Dassen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 OCZ Vertex serien har fått godt rykte på seg. Jeg er farlig nær "kjøp" knappen på Komplett som har den på tilbud om dagen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dersom 60gb koster så mye på tilbud så ser ejg det ann litt : P Fikk forresten invoicen i dag, da er de tbare å håpe på at den kommer på mandag : ) Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg satte virkelig pris på flyttingen av MacBook 13" og oppgraderingen med FW. Blir nok en ny Mac i løpet av sommeren ettersom jeg blir lærling i et reklamebyrå til neste år og trenger mer enn en 2ghz MacBook. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oppløsningen er fremdeles latterlig lav. Ville seriøst vurdert 15" om du skal jobbe mye grafisk. Det er ikke mye mer å bære rundt på med en 15", jeg har mange måneders erfaring med begge strl. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, det er 15" jeg ser på. 13" er knapt allerede nå, spesiellt når jeg jobber i Color og FCP. Det er dødens. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oppløsningen er fremdeles latterlig lav. Ville seriøst vurdert 15" om du skal jobbe mye grafisk. Det er ikke mye mer å bære rundt på med en 15", jeg har mange måneders erfaring med begge strl. Jeg jobber alltid på ekstern skjerm når det er grafisk, da er 13" den perfekte størrelsen når man drasser maskinen rundt med seg på skole og whatnot. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jobber alltid med ekstra skjerm med grafisk og film. Men grading i Color f.eks på 15" i single display mode alene tror jeg nok er slitsomt også. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja, det er 15" jeg ser på. 13" er knapt allerede nå, spesiellt når jeg jobber i Color og FCP. Det er dødens. Hvordan får du brukt Color på en 13" MacBook? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Holder på å sette opp alle mine epostkontoer på den nye MacBook'en. Er det noen andre som har opplevd t den bruker aldri så lang tid på å "Kontrollere forbindelsen til eposttjeneren", spesielt på den utgående? Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det hender at det tar litt tid ja, men kan du spesifisere? Snakker vi mangfoldige minutter eller 30 sekunder? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Lurer på om det ikke tok noe slikt som 50 sekunder på min. Nå har jeg riktignok bare en mail-konto, da. Som den utålmodige ungen jeg er sto jeg opp klokka halv sju av meg selv! Den stod registrert som ute til levering klokka 0505, så da blir det vel opp snart å sitte ved frokostbordet noen timer, kjenner jeg meg selv rett. :!: Endret 15. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha! Kjenner meg igjen der altså! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Beina opp trappen når jeg hørte UPS ringe på rundt 1030, og er nå en stolt eier av en MBP! Har nå fått inn all musikk og lastet ned diverse programmer jeg bruker. Skjermen er god, og på rommet mitt har jeg i hvert fall ingen problemer overhodet med at den er glossy. Virker ut som en meget god maskin, skulle nesten hatt et spill bare for å teste. Ang treig mail: brukte ikke mer enn 10 sekunder denne gangen. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer! Du kan lese denne artikkelen og bli enda mer fornøyd med maskinen! http://anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=3580&p=4 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Leste den rett før du postet det, faktisk! Absolutt hyggelig lesning! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Batteriet er helt rått! Derimot har de redusert fra 3.0GBit SATA til 1.5GBit, men dette har vel kun noe å si ved kjappe SSD-løsninger. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du skal ha en utrolig rask SSD-disk før du merker at det er 1,5Gbit/s båndbredde fremfor 3Gbit/s. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hva, har de gått tilbake til 1,5Gbit/s båndbredde? Kilder på dette? Forøvrig finnes det jo flere ssder som begynner å komme over 200 MB/s overføringshastigheter. Se feks på summit- og apex-serien til ocz Endret 15. juni 2009 av dabear Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er jo teoretiske hastigheter. Tviler på at en real-life-situasjon gjør at man kommer opp i den hastigheten. Kilder lizm. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Halla folkens. Vurderer å kjøpe meg den nye macbook pro 13" tommer nå. Har en Imac 24" fra før av. Men skal kjøpe meg en bærbar. Først vurderte jeg å kjøpe meg en windows maskin, men vist jeg skulle ha en ganske grei data, måtte jeg opp i 6+ tusen. Da som den nye macbook pro kom tenkte jeg det er like greit å blåse på noen ekstra tusen for å få en herlig bærbar. Noen som har den og hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå