:---{D Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Haha. De er ikke greie med Windows. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Som jeg sa, priskutt på bærbare fra Apple Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Dette var tusen mill ganger bedre enn forventet : D Gleder meg til å gå inn på apple store når den åpner igjen. Edit: Regner med at på de maskinene med ikke-utskiftbart batteri så er det ikke mulig å skifte ram selv? Endret 8. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tror det går ann å ta ut batteriet og skifte det på Macbook Pro 15". Tror det leveres med 4GB DDR3 RAM standard. Prisen på Snow Leopard blir $29(!!!) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Men de har jo oppgrader batteriet til 7-timersbatteriet som er på 17" fra før? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Edit: Regner med at på de maskinene med ikke-utskiftbart batteri så er det ikke mulig å skifte ram selv? Blir sikkert samme som "gamle" unibody-macbook proene - altså ni skruer som må ut, og av med hele plata under. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Forventet å betale +1000,- for Snow Leopard, 29$ var en hyggelig overraskelse : ) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Men de har jo oppgrader batteriet til 7-timersbatteriet som er på 17" fra før? Tviler på at det er samme batteriet, da batteriet på 17" er enormt i forhold til det på 15". Tror de bare har forbedret batteriet og ikke selve datamaskinen (med unntak fra SD-kort porten). Er litt spent på den Macbook Pro 13" jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 MBP 13" er vel bare en ny versjon av dagens MB unibody med ny prosessor og RAM? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 MBP 13" er vel bare en ny versjon av dagens MB unibody med ny prosessor og RAM? Sannsynligvis, RAM'en tror jeg blir den samme. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 http://cache.gizmodo.com/assets/wwdc2009/wwdc2009-136.jpg 13" mbpene Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 MBP 13" er vel bare en ny versjon av dagens MB unibody med ny prosessor og RAM? I tillegg til nytt batteri og bedre skjerm. Skjermen i den eldre unibody 13"-en er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har den gamle 13" toppmodellen, og jeg må innrømme at jeg ikke føler et enormt tap. Skal bli interessant å sjekke Apple Store når det åpner igjen uansett. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 MBP 13" er vel bare en ny versjon av dagens MB unibody med ny prosessor og RAM? I tillegg til nytt batteri og bedre skjerm. Skjermen i den eldre unibody 13"-en er ikke noe særlig. Nytt batteri på 13" også? Ja, et nytt fargespekter med flere farger. Dette har jeg lengtet etter. Skal ikke forundre meg at det blir en feriepenger-Macbook Pro på meg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Blir 2.66 GHz MBP på meg så fort apple store åpner : D Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Najs, Tomtom til iPhone. Og tethering, ser dog ut som jeg må vente med det til jeg bytter tilbake til Telenor. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 " 30FPS, VGA with audio, auto-focus, auto-white balance, auto-exposure." Jaaaaa. Da blir det iPhone på meg! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Meg også, om de kommer med 32GB chipen i den. OG DET GJORDE DE!!!!!! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ah, iPhone 3G S den 19. Juni - så var det noe i iCal-datoen afterall! Passer meg egentlig utmerket, greide å knuse skjermen på min i helga (fungerer dog fortsatt fint). edit: 9. juli i Norge. Litt nedtur :| Endret 8. juni 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Utmerket keynote. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å oppgradere til SL, men med den prisen slår jeg nok til. Ellers så gikk iPhone langt over forventningene. Den skal bestilles ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå