Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
95 cycles. Ganske få for bruk over såpass lang tid, er det ikke?

Tja, eg har 137 i løpet snart 3 år. Men no brukar eg maskina nærast som ein stasjonær PC, og har den nesten alltid tilkopla straum. Batteriet fungerer fint fortsatt.

 

Hvordan sjekker man ? :o

Lenke til kommentar
Min iStat Pro viser 37 cycles og 100% friskt batteri, men jeg installerte en fersk Leopard på en ny harddisk for snart 2 måneder siden, så den har vel bare regnet cycles etter det, men jeg lurer på åssen den regner helsa på batteriet? o_0

Nei, den regner totalen etter du først tok i bruk maskina. Det er batteriet sjøl som holder oversikt over hvor mange sykluser det har vært igjennom.

Lenke til kommentar

Kjøp nå, og deretter:

 

1) Installer tvert

eller

2) Vent med installasjonen til .1 kommer

 

Er jo ikke noe vits med å vente med kjøpet. Du trenger jo ikke installere enda forde :)

 

Ellers så fungerer SL godt, har ikke lagt merke til så veldig mye feil.

  • * Om du bruker Cybrduck, må du oppgradere til nyeste beta istedet for å kjøre stable.
    * Ellers har jeg et lite problem med at ikonet til aktivitetsmonitoren har forsvunnet.

Forutenom hastighetsforskjellen og den reduserte plassen OSet bruker (pga fjerning av ppc-kode), er det mest nyttige jeg har funnet at du i Finder nå kan bruke søkefeltet til å søke kun i den mappa du står i, istedet for i hele datamaskina.

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...