Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jau, jeg setter maskinen i dvale fremfor å slå den av, så får nok en del ekstra cycles av slikt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Batteriet kobler vel uansett ut når det er fulladet og maskinen er koblet til strøm. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 95 cycles. Ganske få for bruk over såpass lang tid, er det ikke? Tja, eg har 137 i løpet snart 3 år. Men no brukar eg maskina nærast som ein stasjonær PC, og har den nesten alltid tilkopla straum. Batteriet fungerer fint fortsatt. Lenke til kommentar
sida Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 95 cycles. Ganske få for bruk over såpass lang tid, er det ikke? Tja, eg har 137 i løpet snart 3 år. Men no brukar eg maskina nærast som ein stasjonær PC, og har den nesten alltid tilkopla straum. Batteriet fungerer fint fortsatt. Hvordan sjekker man ? :o Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Coconutbattery Endret 29. august 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg sjekker med Dashboard-widgeten iStat Pro. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 System Profiler > Hardware > Power Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Noen som har et epost-program å anbefale? Jeg driver masse med salg, og trenger et veldig lett og oversiktelig program. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Thunderbird eller Postbox. Outlook kommer vel med Office 2011(?) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 95 cycles. Ganske få for bruk over såpass lang tid, er det ikke? Tja, eg har 137 i løpet snart 3 år. Men no brukar eg maskina nærast som ein stasjonær PC, og har den nesten alltid tilkopla straum. Batteriet fungerer fint fortsatt. *host* 295 på ett ca 8-9 mnd gammelt batteri. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Min iStat Pro viser 37 cycles og 100% friskt batteri, men jeg installerte en fersk Leopard på en ny harddisk for snart 2 måneder siden, så den har vel bare regnet cycles etter det, men jeg lurer på åssen den regner helsa på batteriet? o_0 Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Sånn, nå jobber gnomene hos Apple med en SL-DVD til meg. Gleder meg! Endret 30. august 2009 av Marius E Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Min iStat Pro viser 37 cycles og 100% friskt batteri, men jeg installerte en fersk Leopard på en ny harddisk for snart 2 måneder siden, så den har vel bare regnet cycles etter det, men jeg lurer på åssen den regner helsa på batteriet? o_0 Nei, den regner totalen etter du først tok i bruk maskina. Det er batteriet sjøl som holder oversikt over hvor mange sykluser det har vært igjennom. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Morsom oversettingsfeil fra Apple. Dette er på Snow Leopard Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Windows" har blitt til "Vinduer" Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Haha, fantastisk. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Haha! Har du installert norsk stavekontroll eller noe nå eller? Gjorde det i går kveld, men har ikke merka noe av det enda.. Åssen fungerer det? http://mac1.no/artikkel/7929/kom-i-gang-me...-i-snow-leopard Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Har ikke installert noe stavekontroll nei. Trur ikke stavekontroll har noen påvirkning på oversettingene av språket i systemet:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hva er konsensusen blandt dere som har prøvd SL i noen dager ? Kjøp eller vente til 10.6.1 ? Noen bugs dere har merket ? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Kjøp nå, og deretter: 1) Installer tvert eller 2) Vent med installasjonen til .1 kommer Er jo ikke noe vits med å vente med kjøpet. Du trenger jo ikke installere enda forde Ellers så fungerer SL godt, har ikke lagt merke til så veldig mye feil. * Om du bruker Cybrduck, må du oppgradere til nyeste beta istedet for å kjøre stable. * Ellers har jeg et lite problem med at ikonet til aktivitetsmonitoren har forsvunnet.Forutenom hastighetsforskjellen og den reduserte plassen OSet bruker (pga fjerning av ppc-kode), er det mest nyttige jeg har funnet at du i Finder nå kan bruke søkefeltet til å søke kun i den mappa du står i, istedet for i hele datamaskina. Endret 31. august 2009 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå