Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Utmerket keynote. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å oppgradere til SL, men med den prisen slår jeg nok til. Ellers så gikk iPhone langt over forventningene. Den skal bestilles ASAP!

Det er det jeg kaller lave forventninger.

MMS burde vært ved 3G-versjonen og var ingen overraskelse. Samme med 32 GB. Kompass og Nike+ er artige greier. VoiceControl, kan man kalle det en nyhet? Designet var skuffende. Jeg mener fortsatt at 1G iPhone er den peneste fortsatt. Bedre kamera med video var hyggelig, men ikke så utrolig bra eller imponerende. Bedre batteri er ikke annet enn naturlig.

 

Noe jeg har glemt?

Men, hey, iPhone er fortsatt eneste telefonen jeg vil ha med det første.

Snow Leopard ser sexy ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehe digg med dette da : D

MacBook Pro, 15-Tommers, Aluminium

Best. nr.: MB985H/A

Accessory kit

Backlit Keyboard (Norway) & User's Guide (Norway)

MacBook Pro 15-inch Glossy Widescreen Display

SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)

4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB

2.66GHz Intel Core 2 Duo

320 GB Serial ATA-harddisk (5400 rpm)

Lenke til kommentar
Det er det jeg kaller lave forventninger.

MMS burde vært ved 3G-versjonen og var ingen overraskelse. Samme med 32 GB. Kompass og Nike+ er artige greier. VoiceControl, kan man kalle det en nyhet? Designet var skuffende. Jeg mener fortsatt at 1G iPhone er den peneste fortsatt. Bedre kamera med video var hyggelig, men ikke så utrolig bra eller imponerende. Bedre batteri er ikke annet enn naturlig.

Low expectation it is. Forventet igrunn bare videokamera da det var det eneste som hindret meg ifra å kjøpe den forige. Alt annet er smør på flesk, men på en positiv måte.

Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte droppa de expresscard på 15"en?! :( Var klar for å kjøpe en ny laptop etter ferien her nå, men sykt nedtur at det ikke er mulig å bruke expresskort for oss med P2 kort... Da må man til med en P2 leser fra Panasonic som koster... Ja... 4-5000 kr IHVERTFALL?

 

/Yaricks :(

Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte droppa de expresscard på 15"en?! :( Var klar for å kjøpe en ny laptop etter ferien her nå, men sykt nedtur at det ikke er mulig å bruke expresskort for oss med P2 kort... Da må man til med en P2 leser fra Panasonic som koster... Ja... 4-5000 kr IHVERTFALL?

 

/Yaricks :(

 

Fordi 1% av MacBook Pro eierne brukte den.

Lenke til kommentar
Er jo bare å skrive et par korte linjer i terminal, så får man safari akkuratt slik man ønsker. Tabs oppe, eller nede und so weiter.

 

Care to enlighten us? Har googlet men de beskriver bare hvordan du får dem på bunnen.

 

defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...