boffeeen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som har bestilt noen av de nye MBP? Min har stått på status "Forbereder overlevering til budfirma som utfører levering" i en evighet nå. Noen som har fått sin? Ja, fikk min på mandagen, bestilte rett etter keynoten forrige uke. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dere? Jeg skal kjøpe meg Macbook Pro. Men en venn av meg sa jeg kunne skaffe meg et skolebevis og få rabbat? Han hadde visst gjort det og fått rabatt. Han går i 8.klasse og jeg 9. Går dette? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror ikke det. Gjelder bare VGS og oppover, men hvis en venn (på samme alder som deg) fikk det til så begynner jeg å lure... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det noen som har fått til internet tethering med os 3.0? /Yaricks Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nope, verken over Bluetooth eller kabel. Kjører ikke-jailbreaket iPhone 3g med 399-abonnementet fra netcom. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg sikler etter en Macbook Pro 15... Andre som har den her å har lyst å si litt om hvordan generelle spill fungerer på den, både OSX nativt og Bootcamp XP? Nei jeg er ikke gamer, men spiller sånn smått fallout 3 og andre spill engang i blandt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eneste jeg spiller i OS X er World of Goo og World of Warcraft, og det kjører meget bra i OS X. Ytelsen er like god som på Windows-maskiner. Bootcamp er lekende lett å sette opp og spill yter like bra som det ville gjort på en hvilken som helst pc med like spesifikasjoner (selvsagt). Var tidligere noe problemer med viftestyring i XP, men har ikke støtt på det problemet nå i det siste. Er nokså god kjøling, men i tunge spill så begynner den gjerne å brumme litt godt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Kjører sjølv Call of Duty 4 veldig glatt ved 1024x768. Plants vs. Zombies er eit fryktelig artig spel. Edit: Begge under OS X. Endret 17. juni 2009 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hos meg går BF2 helt glatt i Bootcamp, men jeg har litt problemer med at viften bråker ekstremt mye. Kjenner at macen blir veldig varm så er nok på grunn av det, men litt rart at den blir så fryktelig varm. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 På min MBP med 9600 GT PRO går Left 4 Dead, F.E.A.R.2 og Call Of Duty WaW flytende under win 7 på høyeste oppløsning og high på grafikk. COD4 og Sims 3 kjører greit i OSX, men har inntrykk av at maskinen yter dårligere i spill under OSX (ja, 9600 er satt på). Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dere? Jeg skal kjøpe meg Macbook Pro. Men en venn av meg sa jeg kunne skaffe meg et skolebevis og få rabbat? Han hadde visst gjort det og fått rabatt. Han går i 8.klasse og jeg 9. Går dette? Funket for meg, jeg fikk bare kontordamen til å skrive "Mathias er elev på Ditten og datten Ungdomskole ut våren 2009". Leverte lappen da jeg kjøpte MacBooken og fikk rabbat. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Slenger ut et par spm til: Koster det like mye å kjøpe en MacBook Pro på Eplehuset som hos apple.no? Eller koster det mer på Eplehuset? Kan man konfigurere Macen der som på internett? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Så vidt eg kan sjå er prisen den same. Konfigurasjon av maskina bør ikkje vere noko problem. Du kan og bestille via nettsidene og hente den direkte i butikken. Sjekk ellers ut heimesidene deira: http://www.eplehuset.no/ Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Takker for svar! Blir vel mest sannsynlig å bestille Macbook Pro 15 om.. tja.. 11 juli Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Leverte inn G3en og fikk en G4 i stedet. Den har DVD-ram, er det noen forskjell på den og vanlig DVD-rom? Da mener jeg utenom at den leser DVD-ram. Den spytter nemlig ut DVDer etter 20 sekunder, men leser CD. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå er jeg litt små irritert på Netcom egentlig... Snakka med dem netopp, og kom frem til at "Netcom støtter ikke tethering nå... Og det er egnetlig ikke planer om det, men de skal 'se ann behoved'" WTF?! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Wat? Synes jeg så en netcom-logo på keynoten, jeg? Finnes det forresten noen Netcom-abbonementer med uendelig data, enda? Har ikke råd til iPhone før det er tilfellet. Besilte forresten keyboard (ikke wireless) og Mini-DP -> VGA i går : ) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Var det jeg og trodde, at Netcom sto på den listen, men han fjotten jeg snakka med sa at det ikke fungerte. Uansett, ja det finnes ett med "unlimited data". iConnect heter det og koster 349kr/mnd, men du har ingen inkluderte minutter eller sms. /Yaricks Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå er jeg litt små irritert på Netcom egentlig... Snakka med dem netopp, og kom frem til at "Netcom støtter ikke tethering nå... Og det er egnetlig ikke planer om det, men de skal 'se ann behoved'" WTF?!Screw 'em: http://www.itavisen.no/816448/bruk-iphone-som-modem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Uansett, ja det finnes ett med "unlimited data". iConnect heter det og koster 349kr/mnd, men du har ingen inkluderte minutter eller sms. iFlex (tror det er det det heter) er heller ikke så ille med sine maks 9kr for datatrafikk per dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå