.

 

Til musikk bruker jeg Cog, jeg hater rett og slett disse bibliotekspillerne.

 

---

 

Johnx: Hvis du fortsetter å lese litt forbi spørsmålet, ser du mer enn ett svar.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Er det lenge siden MB Pro ble oppgradert, og er det antatt at ny versjon vil komme i nær fremtid? Husker jeg så en link til en oversikt over dette her i tråden for en stund siden, men fant den ikke igjen nå.

Det er ikke lenge siden dagens versjon ble lansert (85 dager), så et kjøp nå burde være trygt.

 

Jeg regner med du tenkte på denne siden: Mac Buyer's Guide

Lenke til kommentar

Takk, det var den jeg tenkte på, ja. Da blir det 13" MBP på meg i løpet av de neste dagene takket være Apple on Campus.

 

Hvordan er ståa med 8 GB Touch? Regner jo med at det kommer noe nytt der straks, men er det mulig å få noe særlig mer enn 355,- for en ny, ubrukt av de om et par ukers tid?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...