Thlom Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen. defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO Den der funka i betaen for å sette faner oppe eller nede. For å sette dem opp måtte du i tilfelle hatt TRUE og ikke NO/FALSE, og det funker forøvrig ikke i final. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen. defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO Den der funka i betaen for å sette faner oppe eller nede. For å sette dem opp måtte du i tilfelle hatt TRUE og ikke NO/FALSE, og det funker forøvrig ikke i final. Oppdaget det jeg også da jeg installerte 4.0 litt senere på dagen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hadde vært hyggelig om noen kunne skrive her hvordan man ordner beta-tabs når de finner ut av det. Går det virkelig ikke ann å dra et vindu uten tabs inn i et annet vindu med tabs? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Går det virkelig ikke ann å dra et vindu uten tabs inn i et annet vindu med tabs? Nei, men hvis du åpner en ny tom tab i vinduet (eple+T), slik at vinduet har to tab-er, så kan du dra en av tab-ene over i det andre vinduet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Da har jeg fått beskjed om at MBP-en min er sendt Antatt leveringsdato er 16. juni eller tidligere. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Stock 15" 2.66GHz. Tenker jeg bytter ut harddisken i noe raskere (SSD?) etterhvert. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Samme tenker jeg! Gleder meg vilt til den kommer! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Vel, jeg tok steget og installertee snow leopard (fra wwdc 2009) på min macbook 3.1. Skitch funker ikke (bilder blir hvite..), men brukte cmd+shift+4 for å ta noen screens. finder: safari: about: Ser vel egentlig ikke så mange forskjeller jeg men.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Veldig kult, dabear Nå er vel WWDC-kopien gitt ut slik at for eksempel Plasq skal kunne få programmet til å fungere før September. Så jeg tror jeg verger meg med å installere det selv riktig enda. Endret 10. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er ingen funksjoner jeg gidder å laste ned en uferdig kopi for i SL. Lurer forresten på hva prisen blir her i Norge; 200? 300? 400? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) 200 blir litt over valutatakst per dd. så 200 blir nok et fint rundt nummer for Apple å selge for i Norge. Evt 199 om de tar det "pristrikset" Endret 10. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) 199 tipper jeg isåfall ZFS er ikke med heller visstnok. Ser ikke helt vitsen med å oppgradere til SL med mindre du får tak i plata gratis Endret 10. juni 2009 av dabear Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kjøper det uansett på release : D Noen som vet om det er en sjangse for at MBPen kommer i morgen? Ble sendt tidlig på morgenen i dag? Utålmodig? Jeg? : P Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor sendes den fra da? Hvis det er utenfor Norge så kan det nok ta noen dager til er jeg redd. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tok tre dager for meg å få iPod Touchen min et par måneder tilbake, og den ble sendt litt ut på dagen. Blir vel sendt fra Apple sine lagre, som er i Nederland (?) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Når jeg kjøpte min MacBook ble den sendt fra Shanghai. Så om din også blir sendt derifra tar det nok litt lengre tid. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Men jeg vil ha den nå, med en gang Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Men jeg vil ha den nå, med en gang Kom gjerne tilbakemelding om hvordan skjermen føles. Har sittet på gjerdet en stund grunnet den noe lave oppløsningen sammenlignet med f.eks. Dell sine 15"-laptopskjermer som har nesten dobbelt så mange piksler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå