:---{D Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Utmerket keynote. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å oppgradere til SL, men med den prisen slår jeg nok til. Ellers så gikk iPhone langt over forventningene. Den skal bestilles ASAP! Det er det jeg kaller lave forventninger. MMS burde vært ved 3G-versjonen og var ingen overraskelse. Samme med 32 GB. Kompass og Nike+ er artige greier. VoiceControl, kan man kalle det en nyhet? Designet var skuffende. Jeg mener fortsatt at 1G iPhone er den peneste fortsatt. Bedre kamera med video var hyggelig, men ikke så utrolig bra eller imponerende. Bedre batteri er ikke annet enn naturlig. Noe jeg har glemt? Men, hey, iPhone er fortsatt eneste telefonen jeg vil ha med det første. Snow Leopard ser sexy ut. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Nå skal vi desiplene oversvømme forumet med "Dere som hater iPhone har ikke mer å klage på!" gogo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 iPhone, tross sine mangler, er den første telefonen jeg har hatt hvor jeg ikke har ønsket at jeg hadde en annen. Neida, den er ikke perfekt, men det er vanskelig å savne funksjoner man ikke bruker. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ehe digg med dette da : D MacBook Pro, 15-Tommers, Aluminium Best. nr.: MB985H/A Accessory kit Backlit Keyboard (Norway) & User's Guide (Norway) MacBook Pro 15-inch Glossy Widescreen Display SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW) 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB 2.66GHz Intel Core 2 Duo 320 GB Serial ATA-harddisk (5400 rpm) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Det er det jeg kaller lave forventninger.MMS burde vært ved 3G-versjonen og var ingen overraskelse. Samme med 32 GB. Kompass og Nike+ er artige greier. VoiceControl, kan man kalle det en nyhet? Designet var skuffende. Jeg mener fortsatt at 1G iPhone er den peneste fortsatt. Bedre kamera med video var hyggelig, men ikke så utrolig bra eller imponerende. Bedre batteri er ikke annet enn naturlig. Low expectation it is. Forventet igrunn bare videokamera da det var det eneste som hindret meg ifra å kjøpe den forige. Alt annet er smør på flesk, men på en positiv måte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 MacBook Pro 13" og en iPhone 3GS vil bli mine før sommeren er over. Mark my words. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Safari 4.0 i skarp versjon fungerer glimrende! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Dang … Er alltid surt når det kommer ny versjon av produktet du har. Anyway, iPhone skal bestilles asap. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Safari 4.0 i skarp versjon fungerer glimrende! Huff, må vel reboote laptopen i kveld, da. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Teit at de ikke økte skjermoppløsningen på 15"-modellen, med minst 1600x1080 hadde den vært aktuell. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hm. Synes 4.0 virka litt tregere. edit: Noen som vet hvordan jeg kan nedgradere til betaen? Likte heller den bedre mtp tabs på toppen Endret 8. juni 2009 av laffe Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor i svarte droppa de expresscard på 15"en?! Var klar for å kjøpe en ny laptop etter ferien her nå, men sykt nedtur at det ikke er mulig å bruke expresskort for oss med P2 kort... Da må man til med en P2 leser fra Panasonic som koster... Ja... 4-5000 kr IHVERTFALL? /Yaricks Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Damn you, Apple. Gi meg mine tabs på toppen tilbake! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Oi. Da oppgraderer jeg iallefall ikke til stable. Tabs på toppen og ingen bokmerkelinje = perfekt imo. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oi. Da oppgraderer jeg iallefall ikke til stable. Tabs på toppen og ingen bokmerkelinje = perfekt imo. Har de fjerna den? Da tapte Safari kampen. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor i svarte droppa de expresscard på 15"en?! Var klar for å kjøpe en ny laptop etter ferien her nå, men sykt nedtur at det ikke er mulig å bruke expresskort for oss med P2 kort... Da må man til med en P2 leser fra Panasonic som koster... Ja... 4-5000 kr IHVERTFALL? /Yaricks Fordi 1% av MacBook Pro eierne brukte den. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen. Har testet noen mulige, men ser ikke ut som det har noe effekt. Kanskje du kan prøve tweaky? http://github.com/cocoastep/tweaky/tree/master Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter. Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen. defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå