Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg spiller i OS X er World of Goo og World of Warcraft, og det kjører meget bra i OS X. Ytelsen er like god som på Windows-maskiner.

Bootcamp er lekende lett å sette opp og spill yter like bra som det ville gjort på en hvilken som helst pc med like spesifikasjoner (selvsagt). Var tidligere noe problemer med viftestyring i XP, men har ikke støtt på det problemet nå i det siste.

Er nokså god kjøling, men i tunge spill så begynner den gjerne å brumme litt godt.

Lenke til kommentar

På min MBP med 9600 GT PRO går Left 4 Dead, F.E.A.R.2 og Call Of Duty WaW flytende under win 7 på høyeste oppløsning og high på grafikk. COD4 og Sims 3 kjører greit i OSX, men har inntrykk av at maskinen yter dårligere i spill under OSX (ja, 9600 er satt på).

Lenke til kommentar
Dere? Jeg skal kjøpe meg Macbook Pro. Men en venn av meg sa jeg kunne skaffe meg et skolebevis og få rabbat? Han hadde visst gjort det og fått rabatt. Han går i 8.klasse og jeg 9. Går dette?

 

Funket for meg, jeg fikk bare kontordamen til å skrive "Mathias er elev på Ditten og datten Ungdomskole ut våren 2009". Leverte lappen da jeg kjøpte MacBooken og fikk rabbat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...