Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppløsningen er fremdeles latterlig lav. Ville seriøst vurdert 15" om du skal jobbe mye grafisk. Det er ikke mye mer å bære rundt på med en 15", jeg har mange måneders erfaring med begge strl.

 

Jeg jobber alltid på ekstern skjerm når det er grafisk, da er 13" den perfekte størrelsen når man drasser maskinen rundt med seg på skole og whatnot. :)

Lenke til kommentar

Lurer på om det ikke tok noe slikt som 50 sekunder på min. Nå har jeg riktignok bare en mail-konto, da.

 

Som den utålmodige ungen jeg er sto jeg opp klokka halv sju av meg selv! :p Den stod registrert som ute til levering klokka 0505, så da blir det vel opp snart å sitte ved frokostbordet noen timer, kjenner jeg meg selv rett. :!:

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar

Beina opp trappen når jeg hørte UPS ringe på rundt 1030, og er nå en stolt eier av en MBP! Har nå fått inn all musikk og lastet ned diverse programmer jeg bruker. Skjermen er god, og på rommet mitt har jeg i hvert fall ingen problemer overhodet med at den er glossy. Virker ut som en meget god maskin, skulle nesten hatt et spill bare for å teste.

 

Ang treig mail: brukte ikke mer enn 10 sekunder denne gangen.

Lenke til kommentar

Halla folkens. Vurderer å kjøpe meg den nye macbook pro 13" tommer nå. Har en Imac 24" fra før av. Men skal kjøpe meg en bærbar. Først vurderte jeg å kjøpe meg en windows maskin, men vist jeg skulle ha en ganske grei data, måtte jeg opp i 6+ tusen. Da som den nye macbook pro kom tenkte jeg det er like greit å blåse på noen ekstra tusen for å få en herlig bærbar. Noen som har den og hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...