Heilage Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg bruker stort sett MacIrssi. Det er stort sett Irssi pakket inn i et mirc-lignende grensesnitt. Støtter Thlom her. MacIrssi (såfremt det er satt opp riktig, UTF-8 og slikt) er den absolutt beste løsningen. Kombinert med en BNC er det enda bedre. Gidder du å utdype "riktig satt opp" og BNC litt bedre? Riktig satt opp betyr at tegnsettet er riktig (ellers vil du få problemer med ÆØÅ, UTF-8 er vel løsningen her). BNC er en relayer som man har på en annen maskin, slik at man ikke blir logget av serveren og rommene man er med i om man avslutter IRC-programmet. Veldig detaljerte forklaringer må tas på et annet tidspunkt av døgnet. Colloquy er også ganske ålreit, btw. Brukte det i lang stund. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg benytter meg av Linkinus som et koblet til en irssi-proxy, som da er cirka det samme som en BNC. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har problemer med slow-motion effekten på iMovie HD. Det klippet jeg lager slow-motion, forsvinner bare vekk eller blir svart. Er dette normalt, og hva må jeg gjøre? Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er det noen andre enn meg som synes at uTorrent virker litt slow når det kommer til nedlastningsdelen? For når jeg sammenlignet utorrent med transmission(samme fil) så får jeg over 200kb, mens med utorrent så får jeg 1-80kb(av og til 120-/+kb) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg bruker stort sett MacIrssi. Det er stort sett Irssi pakket inn i et mirc-lignende grensesnitt. Støtter Thlom her. MacIrssi (såfremt det er satt opp riktig, UTF-8 og slikt) er den absolutt beste løsningen. Kombinert med en BNC er det enda bedre. Gidder du å utdype "riktig satt opp" og BNC litt bedre? Riktig satt opp betyr at tegnsettet er riktig (ellers vil du få problemer med ÆØÅ, UTF-8 er vel løsningen her). BNC er en relayer som man har på en annen maskin, slik at man ikke blir logget av serveren og rommene man er med i om man avslutter IRC-programmet. Veldig detaljerte forklaringer må tas på et annet tidspunkt av døgnet. Colloquy er også ganske ålreit, btw. Brukte det i lang stund. Aha, thx! Btw, noen som vet hvorfor jeg ikke får lyd på filmene jeg spiller av i QT? Formatet er .avi, og funker helt fint med lyd i VLC.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Laffe: Ah-ha. Har ikke kjørt noe samenliginger mellom utorrent og transmission, da jeg bruker rtorrent til vanlig - men mekka utorrent på laptopen, og har ikke fått mer enn 50-180kbs ned. Tenkte først det var på grunn av at folk var dårlige til å seede - men er jo verdt å prøve en annen klient da. EvenruD: Last ned og installer Perian - http://perian.org/ Endret 5. april 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Kan være lurt å ta en titt på hva hvilken verdi Global Connections har (i µTorrent). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 EvenruD: Last ned og installer Perian - http://perian.org/ Tuuusen takk! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei, noen som vet om når FCS3 kommer ut eller om det har blitt bekrefta at det vil komme ut en FCS3? @heanwi: Samme Endret 5. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Åpna nå samme torrentfila i transmission - samme hastighet. Får vel konkludere med at folk slacker mer med å seede på den trackeren jeg laster ned fra nå, samenlignet med den jeg vanligvis bruker. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Det er jo bare å laste ned en torrent fra nrk og se om du får maxet ut linjen din. http://nrkbeta.no/bittorrent/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Det er jo bare å laste ned en torrent fra nrk og se om du får maxet ut linjen din. http://nrkbeta.no/bittorrent/ Med mindre du har 1GB-linje fra NIX så er nok dette ein enkel måte å måle det på, ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Noen som driver med motion her? Ifso, hva er det jeg må gjøre for å sende ting tilbake til FCP? F.eks om jeg har valgt ut e template som jeg vil ha i introen, hva er det jeg må gjøre for å legge den da evt over til fcp? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Noen som driver med motion her? Ifso, hva er det jeg må gjøre for å sende ting tilbake til FCP? F.eks om jeg har valgt ut e template som jeg vil ha i introen, hva er det jeg må gjøre for å legge den da evt over til fcp? Måten jeg har gjort det er å lagre Motion-prosjektet som en template, og importere den inn i sekvensen. Mulig det er en annen og raskere måte å gjøre det på, men jeg har som oftest bare rendret ut ting direkte fra Motion uten å gå gjennom FCP, så du får prøve deg frem med hva som fungerer best Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Hmm, Apple Store er nede - noen som har hørt rykter om hva som oppdateres? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Mac1 sier 2TB TimeCapsule og ny XServe, men jeg vet ikke. For å være ærlig, følger jeg ekstremt mye mindre med etter at jeg sluttet hos Humac. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Noen som kan anbefale en IRC klient eller hva man kaller det til mac? Googla litt, og fant et par som sa at det var mye dårlige saker ute på nettet. Jeg bruker LimeChat og er godt fornøyd Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Over til noe helt annet, hvilken browser bruker folket? Noen favoritter? Hva slags oppsett? Full-screen eller vinduet tilpasset størrelse? Screenshot? God påske alle sammen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg bruker for tiden Safari 4 Beta. Gikk fra Firefox til denne ettersom at den var en del kjappere. Det er mulig at jeg går tilbake til Firefox ettersom at det er noen extensions jeg savner. Jeg bruker også Multiclutch til å skifte tabs med samme geture man bruker for å snu bilder, i tillegg til page up og page down med tre fingre. God påske, ja! Endret 7. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Holder meg stort sett til "weekly" builds fra Opera 10, og bytter til Safari 4 nå og da. Safari begynner å bli brukbart for meg, men jeg savner ymse greier som mousegestures. På Mac Minien som er koblet til TVen har jeg bare Safari 3, men blir ikke så mye surfing der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå