Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 9 timer igjenn til keynote nå. Blir spennende å se hva Snow-leopard har å komme med, men tror jeg står over denne gangen med mindre det kommer noe "groudbreaking". Leopard fungerer utmerket som det er. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 9 timer igjenn til keynote nå. Blir spennende å se hva Snow-leopard har å komme med, men tror jeg står over denne gangen med mindre det kommer noe "groudbreaking". Leopard fungerer utmerket som det er. Er det ordentlig keynote i kveld? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 9 timer igjenn til keynote nå. Blir spennende å se hva Snow-leopard har å komme med, men tror jeg står over denne gangen med mindre det kommer noe "groudbreaking". Leopard fungerer utmerket som det er. Er det ordentlig keynote i kveld? Ja. http://mac1.no/artikkel/7986/wwdc-2009-live-kl-1900 Mandag kl. 19:00 (norsk tid) åpner Phil Schiller årets største Apple-arrangement, WWDC 2009! Ryktene før WWDC 09 er mange og mye tyder på at vi presenteres for nye iPhones, Snow Leopard og kanskje en hemmelighet eller to. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Med mindre det slippes ny MBP (noe jeg tviler på) under Keynoten, så bestiller jeg MBP i kveld, og selger pcen (bomkjøp dlux) og MBen : D Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ikke glem at det er WWDC da, så det er ikke sikkert at det skjer så mye på hardware-fronten i hvertfall.. Men Apple har overrasket på WWDC før, så det kan jo skje Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Nettopp, det er derfor jeg skrev "(noe jeg tviler på)". Hadde jo vært en koselig overaskelse selvfølgelig, men da ville jeg lest litt om førsteinntrykk og sånt først. Forresten, regner med at det er billigst å oppgradere ram selv, men hvor mye koster et par brikker som er gode? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Minnevelgeren til komplett er ganske grei: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11209 Endret 8. juni 2009 av Garreth Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Regner med at Macbook og Macbook Pro går ned i pris. Ny iPhone er vel også veldig sannsynlig. Om det blir 32GB iPhone skal iallefall jeg bestille det med en gang. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Håper på en skikkelig briefing om Snow Leopard og en ny iPhone (med 3.0 selvfølgelig). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Regner med at Macbook og Macbook Pro går ned i pris. Hadde ikke blitt lei meg! Hvor lang tid tar det før slikt blir oppdatert på apple.no isåfall? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Nesten med en gang. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er 10% for VGS-elever også, sant? Høres litt for godt ut til å være sant. (Dette er gjennom studenttorget) Endret 8. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Via Studenttorget er det 10% på MBP og 8% på MB. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor lenge tror dere det vil ta før de eventuelle nye iPhonene kommer i butikkene her i Norge? Planlegger å kjøpe iPhone for tiden, og da blir det muligens den nye (om den kommer da). Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor lenge tror dere det vil ta før de eventuelle nye iPhonene kommer i butikkene her i Norge? Planlegger å kjøpe iPhone for tiden, og da blir det muligens den nye (om den kommer da). Ny iPhone er så og si bekreftet, men den kommer nok ikke til Norge før i Juli tipper jeg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ah, begynner å dukke opp bilder fra WWDC nå. (Bilde fra engadget.com) La merke til at datoen i iCal er 19.-noe. Snow Leopard-release 19. juni? Endret 8. juni 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er det egentlig med Mac OSX og 32/64 bit? Er 64-bit nytt, har det vært det de siste 10 årene eller hva? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har vel vært en hybrid i en del år. Kjører noen 64-bit apps og noen 32-bit. Nytt i Snow Leopard er vel at alt er 64-bit - altså alle systemverktøyene og apps som følger med OSet. Er vel fortsatt støtte for 32-bit apps også, såvidt jeg forstår. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ny MackBook Pro 15", - likte veldig godt at de har oppgradert skjermen! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Dritmye konge som kom! Da blir det den 2.66 GHz på meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå