NitRam Den Gale Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Regner med at du skal bruke Windows XP i bootcamp siden du snakker om DX10 kompatible grafikkort. 6995905[/snapback] Nope- Skal kjøpe den om et år. XP støtter ikke DX10, det er det kun Vista som gjør. Skal dualboote Leopard og Vista Håper Apple virkelig vil ha kunder ved lanseringen av Leopard og begynner å sette prisen enda mer ned enn de har gjort. 6996307[/snapback] Ja, slevfølgelig... XP henger seg bare på, mente å skrive "Windows"... Jeg tviler på at Apple vil senke prisene ytterligere, nå er de jo til og med konkurransedyktige i forhold til Dell... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeps, funka det Forresten, vis jeg skal laste ned noe, hvordan finner jeg ut om jeg kan bruke det på mac? Altså, vis jeg laster ned et program, hvor ser jeg om det kan brukes til mac? Teit formulert, håper det er noen som skjønner.. 7001389[/snapback] Jeg skjønner ikke problemet. På nettsida du laster ned programmet fra står det da i 99% av tilfellene for hvilket system fila er for... 7002932[/snapback] og om det er link hvor du ser filendelsen, altså typen, så ser du at feks dmg er et typisk mac format, mens exe er windows. zip og rar derimot fungerer på OSX og. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Zip & rar-filer fungerer utmerket på Mac ja, ikke noe problem det Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 MacBook Pro er for stor. Jeg vil ha mobilitet.6943738[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er det null håp om å kjøre Windowsprogrammer rett i Mac OS X på en PB12" uten VPC? Endret 6. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du må nok ha VPC for å få til det med mindre det har kommet noe hokus pokus som jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 faen..ohwell, blir da en MBP på meg da Men vil MBP kunne kjøre Vista? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fikk mail av Parallels i sep. om at programmet støtter Vista ‹‹Parallels Workstation 2.2 RC: Now with Windows Vista support›› Jeg har ikke prøvd Vista på verken Parellels eller BC men jeg vil tro at BC klarer det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 faen..ohwell, blir da en MBP på meg da Men vil MBP kunne kjøre Vista? 7013719[/snapback] med nyeste versjon av bootcamp er det like lett å legge inn vista som xp fungerer ganske bra av det jeg har lest. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vurderer å kjøpe meg en MacBook Pro 17'. Er det lurt å vente et halvt år, til Leopard blir lansert, eller har dette ikke noen betydning. De lanserte da ikke nye maskiner da Tiger kom? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vurderer å kjøpe meg en MacBook Pro 17'. Er det lurt å vente et halvt år, til Leopard blir lansert, eller har dette ikke noen betydning. De lanserte da ikke nye maskiner da Tiger kom?7039047[/snapback] Core 2 Duo Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du først og fremst skal kjøpe deg MacBook Pro, anbefaler jeg deg om å enten kjøpe nå for å kanskje få en build som er noen lunde feilfri. Eller vente til Core 2 Duo (64bit) kommer ut om noen få måneder. Leopard trenger du ikke å bekymre deg for Birger Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vurderer å kjøpe meg en MacBook Pro 17'. Er det lurt å vente et halvt år, til Leopard blir lansert, eller har dette ikke noen betydning. De lanserte da ikke nye maskiner da Tiger kom? 7039047[/snapback] Vis du har planer med å oppgradere til Leopard og kanskje putte inn mer minne etterhvert ville jeg ihvertfall ventet til de lanserte maskiner med Core 2 Duo. Om Apple lanserer eller annonserer nye maskiner i januar kommer helt ann på når Intels nye brikkesett og bærbare plattform (Centrino) Santa Rosa kommer. Santa Rosa vil komme med 800MHz prosessorbuss, WiMAX og/eller 802.11n og kanskje også flashharddisker. Og vis noen har tenkt tanken på en MacBook vil grafikkdelen få støtte for Dirext X10 (Vis man ønsker å kjøre Vista da) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Har muligens vurdert å dualboote med vista ja, får se hvor nødvendig det blir. Edit: Ifølge en side jeg kom over kommer ikke Core 2 Duo før juli? Endret 10. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Ifølge en side jeg kom over kommer ikke Core 2 Duo før juli? 7039179[/snapback] hehe, ifølge maange sider, skulle ikke Intel komme til Mac før...ca. nå egentlig Mao: ikke stol blindt på hva folk skriver Endret 10. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Edit: Ifølge en side jeg kom over kommer ikke Core 2 Duo før juli? 7039179[/snapback] Som du vet sier Apple ingenting om hva og når de kommer til å lansere ting. Derfor er det mye rykter, men det er kun Apple som vet sikkert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Etter de siste ryktene har Apple startet produksjon av MacBoon (Pro) med Duo 2 Core prossesor. Så jeg vil tro at tiden ikke er altfor lang å vente.. Birger Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da er XP installert på Min MacbookPro med bootcamp, meget fancy Og forresten, jeg skal ha det fordi da kan jeg gjøre litt ymse hacker stuff med XP Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Noen som har fått til BattleField 2 med MacBook? Kjører gjennom bootcamp, og når jeg starter spillet kommer det opp i et halvt sekkund, også går den ut igjen.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvor stor er ytelsesfosekjellen fra Intel Core Duo til Core 2 Duo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå