Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zande: Du som leser helt feil. :)

Slik ser en Mac Pro ut innvendig:

Nydelig maskin. Hvordan er byggekvaliteten? Er det lett å skifte komponenter? Er den mye større enn en vanlig PC? Går det an å skifte grafikkort?

Denne skal jeg ha... om en stund. Venter på firekjerners CPU først og hybrid-harddisker sammen med et DX10 kompatibelt grafikkort.

Lenke til kommentar

Skulle tro at byggekvaliteten er standard Apple, altså veldig god. Maskinen er designet slik at det skal være lett å bytte komponenter. Det går også an å bytte grafikkort. Når det kommer til størrelsen bør du nesten ta en titt på en maskin selv... Er noe vanskelig å beskrive. Regner med at du skal bruke Windows XP i bootcamp siden du snakker om DX10 kompatible grafikkort.

Lenke til kommentar
Regner med at du skal bruke Windows XP i bootcamp siden du snakker om DX10 kompatible grafikkort.

6995905[/snapback]

Nope- Skal kjøpe den om et år. XP støtter ikke DX10, det er det kun Vista som gjør. Skal dualboote Leopard og Vista ;) Håper Apple virkelig vil ha kunder ved lanseringen av Leopard og begynner å sette prisen enda mer ned enn de har gjort.

Lenke til kommentar

wtf, fikk ny lader på garanti og sendte inn den gamle når jeg mottok den nye, og for noen dager siden fikk jeg brev fra apple hvor det står module not received debit også har jeg blitt belastet 601kr for den nye laderen ?! :realmad:

itillegg så har den venstre vifta begynt å bråke endel, som om den slår borti noe.

blir morsomt å sende inn hele maskinen og ja. :/

det er en MBP fra april forresten.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jeps, funka det :)

Forresten, vis jeg skal laste ned noe, hvordan finner jeg ut om jeg kan bruke det på mac? Altså, vis jeg laster ned et program, hvor ser jeg om det kan brukes til mac? Teit formulert, håper det er noen som skjønner..

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar

vis du eks. laster ned .exe filer så får du en fil som systemet ikke kan lese, enkelt og greit, men vis du kan lese programmet er det for mac os x. Du merker det fort vis du prøver og laste ned .exe programmer. (vis du virkelig trenger og bruke et windows program kan du med intelmacer prøve og bruke crossover, dette skal kunne åpne noen .exe filer, eller parallels).

Lenke til kommentar
Jeps, funka det :)

Forresten, vis jeg skal laste ned noe, hvordan finner jeg ut om jeg kan bruke det på mac? Altså, vis jeg laster ned et program, hvor ser jeg om det kan brukes til mac? Teit formulert, håper det er noen som skjønner..

7001389[/snapback]

Jeg skjønner ikke problemet. På nettsida du laster ned programmet fra står det da i 99% av tilfellene for hvilket system fila er for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...