Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Noen som vet hvordan jeg får vekk dette? 10 tallet som har fryst seg fast der. Altså, ikke fryst fast i skjermen eller bildet … Det er der uansett hvilket veggpapir jeg bruker. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjør en omgang med Onyx (gratisprogram). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Noen som har hørt om noen Final Cut Express oppdateringsrykter? Lenge siden 4.0 kom nå. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjør en omgang med Onyx (gratisprogram). Gjort, funket ikke. har du brukt geektool? Nei. Reboot osv funker heller ikke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 så du har ikke det installert på macen? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Noen som vet hvordan jeg får vekk dette?Har du prøvd å høyreklikke (ctrl+museklikk) på selve 10 tallet og se om du får opp en dialogboks, eller lignende til et program? Da vet du ihvertfall hvilket program som viser denne 10-eren. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) så du har ikke det installert på macen? Rettelse, har GeekTool installert, men aldri brukt det. Disablet GeekTool og det forsvant.. Fjuuu, takk Endret 10. juli 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 hehe, tenkte meg det Siden du spørte om hvilket program som fikset datoen ellerno Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet av en side der noen anbefaler program til Mac? Har nettopp gått til innkjøp av en MBP 13, og har aldri prøvd Mac før. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet av en side der noen anbefaler program til Mac?Har nettopp gått til innkjøp av en MBP 13, og har aldri prøvd Mac før. Vi har en egen programvaretråd her på forumet. Ellers kan du følge med på sider som TUAW.com som kommer med info om nye programmer. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Har en imac her som ikke vil boote. Eple logoen kommer også står den " tingen " og snurrer. Jeg mistenker gåen harddisk. Noen måte å kjøre en slags checkdisk som på windows? Edit: Og er det sånn ram macbook skal ha? Endret 12. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Edit: Og er det sånn ram macbook skal ha? Sjekk i Minnegiuden. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sitter i skrivende stund paa nylig installerte Windows XP paa min MacBook Unibody og erfarer noen problemer. For det foerste oppfattes tastaturet som engelsk. Er det noen enkel maate aa ordne dette paa? For det andre kan jeg ikke hoeyreklikke. Noen ideer? Er det ellers noen som kan gi meg noen tips eller henvise meg til sider med tips til kjoering av Windows XP paa en MacBook? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sitter i skrivende stund paa nylig installerte Windows XP paa min MacBook Unibody og erfarer noen problemer. For det foerste oppfattes tastaturet som engelsk. Er det noen enkel maate aa ordne dette paa? Høyreklikk (hvis du får det til å fungere en gang) på start-linja. Velg språklinje under verktøylinjer. For det andre kan jeg ikke hoeyreklikke. Noen ideer? Du har valgt innstillingene for å høyreklikke under kontrollpanelet? Du kan prøve å trykke med tre fingre i stedet for to. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Engelsk, tysk og fransk er eneste alternativer virker det som. Hvor kan jeg laste ned norsk? Jeg har aktivert hoeyreklikking under bootcamp-kontrollpanelet, men hverken to eller tre fingre gir resultater. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg gjorde ett eller annet under regional and language settings og nå oppfattes plutselig tastaturet som norsk. Jo mer jeg bruker windows, jo mer husker jeg hvorfor jeg "oppdaterte" til mac:P Da var det bare høyreklikkingen som gjenstod. Forslag anyone? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hold nede ctrl-tasten ved klikking. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hold nede ctrl-tasten ved klikking. Fungerer bare i OS X såvidt jeg vet. Fungerer i allefall ikke for meg. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg sjekket http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=150&t=140160 og løsningen ser ut til å være å holde nede den høyre eple-tasten (cmd) når du klikker. I Mac1-tråden er det også tips om hvordan skrive @ i Windows og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå